abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205672282
Flikker toch op joh.

Ze hebben dus van Noordwijk een rookvrij strand gemaakt omdat er zogenaamd veel filters liggen en mensen daar hun peuken weggooien. Echter, als jij het filmpje bekijkt gaat het toch over totaal wat anders. Dan zie jij een stel linkse varkens die niet snappen wat ‘leven en laten leven’ betekend.

Weer een strand waar ik dus niet meer heen ga. Hypocriete teringhonten.

https://www.rookvrij.nl/v(...)rij-strand-noordwijk

Klacht: jij mag ook helemaal niks meer hé :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Plompzakker op 18-08-2022 08:13:56 ]
pi_205672309
Gewoon blijven roken joh. Die borden hebben geen inhoud. Niemand kan je bekeuren op basis hiervan. Hou me maar eens tegen. Als ik wil roken in de buitenlucht rook ik in de buitenlucht.
U MAD?
pi_205672317
Winnende partij bij de Gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022 in de gemeente Noordwijk: VVD met 3.302 stemmen.
Noordwijk is VVD, jammer voor je.

https://allecijfers.nl/verkiezingsuitslagen/gemeente-noordwijk/
  donderdag 18 augustus 2022 @ 08:12:16 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_205672334
Gewoon in je auto op de parkeerplaats roken en dan de asbak legen in de zee, dan doe je wat ze willen maar heeft het een averechts effect. Kom in VERZET - DIT IS NEDERLAND.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_205672336
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:09 schreef christmastsunami het volgende:
Noordwijk is VVD, jammer voor je.
Die liegen ook alles bij elkaar. De VVD is geen rechtse partij meer, maar een gezwel in de samenleving.
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 08:13:16 #6
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205672338
Roken :')
Aan het taalgebruik in de OP is ook weer mooi te zien dat rokers voornamelijk tokkies zijn
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205672339
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:12 schreef Pendule het volgende:

[..]
Die liegen ook alles bij elkaar. De VVD is geen rechtse partij meer, maar een gezwel in de samenleving.
Welnee, ze doen het best goed.
pi_205672343
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:07 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon blijven roken joh. Die borden hebben geen inhoud. Niemand kan je bekeuren op basis hiervan. Hou me maar eens tegen. Als ik wil roken in de buitenlucht rook ik in de buitenlucht.
Ben in helemaal met je eens. Ik zal wel een zakasbak voor hun meenemen. Dan is hun argument dat ik de boel vervuil met filters gelijk ontkracht.
pi_205672347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:13 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Welnee, ze doen het best goed.
Denken dat de VVD niet liegt en bedriegt :')
pi_205672353
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:15 schreef Pendule het volgende:

[..]
Denken dat de VVD niet liegt en bedriegt :')
Ik was sarcastisch en cynisch, niet ironisch.
pi_205672361
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:13 schreef Plompzakker het volgende:
Roken :')
Aan het taalgebruik in de OP is ook weer mooi te zien dat rokers voornamelijk tokkies zijn
Ik beroep mij op het zijn van een buitenlander. Jij kan de tokkiekaart niet trekken jammer joh, jij mag wel de kut buitenlanders kaart trekken.

Ik ben 0,0% tokkie. Roken in de buitenlucht moet gewoon kunnen waar en wanneer dan ook. Is er geen dak dan wordt er godverdomme gerookt. Ik zeg ook niet tegen dikke varkens dat ik hen niet in mijn buurt wil hebben omdat ze dik zijn. Ik tolereer dikke mensen, dus vindt dat zij ook rokende mensen moeten tolereren.
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 08:20:05 #12
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205672378
Mensen die hun eigen onvermogen om op eigen kracht zonder afhankelijkheid van toeslagen, subsidies en/of uitkeringen zichzelf te kunnen onderhouden steeds maar afschuiven op de VVD :')
Investeer die energie beter in een opleiding of wat extra uren werk
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205672392
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:20 schreef Plompzakker het volgende:
Mensen die hun eigen onvermogen om op eigen kracht zonder afhankelijkheid van toeslagen, subsidies en/of uitkeringen zichzelf te kunnen onderhouden steeds maar afschuiven op de VVD :')
Investeer die energie beter in een opleiding of wat extra uren werk
Ik wist niet dat ik opeens toeslagen kreeg. Wat fijn dat iemand dat beter weet als ikzelf. De VDD is gewoon een varkenspartij. Mensen allemaal dingen beloven die zij niet gaan doen.
pi_205672394
pi_205672399
Pendule _O_

Sigaretjes roken _O_

Vrijheid _O_

Linkse mensen _O_

Niet zonder je sigaretjes kunnen :N

Peuken tussen het zand :N

Maar bovenal,

Pendule _O_
-nee-
pi_205673416
Ik zal niet zeggen dat ik graag rokers om mij heen heb of in de rooklucht lig, maar in de buitenlucht roken zou wat mij betreft gewoon moeten kunnen.

Hoe kijk je tegen rookvrije verenigingen aan dan?
pi_205673421
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:17 schreef Pendule het volgende:

[..]
Ik beroep mij op het zijn van een buitenlander. Jij kan de tokkiekaart niet trekken jammer joh, jij mag wel de kut buitenlanders kaart trekken.
Rokers zijn allemaal tokkie's.
pi_205673459
Nederlandse overheid:

Nederlandse jeugd:
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barričres kennen we niet
Denk unlimited
  donderdag 18 augustus 2022 @ 10:22:49 #19
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205673474
TS gebruikt kankerstokjes en gooit het modden op straat weg :r
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 18 augustus 2022 @ 10:23:39 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205673486
Ging je voorheen wel naar dat strand dan?
pi_205673820
Wacht, niet roken is nu ook al "links"? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205673864
Per sé 90+ willen worden om weg te kwijnen in een dure aanleunwoning :')
Ik krijg liever volgend jaar longkanker ofzo.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205674182
Roken: prima. Roken op het strand of waar dan ook: prima.
Sigaretten weggooien: NEE
Neem maar iets mee om je peukjes in te gooien..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205674271
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:28 schreef Lenny77 het volgende:
Roken: prima. Roken op het strand of waar dan ook: prima.
Sigaretten weggooien: NEE
Neem maar iets mee om je peukjes in te gooien..
Sowieso een raar fenomeen, dat rokers denken dat het toegestaan is om je sigarettenafval gewoon op de straat te flikkeren. Het is helemaal niet biologisch afbreekbaar, zoals sommigen onterecht denken. En er zit allemaal smerige troep in.

quote:
Sigarettenpeuken bevatten onder meer arsenicum (rattenvergif), aceton, benzeen, ammoniak en lood. Dat maakt ze gevaarlijk voor vissen, wanneer peuken in het water belanden (bijvoorbeeld aan zee of via het riool als je ze op straat gooit). Ze zijn ook gevaarlijk voor kinderen of dieren die ervan eten. Ter illustratie: als je een sigarettenpeuk in een bak water met vissen gooit, sterft de helft ervan binnen de 96 uur. (Don’t try this at home.) Weggegooide peuken zijn ook slecht voor de ontwikkeling van planten.

Waarvan worden sigarettenfilters gemaakt?
De meeste rokers gaan ervan uit dat sigarettenpeuken bestaan uit papier en/of katoen. De waarheid is dat sigarettenfilters gemaakt zijn van celluloseacetaat, een kunststof en dus een soort van (bio)plastic.

Zijn sigarettenfilters bio-afbreekbaar?
Nee, net als andere vormen van plastic vergaan sigarettenfilters niet, maar vallen ze uiteindelijk in kleine stukjes uiteen. Dit proces kan tot tien jaar duren. Ondertussen blijven ze giftige stoffen in het milieu lekken. De plastic deeltjes zijn schadelijk voor dieren en mensen.
Maar ach, het probleem lost zich vanzelf op. Er roken steeds minder mensen, en rokers sterven gemiddeld tien jaar eerder. Dus over een eeuw rookt er bijna niemand meer in de westerse wereld.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_205674292
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:38 schreef knoopie het volgende:

[..]
Sowieso een raar fenomeen, dat rokers denken dat het toegestaan is om je sigarettenafval gewoon op de straat te flikkeren. Het is helemaal niet biologisch afbreekbaar, zoals sommigen onterecht denken. En er zit allemaal smerige troep in.
[..]

Ja dit dus.. je gooit toch ook geen chemisch afval op straat of op het strand?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')