Dank.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef highender het volgende:
@:molurus en @:deelnemer, logica en inzicht.
Ken je mij nog ?quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:50 schreef Angelic1 het volgende:
Zo, na (tientallen?) jaren weer eens op Fok! en toch leuk je naam terug te zien in dit inmiddels oude topic. It's been a loooong time. De laatste Fok!kers die ik nog gezien heb was afgelopen jaar @:Sunchaser en ik denk 3 jaar terug @:Highlander (Weet even niet (meer) hoe ik ze moet mentionen, gaat dat goed?) Ik mis die leuke tijd van vroeger wel nu ik wat ouder word... haha
Vaaaag... haha. Niet bij de eerste 10 die in mijn gedachten sprongen: @Breuls @Danny @MrSubtle @yvonne @HighLander @miss_bleu @SunChaser @Jerruh @static @cynixquote:
Static en Cynix zijn overleden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:00 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Vaaaag... haha. Niet bij de eerste 10 die in mijn gedachten sprongen: @:Breuls @:Danny @:MrSubtle @:Yvonne @:Highlander @:Miss_Bleu @:Sunchaser @:Jerruh @:static @:Cynix
Cynix wist ik. Nog niet zo lang geleden toch? Static wist ik niet. Triest. Als ik goed ga graven, komen er wel weer wat namen naar boven...quote:
Volgens mij zijn ze gecremeerd.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:05 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Cynix wist ik. Nog niet zo lang geleden toch? Static wist ik niet. Triest. Als ik goed ga graven, komen er wel weer wat namen naar boven...
Aaaah... ik zie dat @Loedertje er ook niet meer is. Zo jong allemaal.quote:
AKA Quenda. Justme is ook overleden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:11 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Aaaah... ik zie dat @:loedertje er ook niet meer is. Zo jong allemaal.
Ken ze geen van allen. Dat zegt niks. tong80 met z'n bijna 800.000 posts en 60.000 topics zegt je ook niks. Weet je zeker dat je op het goede forum zit ?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:22 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Pfff, nu alweer spijt dat ik gekeken heb. Maar ja, harde realiteit. @:Vlitsie @:Mimi_Rei @:paxlie @:marty26 nog actief?
Hahahaha, jaahaaaa ik ken je.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken ze geen van allen. Dat zegt niks. tong80 met z'n bijna 800.000 posts en 60.000 topics zegt je ook niks. Weet je zeker dat je op het goede forum zit ?
Door DinosaurSr kreeg ik m'n UI. Ontworpen door Vork in 2001.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:39 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Hahahaha, jaahaaaa ik ken je.En @:DinosaurSR @:Knut @:DirkH @:Seborik @:MrBig @:Havoc @:gr8w8 @:TripleM @:LWas @:Veerboot @:Tha_Blont @:rickmans
Ja hoi.quote:Op woensdag 10 januari 2024 @ 15:39 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Hahahaha, jaahaaaa ik ken je.En @DinosaurSR @Knut @DirkH @Seborik @MrBig @Havoc @gr8w8 @TripleM @LWas @Veerboot @Tha_Blont @rickmans
Hi Angel!quote:Op woensdag 10 januari 2024 @ 15:00 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Vaaaag... haha. Niet bij de eerste 10 die in mijn gedachten sprongen: @Breuls @Danny @MrSubtle @Yvonne @Highlander @Miss_Bleu @Sunchaser @Jerruh @static @Cynix
Jaaaah. Waar is DinosaurSR gebleven?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:39 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Hahahaha, jaahaaaa ik ken je.En @:DinosaurSR @:Knut @:DirkH @:Seborik @:MrBig @:Havoc @:gr8w8 @:TripleM @:LWas @:Veerboot @:Tha_Blont @:rickmans
"Paar" jaar geleden heeft ie nog gepost. Daarvoor ook jaren niet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:53 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Jaaaah. Waar is DinosaurSR gebleven?
Heel sporadisch. Toevallig gisteren een UVT Meet gehad met een hoop mensen van vroeger.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:22 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Pfff, nu alweer spijt dat ik gekeken heb. Maar ja, harde realiteit. @:Vlitsie @:Mimi_Rei @:paxlie @:marty26 nog actief?
da's nog eens een oud gezichtquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik mis niemand perse maar wel leuke herinneringen van mensen hier; skaai, coz, salvad0r, brechtje, mirage etc.
Zelfs noobs zoals jajong.
Heeee Danny, ja lang geleden.quote:
Hoiquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:00 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Vaaaag... haha. Niet bij de eerste 10 die in mijn gedachten sprongen: @:Breuls @:Danny @:MrSubtle @:Yvonne @:Highlander @:Miss_Bleu @:Sunchaser @:Jerruh @:static @:Cynix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |