Die liegen ook alles bij elkaar. De VVD is geen rechtse partij meer, maar een gezwel in de samenleving.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:09 schreef christmastsunami het volgende:
Noordwijk is VVD, jammer voor je.
Welnee, ze doen het best goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:12 schreef Pendule het volgende:
[..]
Die liegen ook alles bij elkaar. De VVD is geen rechtse partij meer, maar een gezwel in de samenleving.
Ben in helemaal met je eens. Ik zal wel een zakasbak voor hun meenemen. Dan is hun argument dat ik de boel vervuil met filters gelijk ontkracht.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:07 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon blijven roken joh. Die borden hebben geen inhoud. Niemand kan je bekeuren op basis hiervan. Hou me maar eens tegen. Als ik wil roken in de buitenlucht rook ik in de buitenlucht.
Denken dat de VVD niet liegt en bedriegtquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:13 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Welnee, ze doen het best goed.
Ik was sarcastisch en cynisch, niet ironisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:15 schreef Pendule het volgende:
[..]
Denken dat de VVD niet liegt en bedriegt
Ik beroep mij op het zijn van een buitenlander. Jij kan de tokkiekaart niet trekken jammer joh, jij mag wel de kut buitenlanders kaart trekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:13 schreef Plompzakker het volgende:
Roken![]()
Aan het taalgebruik in de OP is ook weer mooi te zien dat rokers voornamelijk tokkies zijn
Ik wist niet dat ik opeens toeslagen kreeg. Wat fijn dat iemand dat beter weet als ikzelf. De VDD is gewoon een varkenspartij. Mensen allemaal dingen beloven die zij niet gaan doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:20 schreef Plompzakker het volgende:
Mensen die hun eigen onvermogen om op eigen kracht zonder afhankelijkheid van toeslagen, subsidies en/of uitkeringen zichzelf te kunnen onderhouden steeds maar afschuiven op de VVD![]()
Investeer die energie beter in een opleiding of wat extra uren werk
Rokers zijn allemaal tokkie's.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:17 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik beroep mij op het zijn van een buitenlander. Jij kan de tokkiekaart niet trekken jammer joh, jij mag wel de kut buitenlanders kaart trekken.
Sowieso een raar fenomeen, dat rokers denken dat het toegestaan is om je sigarettenafval gewoon op de straat te flikkeren. Het is helemaal niet biologisch afbreekbaar, zoals sommigen onterecht denken. En er zit allemaal smerige troep in.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:28 schreef Lenny77 het volgende:
Roken: prima. Roken op het strand of waar dan ook: prima.
Sigaretten weggooien: NEE
Neem maar iets mee om je peukjes in te gooien..
Maar ach, het probleem lost zich vanzelf op. Er roken steeds minder mensen, en rokers sterven gemiddeld tien jaar eerder. Dus over een eeuw rookt er bijna niemand meer in de westerse wereld.quote:Sigarettenpeuken bevatten onder meer arsenicum (rattenvergif), aceton, benzeen, ammoniak en lood. Dat maakt ze gevaarlijk voor vissen, wanneer peuken in het water belanden (bijvoorbeeld aan zee of via het riool als je ze op straat gooit). Ze zijn ook gevaarlijk voor kinderen of dieren die ervan eten. Ter illustratie: als je een sigarettenpeuk in een bak water met vissen gooit, sterft de helft ervan binnen de 96 uur. (Don’t try this at home.) Weggegooide peuken zijn ook slecht voor de ontwikkeling van planten.
Waarvan worden sigarettenfilters gemaakt?
De meeste rokers gaan ervan uit dat sigarettenpeuken bestaan uit papier en/of katoen. De waarheid is dat sigarettenfilters gemaakt zijn van celluloseacetaat, een kunststof en dus een soort van (bio)plastic.
Zijn sigarettenfilters bio-afbreekbaar?
Nee, net als andere vormen van plastic vergaan sigarettenfilters niet, maar vallen ze uiteindelijk in kleine stukjes uiteen. Dit proces kan tot tien jaar duren. Ondertussen blijven ze giftige stoffen in het milieu lekken. De plastic deeltjes zijn schadelijk voor dieren en mensen.
Ja dit dus.. je gooit toch ook geen chemisch afval op straat of op het strand?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:38 schreef knoopie het volgende:
[..]
Sowieso een raar fenomeen, dat rokers denken dat het toegestaan is om je sigarettenafval gewoon op de straat te flikkeren. Het is helemaal niet biologisch afbreekbaar, zoals sommigen onterecht denken. En er zit allemaal smerige troep in.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |