abonnement Unibet Coolblue
  Miss 200.000.000! woensdag 17 augustus 2022 @ 13:38:59 #1
367000 roos94
pi_205665084
In mijn vorige woning werd ik altijd helemaal lekgeprikt door muggen. Nu pas realiseer ik mij dat ik dit jaar nog geen mug heb gezien hier. Vraag me af hoe die grote verschillen ontstaan qua hoeveelheid van die kutbeesten.

Hebben jullie vaak muggen?
  Spellchecker woensdag 17 augustus 2022 @ 13:45:19 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205665140
Andere jaren meer dan nu.

Maar meer wespen, dus daar ligt het aan. Wespen eten muggen.
pi_205665255
Ja, best veel, maar ik woon aan een singel.
pi_205665326
Negens last van... in de zomerperiode altijd wel ramen open...
Scheelt volgens mij wel dat ik in de avonduren geen lampen aan heb... en dat kan best zo in de zomermaanden...
pi_205665332
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 14:04 schreef Bocaj het volgende:
Negens last van... in de zomerperiode altijd wel ramen open...
Scheelt volgens mij wel dat ik in de avonduren geen lampen aan heb... en dat kan best zo in de zomermaanden...
Ze komen niet op lampen af
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205665340
quote:
19s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ze komen niet op lampen af
:')
pi_205665345
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:38 schreef roos94 het volgende:
In mijn vorige woning werd ik altijd helemaal lekgeprikt door muggen. Nu pas realiseer ik mij dat ik dit jaar nog geen mug heb gezien hier. Vraag me af hoe die grote verschillen ontstaan qua hoeveelheid van die kutbeesten.

Hebben jullie vaak muggen?
Dit jaar veeeeeel minder dan vorig jaar. Zoals gezegd veel wespen, maar ook de droogte zorgt voor minder muggen. Toevallig wel vannacht meerdere keren gestoken en wakker geworden van de jeuk. Zul je net zien.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205665357
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205665375
quote:
Goed muggen misschien niet maar je hebt wel meer vliegend 'spul'...
pi_205665429
Nooit, want overal zitten horren. Dus geen enkel ongedierte in huis, op af en toe een spin of zilvervisje na :wtf:
Als er dan toch een mug binnen zit moet het wel een hoogbegaafde mug zijn, die al dagen op de loer lag om te observeren of er even een deur kort open ging.
pi_205676983
Nooit muggen gehad in huis. Wel een enkele vlieg of wesp. En veel lieveheersbeestjes en spinnetjes.
pi_205677685
quote:
Klopt, zo'n elektrische insectenval (die ze lokt met UV licht en elektrocuteert) vangt zelden een mug.

quote:
Kunnen we dan niks zinnig zeggen over het steekrisico? Er is wel één factor die je kans op jeukerige bultjes duidelijk vergroot. Dat is de snelheid van je stofwisseling, bleek uit onderzoek van Wageningen University. Verbrand je meer energie, dan adem je ook meer koolstofdioxide uit. Daardoor komen muggen logischerwijs ook sneller op je af, want hun navigatiesysteem stuurt ze nou eenmaal richting onze afvaldampen.
CO2 is niet het enige dat muggen lokt, Ze komen ook op een bepaalde zweetgeur af (zweet zelf heeft geen geur, maar bacteriën zetten het om in oa stinkende thioalcoholen). Biogents heeft een lokstof ontworpen die daarop gebaseerd is, en die in combinatie met CO2 gebruikt wordt.
https://eu.biogents.com/artificial-human-skin-scent/.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_205677759
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 14:12 schreef Tjoent het volgende:
Nooit, want overal zitten horren. Dus geen enkel ongedierte in huis, op af en toe een spin of zilvervisje na :wtf:
Als er dan toch een mug binnen zit moet het wel een hoogbegaafde mug zijn, die al dagen op de loer lag om te observeren of er even een deur kort open ging.
's Morgens zitten er tientallen op m'n voordeur. Wanneer ik de krant uit de brievenbus ga halen komen er steeds enkele naar binnen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_205678517
Vrijwel nooit maar ramen zijn dan ook altijd potdicht. Lang leve balansventilatie.
pi_205680019
Woon aan het water dus een klamboe is wel een vereiste :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205680103
Ik wordt nooit maar dan ook nooit geprikt, mijn vrouw altijd… nu zijn we op vakantie en moeten ze mij ook hebben, super vervelend !

Thuis hebben wij bijna nooit muggen in huis.
pi_205680395
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 21:21 schreef Nismo1991 het volgende:
Ik wordt nooit maar dan ook nooit geprikt, mijn vrouw altijd… nu zijn we op vakantie en moeten ze mij ook hebben, super vervelend !

Thuis hebben wij bijna nooit muggen in huis.
Haha, je vrouw stinkt harder dan jij. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')