Voor mij liever dat dan die boer in Frankrijk die eerst een uur met rust gelaten moet worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor type hij echt is, maar wel het type waar ik ‘s ochtends vroeg mezelf kapot aan erger met z’n veel te drukke blije kutkop.
Gisteren ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het wel een van de meest saaie afleveringen vandaag....
Welke waarde heeft zo een aandachtsgeile luie man?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:08 schreef just me het volgende:
Menno laat je toch niet op de kast jagen, laat een ander in zijn waarde
True, die zou bij mij ook met grote regelmaat de wind van voren krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:09 schreef just me het volgende:
Jeetje muts, je bent zelf ook niet makkelijk hoor
ik heb er geen probleem mee dat hij lui is, hij is toch niet ingehuurd als klusser?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke waarde heeft zo een aandachtsgeile luie man?
Zat lui die hier op dit forum hetzelfde doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Jan, de gemiddelde zomerkamerautist. Binnen tv kijken hartje zomer
Ah ja ik zou er wel een probleem mee hebben. Nooit iets zeggen en nooit iets doen. Lekker naar huis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er geen probleem mee dat hij lui is, hij is toch niet ingehuurd als klusser?
Jep. Hence het woordje zolderkamerautistquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zat lui die hier op dit forum hetzelfde doen
Blijkbaar moet dat om indruk te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er geen probleem mee dat hij lui is, hij is toch niet ingehuurd als klusser?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zat lui die hier op dit forum hetzelfde doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |