Ik woon inderdaad in een achterstandswijk. Het is dat de huur laag is. En als je ‘s avonds gewoon zorgt dat je de deur opslot hebt en niet naar buiten gaat is het best te doen.quote:
Neef met huren bouw je geen kapitaal op, je gooit iedere maand honderden euro's wegquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:23 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in een achterstandswijk. Het is dat de huur laag is. En als je ‘s avonds gewoon zorgt dat je de deur opslot hebt en niet naar buiten gaat is het best te doen.
Had jij niet altijd grote verhalen dat je compleet vrijstaand midden in het bos woonde bij Lage Vuursche in de buurt?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:23 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in een achterstandswijk. Het is dat de huur laag is. En als je ‘s avonds gewoon zorgt dat je de deur opslot hebt en niet naar buiten gaat is het best te doen.
Amersfoort ja, niet Lage Vuursche. Mijn vriend raakte zijn baan kwijt…. En ik heb zelf nou niet echt de vetpot. Dus dan maar een stapje terug doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:05 schreef knoopie het volgende:
[..]
Had jij niet altijd grote verhalen dat je compleet vrijstaand midden in het bos woonde bij Lage Vuursche in de buurt?
Ik was een tijd terug om niet nader te noemen redenen in Amersfoort , maar mijn God wat een tering getto is dat zeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:12 schreef Pendule het volgende:
[..]
Amersfoort ja. Mijn vriend raakte zijn baan kwijt…. En ik heb zelf nou niet echt de vetpot. Dus dan maar een stapje terug doen.
Wel nog steeds werkzaam bij de Gamma?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:12 schreef Pendule het volgende:
[..]
Amersfoort ja, niet Lage Vuursche. Mijn vriend raakte zijn baan kwijt…. En ik heb zelf nou niet echt de vetpot. Dus dan maar een stapje terug doen.
Maar dat bewerkstellig jij denk ik sowieso niet met in Nederland wonen. Als ik slim ben zou ik al het geld wat ik hier verdien, in mijn thuisland stoppen en daar bijvoorbeeld een huis laten bouwen, maar ik blijf eerlijk gezegd liever hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:52 schreef gers het volgende:
[..]
Neef met huren bouw je geen kapitaal op, je gooit iedere maand honderden euro's weg
Al jaren niet meer. Waarom is iedereen hier zo scherpquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:14 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Wel nog steeds werkzaam bij de Gamma?
Ja daar heb je gelijk in. Om de haverklap worden er ook van die groene huurscooters in de fik gestokenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:13 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik was een tijd terug om niet nader te noemen redenen in Amersfoort , maar mijn God wat een tering getto is dat zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |