SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Do what you love, love what you do!
Ik weiger het te geloven. Ik wil kou, herfst, strenge wintersquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:34 schreef DemonRage het volgende:
![]()
1250
![]()
GeenStijl: Hitte des doods KOMT WEER TERUG
Ze hebben daar ook lucht gekregen van de fratsen van GFS.
Eh, pas als de energieprijzen genormaliseerd zijn hoor. Een strenge winter is nu niet alleen kut, maar een extreme strop. Kan zomaar de economie stil laten vallen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weiger het te geloven. Ik wil kou, herfst, strenge winters
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:28 schreef RiKe het volgende:
Is er al een weeralarm of speciale code voor de onweer voor morgen?
Wel meer zin om te neuken. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:44 schreef crystal_meth het volgende:
Las onlangs (op de Guardian website) dat blootstelling aan zonlicht (UV neem ik aan) bij mannen de eetlust deed toenemen. Heeft iemand die ervaring? Ik heb de laatste week meer zonlicht dan in jaren gehad, maar niks van gemerkt. De proefpersonen kregen wel kunstmatig zonlicht, die maakten dus geen hittegolf mee.
Dit artikel was het: Sunlight may trigger hormone that makes men hungrier, study suggests
Dat wil je nu niet hebben idd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eh, pas als de energieprijzen genormaliseerd zijn hoor. Een strenge winter is nu niet alleen kut, maar een extreme strop. Kan zomaar de economie stil laten vallen.
Helemaal niks. Dus als het er al van komt hoop ik dat mensen er van kunnen genieten, leuk gaat het niet worden tho.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wil je nu niet hebben idd.
Maar wat doe je eraan.
Dat zou wel een keer mogen. Twee weken eind januari begin februari dan maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Sterker nog, ik hoop van ganse harte dat de winterliefhebberts ook een keer aan hun trekken komen.
Meer CO2 uitstotenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wil je nu niet hebben idd.
Maar wat doe je eraan.
Historisch wel de meest koude maanden, toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou wel een keer mogen. Twee weken eind januari begin februari dan maar
Hey sjerrie jij hierquote:
Historisch gezien wel idd. December is echt vaak zo'n net niet maand.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Historisch wel de meest koude maanden, toch?
Heb alles al open staan, nog geen resultaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Ok, nu is het echt lekker doorluchtweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |