Wie?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:20 schreef Medusa666 het volgende:
Wel leuk.. die audrey speelde volgens mij toch ook in priceless? Zo’n guy waar ik vorig jaar even mee sprak zei dat hij mij een beetje vond lijken op haarIk vind zelf totaal van niet tho.
Die van dat plaatje. Maar ik ben zelf getint, dus hij bedoelde vgm de gezichtsvorm ofzo of het golddigger gedeeltequote:
Na mijn vakantiequote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:13 schreef Barbusse het volgende: [..]
https://m.imdb.com/title/tt0211915/?ref_=ext_shr_lnk Ga kijken nu snel!
Oehquote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Die van dat plaatje. Maar ik ben zelf getint, dus hij bedoelde vgm de gezichtsvorm ofzo of het golddigger gedeelte
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Die van dat plaatje. Maar ik ben zelf getint, dus hij bedoelde vgm de gezichtsvorm ofzo of het golddigger gedeelte
Ik ben 25, wat is dit?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:26 schreef Medusa666 het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt te jong voor je man
quote:
Faxies' fiets heeft een zadel begreep ikquote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:32 schreef DeathonStrike het volgende:
Op een oude fiets moet je het toch leren
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon je kleine zusje, goed?
Nu gaat 'ie stiekem azen op je vriendinnenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon je kleine zusje, goed?
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu gaat 'ie stiekem azen op je vriendinnen
Ik ben die irritante cockblocker van hun, komt goedquote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu gaat 'ie stiekem azen op je vriendinnen
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:43 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben die irritante cockblocker van hun, komt goed
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:43 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:43 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik te laatquote:
You naughty naughty boy.quote:
Zo jong en nu al onmisbaar. [/sarcasme]quote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:34 schreef DeathonStrike het volgende:
Maar ik ga slapen, deze twintiger moet morgen weer om 07:00 uur opstaan om iedereen aan het werk te zetten 😴
Luctor wil wel even bellenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:19 schreef Senn88 het volgende:
Dacht oooo lekker lang in bed liggen. Tot ik besefte dat ik om 8 uur beldienst had dus nog 10 min had om achter die pc te kruipenZit ik klaar belt er niemand
Mensen moet ook even wakker worden. Vanaf 9 uur begint hetquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:19 schreef Senn88 het volgende:
Dacht oooo lekker lang in bed liggen. Tot ik besefte dat ik om 8 uur beldienst had dus nog 10 min had om achter die pc te kruipenZit ik klaar belt er niemand
Meestal komen ze bij mij vanaf een uur of drie, wanneer ik geen flikker meer kan regelen voor dezelfde dag.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mensen moet ook even wakker worden. Vanaf 9 uur begint het(of ben je dan alweer klaar?)
Ik mag morgen weer
Jaja... Ben jij toevallig zo'n incompetente collega van DrMarten?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Meestal komen ze bij mij vanaf een uur of drie, wanneer ik geen flikker meer kan regelen voor dezelfde dag.
Tot nu toe heb ik vooral de ochtenddienst gehad. Dat is wel relaxt.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal komen ze bij mij vanaf een uur of drie, wanneer ik geen flikker meer kan regelen voor dezelfde dag.
Ze kunnen mij gewoon de hele dag bellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik vooral de ochtenddienst gehad. Dat is wel relaxt.
Ik zou eigenlijk vrijdagmiddag nog moeten tot half 3, terwijl dat mijn vrije middag is. Die heb ik kunnen ruilen
Wellicht, maar dan moet DrMarten een Duitser zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja... Ben jij toevallig zo'n incompetente collega van DrMarten?
Zullen we je morgen allemaal even bellen?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mensen moet ook even wakker worden. Vanaf 9 uur begint het(of ben je dan alweer klaar?)
Ik mag morgen weer
Zou mij niks verbazen als ik hier lees hoe vaak hij naar Duitsland gaat...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Wellicht, maar dan moet DrMarten een Duitser zijn.
Moet je al kinderbijslag aanvragen dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zullen we je morgen allemaal even bellen?
We geven Glanerbrug graag terug aan Duitslandquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan moet DrMarten een Duitser zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je al kinderbijslag aanvragen dan?
Ehm. Ik bel je wel niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je al kinderbijslag aanvragen dan?
Luxe paardje had van 8-9quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer
Maar misschien horen we je stem gewoon graagquote:
Lijkt me sterk. Mijn nasale stem heeft nog nooit iemand leuk gevonden.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar misschien horen we je stem gewoon graag![]()
beetje als the Nanny?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Mijn nasale stem heeft nog nooit iemand leuk gevonden.
Nou, 1 iemand tochquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Mijn nasale stem heeft nog nooit iemand leuk gevonden.
Ik weet niet of die me uitgekozen heeft voor mn (telefoon)stem. Ben er bang voorquote:
quote:
Nee, dat was je positieve uitstraling en hands-on approachquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet of die me uitgekozen heeft voor mn (telefoon)stem. Ben er bang voor
[..]nou dat is ook wat overdreven.
Ze klonk als een man vanmorgenquote:
Haha neequote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu alweer klaar met werken?
quote:
Dat ben ik eerlijk gezegd wel hahaquote:Op woensdag 17 augustus 2022 06:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo jong en nu al onmisbaar. [/sarcasme]
Oh you sweet summer childquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:37 schreef DeathonStrike het volgende:
Dat ben ik eerlijk gezegd wel haha!
Huehuequote:
Zin in een gevulde koek uit de automaat nu.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:46 schreef ArTiC het volgende:
Is dit weer zo iemand die snoepautomaten bijvult en denkt dat dat belangrijk is?
Oi, m'n snoepautomaat is belangrijk ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:46 schreef ArTiC het volgende:
Is dit weer zo iemand die snoepautomaten bijvult en denkt dat dat belangrijk is?
Ik heb niet eens een automaat, gewoon winegums in een potquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zin in een gevulde koek uit de automaat nu.
Zo werkt het hier niet en we houden niet van veranderingquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:48 schreef DeathonStrike het volgende:
Kunnen we gewoon respectvol met elkaar omgaan
Elkaar afkraken is nergens voor nodig…
Ik heb niet eens een pot, gewoon drop in een zak.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een automaat, gewoon winegums in een pot
Armoe.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pot, gewoon drop in een zak.
Drop moet je ook gewoon in de zak laten, in de winkel bij voorkeur.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig -1quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Drop moet je ook gewoon in de zak laten, in de winkel bij voorkeur.
Als je een pot nodig hebt om drop in te stoppen dan eet je te langzaam.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een pot nodig hebt om drop in te stoppen dan eet je te langzaam.
Jij bent nieuw hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:48 schreef DeathonStrike het volgende:
Kunnen we gewoon respectvol met elkaar omgaan
Elkaar afkraken is nergens voor nodig…
Precies. Iedereen weet dat je gewoon genegeerd wordt hier als we geen respect voor je hebben.quote:
Gewoon je eigen droppot zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een pot nodig hebt om drop in te stoppen dan eet je te langzaam.
Huehue pot.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon je eigen droppot zijn.
Is dit een nieuwe racial/lgbtq-slur?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon je eigen droppot zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe racial/lgbtq-slur?
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe racial/lgbtq-slur?
Kom maar hier, dan graai ik ff naar wat lekkers.quote:
Gelachen, dank.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan graai ik ff naar wat lekkers.
Uhhh??? Laat maar!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Iedereen weet dat je gewoon genegeerd wordt hier als we geen respect voor je hebben.
Die voelen elkaar misschien?quote:
Ze voelen elkaar in elk geval aan.quote:
Te wokequote:
Al 26 mm gevallen hier sinds 12 uur vannacht. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zoveel regen in zo weinig tijd heb zien vallen.quote:
Worden we blij vanquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al 26 mm gevallen hier sinds 12 uur vannacht. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zoveel regen in zo weinig tijd heb zien vallen.
Heul nietquote:
Ook meteen koud in huis.quote:
25,6 nu. Benauwd binnenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook meteen koud in huis.Straks maar een lange broek aandoen.
Heul welquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heul niet
Al schijnt het dat er vanochtend een paar druppels gevallen zijn, maar mag geen naam hebben.
Ik wil ook 26 mm
Hele ochtend geregend hier.quote:
Vannacht, vanochtend en straks weer volgens de buienradar...quote:
Het begint hier nu net weer.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vannacht, vanochtend en straks weer volgens de buienradar...
Het verbaast mij niet. Alles wat hier passeert, komt vanzelf bij jou.quote:
Hier ook geen onweer vandaagquote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:25 schreef DrMarten het volgende:
Het lijkt erop dat dat grote regengebied heer weer precies langs gaat
De halve nacht hier. En knetterhard ook nog. Half 5 maar opgestaan.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De halve nacht hier. En knetterhard ook nog. Half 5 maar opgestaan.
Jep, same.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De halve nacht hier. En knetterhard ook nog. Half 5 maar opgestaan.
Ik hoorde dat de wind van de andere kant kwam, dus dat ik de balkondeuren niet dicht hoefde te doen. Het was dus kiezen; wakker worden/blijven door de herrie of wakker worden/blijven omdat je uit bed gaat om balkondeuren dicht te doen. Het is de eerste geworden.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Jep, same.![]()
Wakker geworden van een lichtshow en meteen de ramen maar even dichtgedaan.
We gingen er al een beetje van uit dat er onweer en regen zou komen, maar er was bijna geen wind voorspeld en dan regent het in de slaapkamer niet binnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de wind van de andere kant kwam, dus dat ik de balkondeuren niet dicht hoefde te doen. Het was dus kiezen; wakker worden/blijven door de herrie of wakker worden/blijven omdat je uit bed gaat om balkondeuren dicht te doen. Het is de eerste geworden.
Uiteindelijk prachtig om naar te kijken met verse koffie. Nu wel een beetje gaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
We gingen er al een beetje van uit dat er onweer en regen zou komen, maar er was bijna geen wind voorspeld en dan regent het in de slaapkamer niet binnen.
Maar toen dus een enorme lichtshow.
Even geduldquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:00 schreef DrMarten het volgende:
Zag net dat er toch een plas op het dak van mijn schuurtje ligt. Dus kennelijk toch iets meer regen geweest dan een paar druppels
Maar meer dan een paar mm is het alsnog niet geweest.
Het regengebied lijkt zich toch een klein beetje deze kant op te ontwikkelen. Ik heb weer een sprankje hoop.
Het komt er zo aan, ik ben in je buurt en kan dit bevestigenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:00 schreef DrMarten het volgende:
Zag net dat er toch een plas op het dak van mijn schuurtje ligt. Dus kennelijk toch iets meer regen geweest dan een paar druppels
Maar meer dan een paar mm is het alsnog niet geweest.
Het regengebied lijkt zich toch een klein beetje deze kant op te ontwikkelen. Ik heb weer een sprankje hoop.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het komt er zo aan, ik ben in je buurt en kan dit bevestigen
Ja ik ben nog iets verder dus het kan allemaal nogquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]![]()
Maar als je in Hengelo bent kan het hier alsnog langs gaan
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het komt er zo aan, ik ben in je buurt en kan dit bevestigen
Sorryquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik vond het wel erg vochtig en broeierig
Ik dacht dat dit Faxie wasquote:
Jeeyquote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan merken dat jij in de buurt bent, het tocht lekker door en overal is het nat
Inmiddels een trainingsbroek, sokken en een vest aangedaan vanwege de kou.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:49 schreef DrMarten het volgende:
Even rondje gefietst. Zweet me de pleuris. Vies benauwd schijtweer.
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels een trainingsbroek, sokken en een vest aangedaan vanwege de kou.
Er is niks overdreven aan die post. Het is gewoon fris in huis door de koude tocht.quote:
Misschien een raam open doen?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:00 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij is het hier een halve graden afgekoeld![]()
Heb alles tegen elkaar open staan, maar het is nog 24 graden buiten en het waait nauwelijks. Het is hier binnen nu afgekoeld van 26,2 vanochtend naar 25,6 nuquote:
25.5 op deze etage.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Het is plakkerig.
Maar het is al afgekoeld naar 28 graden in huis.
Parisquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:36 schreef Medusa666 het volgende:
Frisse morgen in ParijsGewone business
25,3 binnen. Nu beduidend warmer dan buiten. De voordeur er dus ook maar bij open gezet. Alles wat open kan aan ramen en deuren staat openquote:
Ik weet niet wat het buiten is. Maar binnen dus 22,9. Vanmorgen 23,6.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
25,3 binnen. Nu beduidend warmer dan buiten. De voordeur er dus ook maar bij open gezet. Alles wat open kan aan ramen en deuren staat open
toch is het warmquote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het buiten is. Maar binnen dus 22,9. Vanmorgen 23,6.
Zin in spareribs nu.quote:
Ik zit op een heerlijk bed en kamerquote:
Oh, ces belles filles franįaisesquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 01:27 schreef Medusa666 het volgende:
Als ik een leuke vrouw hier tegenkom koppel ik haar aan jou
Doe het niet, Faxie. Ze breken je hartquote:
Cockblockerquote:Op donderdag 18 augustus 2022 01:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe het niet, Faxie. Ze breken je hart
Ben jij er ook weer zo eentje die zegt dat fax zo'n leuke man is en dat er genoeg vrouwen met interesse zouden zijn, en hem dan vervolgens niet zelf wil daten?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 01:27 schreef Medusa666 het volgende:
Als ik een leuke vrouw hier tegenkom koppel ik haar aan jou
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben jij er ook weer zo eentje die zegt dat fax zo'n leuke man is en dat er genoeg vrouwen met interesse zouden zijn, en hem dan vervolgens niet zelf wil daten?
Wij allemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben jij er ook weer zo eentje die zegt dat fax zo'n leuke man is en dat er genoeg vrouwen met interesse zouden zijn, en hem dan vervolgens niet zelf wil daten?
Ehm nee.. ik ken hem niet? Ik weet alleen dat hij op fok zit en volgens mij een beetje efebofilie is.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dankjewel!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier in Disneyland vandaag @:Medusa666
Ik had hem wel gedate als hij mij destijds gevraagd had. Maar ik voldeed niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren nog niet! Gisteren alleen Paris en vandaag de disney prinsessen tot 00:00quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:55 schreef gcjoel het volgende:
Franse meiden? ik zou alleen oog hebben voor de prinsessen. ArielBelle
Jasmine
Hij wil alleen kitemeisjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had hem wel gedate als hij mij destijds gevraagd had. Maar ik voldeed niet.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij wil alleen kitemeisjes.
Iedereen toch wel?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heftig statement...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ehm nee.. ik ken hem niet? Ik weet alleen dat hij op fok zit en volgens mij een beetje efebofilie is.
Nou nou, dat is ook wel weer overdreven.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ehm nee.. ik ken hem niet? Ik weet alleen dat hij op fok zit en volgens mij een beetje efebofilie is.
Ja, omdat jij er ook op valt?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook wel weer overdreven.
Nog lang nietquote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:42 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Heftig statement...![]()
De prille liefde is dus over
Mocht je willenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:25 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja, omdat jij er ook op valt?geef nou maar toe
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Misschien, misschien niet...quote:
Was je te oud?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had hem wel gedate als hij mij destijds gevraagd had. Maar ik voldeed niet.
Nee ik voldoe nu juist helemaal niet meer. Plus moet van 2 kanten komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was je te oud?
Misschien voldoe je nu wel?
Hihi komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik voldoe nu juist helemaal niet meer. Plus moet van 2 kanten komen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:16 schreef DrMarten het volgende:
Na een half jaar eindelijk maar eens mijn band geplakt
Is mijn kroeg-/stationsfiets. Nog een paar weken en dan moet ie weer regelmatig bij de kroeg staan en zo nu en dan op het station.quote:
Zou mijn kroeg en stations fiets nog op het stationsplein in Amersfoort staan na 13 jaar denken jullie?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is mijn kroeg-/stationsfiets. Nog een paar weken en dan moet ie weer regelmatig bij de kroeg staan en zo nu en dan op het station.
Heb nog wel een fiets, maar daar heb ik een minder fijn gevoel bij als ik die een dag op straat laat staan
Volgens mij hebben ze een paar jaar geleden alle fietsen rondom de stations in Amersfoort gelabeld en de fietsen geruimd die na een maand nog steeds een label hadden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou mijn kroeg en stations fiets nog op het stationsplein in Amersfoort staan na 13 jaar denken jullie?
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een paar jaar geleden alle fietsen rondom de stations in Amersfoort gelabeld en de fietsen geruimd die na een maand nog steeds een label hadden.
Dat doen gemeenten eens in de zoveel jaar, want veel zwerffietsenquote:
Stom.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doen gemeenten eens in de zoveel jaar, want veel zwerffietsen
Nou gelukkig kan je erom lachen.quote:
Toch echt te oud dusquote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik voldoe nu juist helemaal niet meer. Plus moet van 2 kanten komen.
Als ik dit zie moet ik die serie misschien ook maar eens gaan kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ziek, dus dan maar Supernatural opnieuw kijken
[ afbeelding ]
Zeker een aanrader. Alleen al om Jensenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik dit zie moet ik die serie misschien ook maar eens gaan kijken.
Beterschap!
Ik kan gewoon hier de natte slipjes horen vallen, buurmeisjequote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeker een aanrader. Alleen al om Jensen![]()
[ afbeelding ]
https://www.omroepbrabant(...)an-krijgen-een-labelquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een paar jaar geleden alle fietsen rondom de stations in Amersfoort gelabeld en de fietsen geruimd die na een maand nog steeds een label hadden.
Als die meid zit hoor je het geluid van een natte spons die wordt uitgeknepenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan gewoon hier de natte slipjes horen vallen, buurmeisje
Je bent er goed van op de hoogte.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als die meid zit hoor je het geluid van een natte spons die wordt uitgeknepen
Ja, sinds de bevalling is het goed hoorbaar inderdaad. Daarvoor ging het gewoon stilletjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan gewoon hier de natte slipjes horen vallen, buurmeisje
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als die meid zit hoor je het geluid van een natte spons die wordt uitgeknepen
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sinds de bevalling is het goed hoorbaar inderdaad. Daarvoor ging het gewoon stilletjes.
Nat spoor door het huisquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh en natuurlijk deze gouwe ouwe er gelijk even ingooien
[ afbeelding ]
Dit gaat over mij als ik Jensen Ackles zie
Vriend is ook altijd blij als ik SPN kijkquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nat spoor door het huis
TheGlibberNextDoor
SPN?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vriend is ook altijd blij als ik SPN kijk
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nat spoor door het huis
TheGlibberNextDoor
TheWetNextFloor!quote:
Ohquote:
Ik word altijd blij als m'n vriendin Lucifer kijktquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vriend is ook altijd blij als ik SPN kijk
Want dan wordt ze ook heet?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik word altijd blij als m'n vriendin Lucifer kijkt
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:38 schreef Senn88 het volgende:
Barb en zijn chick doen dan rollenspellen.
Rollen in bed vooralquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:38 schreef Senn88 het volgende:
Barb en zijn chick doen dan rollenspellen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou gelukkig kan je erom lachen.
mensenzijnvoorminderindebakgekomen![]()
Zien wij er uit als een stel Schultenbrau drinkende tokkies?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
‘Dokter Bernard’ ‘buurman wat doet u nu?!’
Beetje ordi afentoe is ook wel lekker barbquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zien wij er uit als een stel Schultenbrau drinkende tokkies?
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Beetje ordi afentoe is ook wel lekker barb
Definieer 'af en toe'.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Blij met deze impliciete aankondiging van een ordi tettenpic.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoeveel terrabyte aan tettenpics heb jij ondertussen?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij met deze impliciete aankondiging van een ordi tettenpic.
Eerder hoeveel tettabyte.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeveel terrabyte aan tettenpics heb jij ondertussen?
Ik heb geen ordi tettenpics alleen classyquote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij met deze impliciete aankondiging van een ordi tettenpic.
Doe er daar nog maar één van dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb geen ordi tettenpics alleen classy
Discretie enzo dus daar zeg ik niks over.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeveel terrabyte aan tettenpics heb jij ondertussen?
Patser.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Discretie enzo dus daar zeg ik niks over.
De jaloezie straalt er vanaf.quote:
Ja, ik wil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, nieuwe koffiezettert is er. Even uitpakken.
Moet je even iets roepen in de trant van woke ofzo. Dan gaat het vast vanzelfquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:48 schreef AirwiN het volgende:
Wat een stilte hier voor de vrijdag. Zo duurt de werkdag wel héél lang...
Ik ben meer van het tetten roepen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je even iets roepen in de trant van woke ofzo. Dan gaat het vast vanzelf
Hoe is het met jouw tetten vandaag?quote:
Valt wmb onder de 'ofzo'quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben meer van het tetten roepen.
Prima.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw tetten vandaag?
Tetten verdienen m.i. niet om gemarginaliseerd te worden onder 'ofzo'. Dat moet jij als medeliefhebber toch eens zijn, hoop ik?quote:
Gelukkig maar. Gaan ze nog iets ondernemen dit weekend?quote:
Daar heb je dan weer gelijk in. Maar ik ben niet zo van het altijd maar over tetten hebben. Ik voel ze liever.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tetten verdienen m.i. niet om gemarginaliseerd te worden onder 'ofzo'. Dat moet jij als medeliefhebber toch eens zijn, hoop ik?
Eens. Zien, voelen of praten. In die volgorde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in. Maar ik ben niet zo van het altijd maar over tetten hebben. Ik voel ze liever.
Jij doet liever zien dan voelen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens. Zien, voelen of praten. In die volgorde.
Liefst tegelijkertijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij doet liever zien dan voelen?
De ouders doorgeven dat ik aan de ketting lig, dat was 't wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Gaan ze nog iets ondernemen dit weekend?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ouders doorgeven dat ik aan de ketting lig, dat was 't wel.
Pannenkoeken bakken dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |