Jup van die opgefokte Hollandse jongeren die vooral schijt aan de regels hebben en hard gaan janken als ze een paar klappen van de Spaanse politie krijgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:33 schreef knoopie het volgende:
De kust in Palma is een shithole met opgefokte andrenaline zwetende geschlachtziekteverspreiders. De rest van het eiland is mooie natuur en heel veel mogelijkheden voor buitensport. Je kan er fantastisch mountainbiken en klimmen! Als racefietsen meer jouw ding is, dan hebben ze daarvoor ook hele mooie routes, vooral langs de kust.
Ligt niet aan het Nederlands zijn hoor. De Duitse pubers doen net zo hard mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Jup van die opgefokte Hollandse jongeren die vooral schijt aan de regels hebben en hard gaan janken als ze een paar klappen van de Spaanse politie krijgen.
Ik heb het over de Hollanders. Dat "volk" uit de randstad.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:18 schreef knoopie het volgende:
Ligt niet aan het Nederlands zijn hoor. De Duitse pubers doen net zo hard mee.
Dat weet ik heus wel, maar ik vind het schijtirritant dat elk topic van jou een anti-hollander-topic is, dus dat negeer ik gewoon keihard.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik heb het over de Hollanders. Dat "volk" uit de randstad.
Je reageert erop dus je negeert niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat weet ik heus wel, maar ik vind het schijtirritant dat elk topic van jou een anti-hollander-topic is, dus dat negeer ik gewoon keihard.
Geldt gelukkig alleen maar voor een klein deel v/h eiland.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:37 schreef bianconeri het volgende:
Maar verder mee eens hoor. Dat soort zuip locaties overal en nergens in Europa. Moet je echt niet willen wezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |