quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:58 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zie Twente geen 2x scoren thuis.
FC Twente 19:00quote:
Waarom niet andersomquote:
Twente actief kijken en tijdens AZ lekker nog wat andere klussen doen.quote:
Meteen in de aftermath van de CL-loting is gewoon kudt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente actief kijken en tijdens AZ lekker nog wat andere klussen doen.
Oja, de warme balletjes zijn vanavond.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meteen in de aftermath van de CL-loting is gewoon kudt.
* De invullotingquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, de warme balletjes zijn vanavond.
Waarom?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meteen in de aftermath van de CL-loting is gewoon kudt.
Liever ruimte om daarover na te praten met anderen, of zo. 21:00 had gewoon lekkerder geweest voor zo'n partidazo.quote:
Oh ik denk dat de loting voor Ajax niet heel veel stof om over na te praten gaat opleveren. Tenzij je Inter loot uit Pot 3 heb je gewoon een groep die goed te doen is.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever ruimte om daarover na te praten met anderen, of zo. 21:00 had gewoon lekkerder geweest voor zo'n partidazo.
Voor mij gaat het niet alleen om Ajax, hé.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik denk dat de loting voor Ajax niet heel veel stof om over na te praten gaat opleveren. Tenzij je Inter loot uit Pot 3 heb je gewoon een groep die goed te doen is.
Het was interessanter toen Ajax nog in Pot 3 zat
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik word doodmoe van dat geneuzel over die coëfficiënten elke keer in de media.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
3-1 Twente
1-2 AZ
@:Coco
COEFFICIENTENPOLONAISE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |