Mo_Muffin?quote:
quote:
Mo_Muffin met zijn bong.quote:
Ik mis Fann eigenlijk toch ook wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Mo_Muffin met zijn bong.
Vergeet Disana weer niet.
Ja… FANN met haar multiquotesquote:
Jaquote:
Ik dacht dat ze elders op Fok postte maar ook al 2 jaar niet meer. Ik heb nog wel een schilderij van haar.quote:
Mooie is dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze elders op Fok postte maar ook al 2 jaar niet meer. Ik heb nog wel een schilderij van haar.
.zipquote:
Dat was een leuke club ja, samen baggerenquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:41 schreef Jimbo het volgende:
@:braun @:biogarde @:ponylover @:lizzle @:moemoe @:remlof @:fraubitch @:roooosje @:smijn. @:liesje1979
En vast nog heel veel die ik vergeet uit die 'fantastische' oude tijd
Dat was denk ik ooit mijn kennismaking met het forum (ooit gestart op de FP). Weet er weinig meer van, maar wel dat ik een tijdje veel in #moemoe op IRC zat. Maar dat is écht lang geledenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat was een leuke club ja, samen baggeren.
Volgens mij was #moemoe vooral in de nachten heel actiefquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was denk ik ooit mijn kennismaking met het forum (ooit gestart op de FP). Weet er weinig meer van, maar wel dat ik een tijdje veel in #moemoe op IRC zat. Maar dat is écht lang geleden
Weet je het wachtwoord nog?quote:
Ach, ik vroeg me weleens af wat er van hem geworden was. Hele aparte vent.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:49 schreef EmptyBox het volgende:
Mylifeisgrey is einde vorig jaar overleden. Zoals te lezen valt op zijn Facebook. Ik weet niets over de oorzaak. Maar ik heb wel vermoedens. Naast psychische problemen had hij ook lichamelijke klachten. Ik heb hem ooit in het echt ontmoet.
Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |