Ja, als ze straks 4e ofzo wordt, blijf je het idee houden dat er meer ingezeten had.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:45 schreef Em31 het volgende:
Toch wel jammer voor haar kansen dat ze als eerste moet.
Ja als het straks maar een paar punten scheelt dan baal je wel. Heb ook niet het gevoel dat er zoals de afgelopen jaren echt een hele duidelijke favoriet is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als ze straks 4e ofzo wordt, blijf je het idee houden dat er meer ingezeten had.
Niet helemaal eerlijk neequote:Op zaterdag 10 december 2022 16:55 schreef Nashipeer het volgende:
https://eurovoix.com/2022(...)sion-2022-jury-show/
Freya heeft nog steeds problemen met haar stem (mocht maar één vraag beantwoorden tijdens de persconferentie). En zingt ook niet tijdens de jury show.
Als ik het goed begrijp oordeelt/stemt de jury en het publiek op dit moment op playback-optredens (de jury beoordeelt de eerste dress rehearsal die ook playback is), wat ook niet helemaal eerlijk is voor de concurrentie. Er is niet heel veel aan te doen helaas.
Staat ook wel heel druk op die kinderen om goed te gaan zingen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:54 schreef Nashipeer het volgende:
^^ Dit was van de openingsceremonie. Ik ben benieuwd of de oud-winnaars echt optreden op het podium of dat ze alleen de beelden van de openingsceremonie laten zien.
Ralf is volgens Eurovoix overigens ook degene die de punten voor Nederland opleest.
Verder zie ik dat de zangeres Sophie van Ierland pijn in de borst en een keelontsteking heeft. Precies het lied waarbij de vocalen extra belangrijk zijn:
https://www.reddit.com/r/(...)et_well_soon_sophie/
Er is een interval act met de oud-winnaarsquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:54 schreef Nashipeer het volgende:
^^ Dit was van de openingsceremonie. Ik ben benieuwd of de oud-winnaars echt optreden op het podium of dat ze alleen de beelden van de openingsceremonie laten zien.
Ralf is volgens Eurovoix overigens ook degene die de punten voor Nederland opleest.
Verder zie ik dat de zangeres Sophie van Ierland pijn in de borst en een keelontsteking heeft. Precies het lied waarbij de vocalen extra belangrijk zijn:
https://www.reddit.com/r/(...)et_well_soon_sophie/
Die dancebreak, tof gedaan!quote:
Ik ben echt benieuwd hoe dit eruit gaat zienquote:Op zondag 11 december 2022 07:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is een interval act met de oud-winnaars
Je kunt merken dat Luna veel heeft geoefend in de afgelopen maanden. Ze heeft haar stem nu onder controle wat hartstikke knap is met zoveel beweging, het klonk perfect zo. Als je het optreden ziet is La Festa een perfecte opener. Met name de pyro en dance-break met al die flitsende lichten zorgen voor energie in de zaal.quote:
Dan ben je als land 17 jaar lang weggeweest en ga je playbackenquote:Op zondag 11 december 2022 12:08 schreef Momo het volgende:
Freya zal wel live moeten zingen straks toch? Neem aan dat ze voor de liveshow geen bandje aanzetten.
Als het niet anders kan dan is dat toch logisch? Het is niet dat ze dit zo gewild heeft.quote:Op zondag 11 december 2022 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan ben je als land 17 jaar lang weggeweest en ga je playbacken
Nee daar kan ze ook niets aan doen maar het zou wel sneu voor haar zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 14:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het niet anders kan dan is dat toch logisch? Het is niet dat ze dit zo gewild heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |