Te treurig voor woorden was dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:34 schreef Pino112 het volgende:
Ohja dat akkefietje met Heemskerk die zich vervolgens op de OS doodleuk afmeldde
Tja. Modellen hebben altijd meer volgers. En dat is Schmidt eigenlijk. Ze kan ook nog wel redelijk hard lopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar 163k volgers.
We leven in een smakeloos tijdperk.
Tadic komt klappen uitdelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:38 schreef Nober het volgende:
Servië officieel in oorlog. Dit is een aanval op alle Serven!
Tegen de apenpokken..quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:40 schreef Nober het volgende:
Armsleeves slaat trouwens ook nergens op. Dat is toch voor de koudere dagen gemaakt?
Nee, wordt de vaste vervanger geloof ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:41 schreef Szura het volgende:
Mag toch hopen dat die klote Joris alleen voor dit toernooi is opgetrommeld
Dat hoopte ik ook bij het wielrennen dus ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:41 schreef Szura het volgende:
Mag toch hopen dat die klote Joris alleen voor dit toernooi is opgetrommeld
Walgelijk. Je hoeft bij de NOS ook helemaal niks te kunnen om op een levenslang contract de leukste klusjes te krijgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, wordt de vaste vervanger geloof ik.
Gewoon in de samenvatting de fouten er uitknippen. Irizar #neverforgetquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Walgelijk. Je hoeft bij de NOS ook helemaal niks te kunnen om op een levenslang contract de leukste klusjes te krijgen.
KNEGT IS WERELDKAMPIOEN
Momenteel ook bij Poetin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:24 schreef Szura het volgende:
Wagner, die was wel populair bij bepaalde Duitsers @:alleskaputt
https://results.mun.mev.a(...)/medal-standings.htmquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Is er ergens een site die alle medaljes van alle EK Munchen 2022 sporten bij elkaar optelt?
Badmutsen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:47 schreef Szura het volgende:
Ik stem voor verplichte Cathy Freeman-outfits voor al die idiote kapsels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |