Mijn UI is ontworpen door Vork begin 2001. Door een topic van DinosaurSR. Destijds liep het storm. FOK! is, zoals je weet, op sterven na dood. Dus verwacht niet te veel. Je enthousiasme prijst je. Maar het is trekken aan een dood paard.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:42 schreef valentijn101 het volgende:
Oeh, ik gebruik die van mij al zeker 25 jaar. Misschien heb ik ook wel iets nieuws nodig.
heldquote:
quote:
Op de pc ff doen. Maar je moet wel ff zoeken inderdaad. Ik kon t ook niet gelijk vinden...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:48 schreef valentijn101 het volgende:
[..]I love it. Hoe pas ik mijn UI aan
bij “Mijn profiel” zie ik de optie niet staan.
Wat is het verschil tussen dit topic en de UI politie topic?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:49 schreef Maanvis het volgende:
Oke, ik denk dat het wel weer eens goed is om de creatieve geestan van jullie fokkertjens eens te stimuleren. Dit topique is er voor bedoeld om usericons aan te vragen
Met een twist (want ik zou Maanvis niet zijn als er niet een rare twist aan zou ziten).
Je kunt hier een usericon aanvragen, maar de users die het voor je maken mogen zelf bepelen wat voor usericon ze bij je vinden passen.
Als je hier een usericon aanvraagt is het wel zo netjes om er ook 1 uit dit topique te gebruiken de komende tijd.
Dus bij deze vraag ik, de TS, een nieuw usericon aan. Jullie mogen dus een usericon maken wat jullie bij mij vinden passen! En ik neem dat usericon dan als icon voor de komende maand
bij dit topique moet je verplicht de icon nemen die voor je gemaakt isquote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dit topic en de UI politie topic?
Fijn dat je de UI mooi vindt. Het is echte, officiële UI-politie™.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:48 schreef valentijn101 het volgende:
[..]I love it. Hoe pas ik mijn UI aan
bij “Mijn profiel” zie ik de optie niet staan.
De UI-politie™ voert strijd tegen UI-loosheid. Ooit begonnen door ene Elfletterig, maar die heeft het op een gegeven moment aan mij overgedragen. Kutwerk hoor. Ik moet nu steeds UI-lozen (zoals jou) opsporen en daar UI's voor in elkaar knutselenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dit topic en de UI politie topic?
Aha, gelukkig heb ik er al eentjequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij dit topique moet je verplicht de icon nemen die voor je gemaakt is
Dank je, ik ga dit weekend mijn pc ontstoffen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Fijn dat je de UI mooi vindt. Het is echte, officiële UI-politie™.
Op de PC even het plaatje opslaan. Daarna hierheen: https://i.fokzine.net/usericons/492901/homijnvink.jpg
Uploaden, kiezen en klaar
Oeps, dat was per ongeluk de link naar mijn UI-afbeelding.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:32 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Dank je, ik ga dit weekend mijn pc ontstoffen.
Een UI is 60 bij 60 pixels. Je kunt ze het beste zelf op die afmeting maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:42 schreef Speedfight het volgende:
welk formaat mag een UI zijn?
ik wil ook wel aan de knutsel voor anderen. Mijn Charmander blijft.
Maar t werkt wel!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
De UI-politie™ voert strijd tegen UI-loosheid. Ooit begonnen door ene Elfletterig, maar die heeft het op een gegeven moment aan mij overgedragen. Kutwerk hoor. Ik moet nu steeds UI-lozen (zoals jou) opsporen en daar UI's voor in elkaar knutselenEn als ik niet productief genoeg ben, krijg ik achter de schermen van Danny en Yvonne op m'n donder.
Dit topic is voor mensen die al een UI hebben.
Ow chips ja, helemaal vergeten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |