Hoogstens een bolletjesslikkerquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:12 schreef Mansjester het volgende:
Denken jullie dat Bol doping gebruikt?
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:11 schreef AgnesGru het volgende:
Schippers heeft bijgedragen aan deze medaille
Ja daarom ook dat het waarschijnlijk nooit gaat gebeuren. Nog even los van dat McLaughlin bijna nergens loopt waar Bol ook loopt. Alleen bij de OS en het WK...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Miller stopt met de 400 toch? Bol moet toch maar eens overleggen met McLaughlin om haar wellicht te ontlopen.
Waarom?quote:
Omdat ze naar het waardeloze hamerslingeren gaan ipv ontknoping polsstokquote:
Ja Europa zeiden ze. Al kan ik mij voorstellen dat je denkt dat ze bij de NOS iets doms zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh bedoelden ze het zo, ja dan zal het best een top-10 tijd zijn.
Zotteke.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan die naam, Canvas.
Oh akkoordquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat ze naar het waardeloze hamerslingeren gaan ipv ontknoping polsstok
Ik kan dit niet vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan die naam, Canvas.
Wie?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:15 schreef Szura het volgende:
Die Tsjech had dit op één been met de ogen dicht nog gewonnen, wat een waardeloos niveau
Ja.quote:
Rare vogels.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Zotteke.
Schilderij, doek, canvas, scherm, televisie.
Welke Tsjech?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:15 schreef Szura het volgende:
Die Tsjech had dit op één been met de ogen dicht nog gewonnen, wat een waardeloos niveau
Gisteren ook al toen ze maar bleven filmen bij het vieren van de medaille bij het kogelstoten terwijl de 10km vrouwen al halverwege was.quote:
Dat duurde wel net té lang jaquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Gisteren ook al toen ze maar bleven filmen bij het vieren van de medaille bij het kogelstoten terwijl de 10km vrouwen al halverwege was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |