abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205656263
quote:
Rapper Lil Kleine is opnieuw aangehouden voor mishandeling van zijn vriendin. De politie zegt alleen dat 'een 27-jarige man uit Amsterdam' is aangehouden, maar bronnen bevestigen dat het om de omstreden rapper gaat.

Op sociale media circuleren al de hele dag beelden van een bewakingscamera waarop te zien zou zijn hoe hij zijn vriendin Jaimie Vaes aan haar haren uit een auto sleurt en vervolgens haar hoofd tussen de deur klemt. Dat zou vannacht zijn gebeurd in het centrum van Amsterdam.

Op het bureau
De politie start maandagochtend een onderzoek naar wat er precies gebeurd is. De verdachte blijft in ieder geval tot die tijd op het bureau.

Afgelopen vrijdag nog werd Lil Kleine nog veroordeeld tot een werkstraf voor een mishandeling in Amsterdam.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)vriendin-jaimie-vaes

Als dat geen duet wordt met Glennis Grace :+ _O- _O-

https://www.shownieuws.nl(...)aes-tegen-lil-kleine

ze heeft (nog) geen aangifte gedaan....

Tja, misschien vind ze het wel oke dat ze mishandeld word?
pi_205656272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:18 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Fijn voor hem, blij dat ik niet z’n kneus ben zoals hij
In mijn wereld ben je geen kneus als je met een klokkie van 280k om je pols loopt.

Misschien een hele slechte investering, dat wel.
Maar zo'n rapper als Lil verdient dat in een maand terug. Dus fok ja, kopen zo'n klok!
pi_205656319
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:20 schreef riazop het volgende:

[..]
In mijn wereld ben je geen kneus als je met een klokkie van 280k om je pols loopt.

Misschien een hele slechte investering, dat wel.
Maar zo'n rapper als Lil verdient dat in een maand terug. Dus fok ja, kopen zo'n klok!
Dan leef je in een andere wereld dan die van mij, dat kan, maar deze vrouwenmepper zou geen euro meer mogen verdienen, stuk uitschot
pi_205656336
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:25 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dan leef je in een andere wereld dan die van mij, dat kan, maar deze vrouwenmepper zou geen euro meer mogen verdienen, stuk uitschot
Als hij die vrouw heeft gemept moet hij daarvoor gewoon gestraft worden.
Maar daarna zal hij toch echt zijn geld weer willen verdienen.

Of is een tik uitdelen aan iemand levenslang of zo?
pi_205656348
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:27 schreef riazop het volgende:

[..]
Als hij die vrouw heeft gemept moet hij daarvoor gewoon gestraft worden.
Maar daarna zal hij toch echt zijn geld weer willen verdienen.

Of is een tik uitdelen aan iemand levenslang of zo?
Jij weer...
pi_205656369
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:28 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Jij weer...
Iemand een klap geven is in NL hooguit een taakstraf. Als het al een straf wordt.
pi_205656371
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:27 schreef riazop het volgende:

[..]
Als hij die vrouw heeft gemept moet hij daarvoor gewoon gestraft worden.
Maar daarna zal hij toch echt zijn geld weer willen verdienen.

Of is een tik uitdelen aan iemand levenslang of zo?
Een vent die vrouwen slaat is geen vent, moet gewoon geboycot worden op elke zender die mafketel
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:34:41 #8
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_205656450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:20 schreef riazop het volgende:

[..]
In mijn wereld ben je geen kneus als je met een klokkie van 280k om je pols loopt.
...
Het ultieme bewijs van kneuzerigheid is vrouwen mishandelen. Volgens jouw redenatie zou iemand voor het ontbijt een kleuter kunnen misbruiken en slachten, daarna op het vliegtuig stappen voor een genocidale campagne, avondeten met de geroosterde laatste witte neushoorn en dan gaan slapen in het karkas maar zolang hij zo'n klokje om heeft is hij een prima vent.

Sommige daden spreken gewoon boekdelen over iemands persoonlijkheid. Daar heeft iets om je pols geen ruk mee te maken.
pi_205656551
Cadeaus van je ex terugeisen, wat een proleet ben je dan :')
pi_205656557
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:29 schreef riazop het volgende:

[..]
Iemand een klap geven is in NL hooguit een taakstraf. Als het al een straf wordt.
Sowieso: jij. Maar kwam ze niet met d'r hoofd klem te zitten tussen het portier en de auto? Lijkt me zware mishandeling.
pi_205656568
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:45 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Cadeaus van je ex terugeisen, wat een proleet ben je dan :')
Het is algemeen bekend dat Kleine een gierige hufter is.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Spellchecker dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:51:03 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205656601
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:45 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Cadeaus van je ex terugeisen, wat een proleet ben je dan :')
Het was toch een cadeau voor mini-kleine? Een klokje van 2 ton ofzo?
Arm kind.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:56:13 #13
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_205656658
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het ultieme bewijs van kneuzerigheid is vrouwen mishandelen. Volgens jouw redenatie zou iemand voor het ontbijt een kleuter kunnen misbruiken en slachten, daarna op het vliegtuig stappen voor een genocidale campagne, avondeten met de geroosterde laatste witte neushoorn en dan gaan slapen in het karkas maar zolang hij zo'n klokje om heeft is hij een prima vent.

Sommige daden spreken gewoon boekdelen over iemands persoonlijkheid. Daar heeft iets om je pols geen ruk mee te maken.
Eens. Je laten mishandelen is overigens ook zielig, maar op een ander niveau. Daar heb je vooral (en eigenlijk alleen maar) jezelf mee.
pi_205656676
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 14:31 schreef roos94 het volgende:
Ik zal echt nooit begrijpen hoe een mens 1 ton kan uitgeven aan een horloge :s)
En als je nou eens 15 miljoen hebt verdient naar aanleiding van meerdere challenges in je eigen topics dan is 1 ton toch helemaal niet zoveel voor iets dat waardevast is?
pi_205656688
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:57 schreef Nober het volgende:

[..]
En als je nou eens 15 miljoen hebt verdient naar aanleiding van meerdere challenges in je eigen topics dan is 1 ton toch helemaal niet zoveel voor iets dat waardevast is?
Ik zou dan voor de verkeerde 'klokjes' gaan zoals gouden casio's.
pi_205656727
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:59 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Ik zou dan voor de verkeerde 'klokjes' gaan zoals gouden casio's.
De duurste is ¤599,00-

https://www.casio.com/nl/watches/gshock/product.GM-B2100GD-5A/

Koop je er daar dan voor 1 ton van?
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:04:57 #17
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205656749
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:27 schreef riazop het volgende:

[..]
Als hij die vrouw heeft gemept moet hij daarvoor gewoon gestraft worden.
Maar daarna zal hij toch echt zijn geld weer willen verdienen.

Of is een tik uitdelen aan iemand levenslang of zo?
Ik scheid de artistieke uiting altijd van de persoon. Maar ik heb sowieso niks met de uitingen van deze man.

Maar je hebt gewoon gelijk.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:09:20 #18
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205656789
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het ultieme bewijs van kneuzerigheid is vrouwen mishandelen. Volgens jouw redenatie zou iemand voor het ontbijt een kleuter kunnen misbruiken en slachten, daarna op het vliegtuig stappen voor een genocidale campagne, avondeten met de geroosterde laatste witte neushoorn en dan gaan slapen in het karkas maar zolang hij zo'n klokje om heeft is hij een prima vent.

Sommige daden spreken gewoon boekdelen over iemands persoonlijkheid. Daar heeft iets om je pols geen ruk mee te maken.
Daar heb je gelijk in.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205656817
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:03 schreef Nober het volgende:

[..]
De duurste is ¤599,00-

https://www.casio.com/nl/watches/gshock/product.GM-B2100GD-5A/

Koop je er daar dan voor 1 ton van?
Nee, een gouden.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 18:51:56 #20
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205667801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:19 schreef riazop het volgende:

[..]
https://www.shownieuws.nl(...)aes-tegen-lil-kleine

ze heeft (nog) geen aangifte gedaan....

Tja, misschien vind ze het wel oke dat ze mishandeld word?
Heeft hij geen beelden dat ze met haar cokekop loopt te basketballen met z'n kind? Dat houdt haar misschien tegen om het door te zetten omdat ze dat kind dan natuurlijk kwijt gaat raken.
Een verhaal heeft altijd twee kanten; Misschien heeft z'n woede z'n oorsprong in haar slechte moederschap.
pi_205669399
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 18:51 schreef the-eye het volgende:

[..]
Heeft hij geen beelden dat ze met haar cokekop loopt te basketballen met z'n kind? Dat houdt haar misschien tegen om het door te zetten omdat ze dat kind dan natuurlijk kwijt gaat raken.
Een verhaal heeft altijd twee kanten; Misschien heeft z'n woede z'n oorsprong in haar slechte moederschap.
Je reageert op een OP van een half jaar geleden.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 21:16:01 #22
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205669657
quote:
3s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 21:01 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je reageert op een OP van een half jaar geleden.
quote:
0s.gif Op dinsdag [b]16 augustus 2022 18:19[/b] schreef riazop het volgende:

[..]
https://www.shownieuws.nl(...)aes-tegen-lil-kleine

ze heeft (nog) geen aangifte gedaan....

Tja, misschien vind ze het wel oke dat ze mishandeld word?
Volgens mij is de op van gisteren?
pi_205669699
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 21:16 schreef the-eye het volgende:

[..]
[..]
Volgens mij is de op van gisteren?
Nee, het nieuwe deel in de reeks is van gisteren. De OP is van 17 februari en stond ook al in deel 2.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 21:22:39 #24
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205669768
Jaimie Vaes ligt onder vuur nadat ze een onschuldige foto op haar socials deelde. Haar volgers trekken één duidelijke conclusie. En die moet ons zorgen baren…

Geruchten doen al langer de ronde dat Jaimie Vaes worstelt met een drugsverslaving. De bewuste foto die Jaimie op haar Instagram Stories deelde, lijkt nu het bewijs te leveren. Er ligt namelijk een ‘snuifdoos’ binnen handbereik…

De roddelkanalen zien in deze foto het ultieme bewijs van de hardnekkige geruchten die al langer de ronde deden over Jaimie Vaes. Het zou ook haar verslaving geweest zijn die Jaimie zolang bij Lil Kleine deed blijven, nadat de rapper haar mishandeld had… Al hangt ook daar een kwalijk geurtje aan…

Lil Kleine zou Jaimie Vaes namelijk gechanteerd hebben met een video waarop te zien is hoe Jaimie drugs neemt in het bijzijn van hun kindje, dat was althans wat showbizzkenner Farja Farvardin beweerde in een aflevering van De RoddelLoog. En dan komt er plotseling een pijnlijke kwestie naar boven…

Bronnen rondom Lil Kleine beweren immers dat het Jaimie Vaes is die drugsproblemen kampt en níet de rapper zelf, aldus FawryNotSawry.

https://vipnieuws.nl/ophe(...)e-wordt-gechanteerd/
  woensdag 17 augustus 2022 @ 21:24:41 #25
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205669801
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 21:18 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nee, het nieuwe deel in de reeks is van gisteren. De OP is van 17 februari en stond ook al in deel 2.
Dat had riazop dan zeker niet door?
Nou ja hoe dan ook is er ondertussen wel het één en ander bekend over J.V. Gewoon een zware coke addict
pi_205671351
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 21:24 schreef the-eye het volgende:

[..]
Dat had riazop dan zeker niet door?
Nou ja hoe dan ook is er ondertussen wel het één en ander bekend over J.V. Gewoon een zware coke addict
Wil natuurlijk niet zeggen dat ze mishandeld moet worden.

Maar verklaart misschien wel waarom LK helemaal klaar met haar was
  woensdag 17 augustus 2022 @ 23:18:57 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205671476
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 23:01 schreef riazop het volgende:

[..]
Wil natuurlijk niet zeggen dat ze mishandeld moet worden.

Maar verklaart misschien wel waarom LK helemaal klaar met haar was
Precies
Ik hoop dat hij z'n kind daar snel weg weet te halen voordat er nog meer ongelukken mee gebeuren. Het moet toch ondragelijk zijn als je weet dat je kind zich in een onveilige situatie bevind en je machteloos moet toekijken?
pi_205671700
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 21:24 schreef the-eye het volgende:

[..]
Dat had riazop dan zeker niet door?
Nou ja hoe dan ook is er ondertussen wel het één en ander bekend over J.V. Gewoon een zware coke addict
En dat is een reden om iemand te mishandelen, haal je kind dan daar weg en vertrek ermee, het is gewoon duidelijk dat er wat hersencellen ontbreken bij die gast.
Mocht het coke verhaal kloppen dan deugd Jamie Vaes ook niet, het zou me niet verbazen gezien zoals ze er uitziet maar nogmaals het geeft nog niet iemand het recht om dan maar haar te mishandelen hij zit sowieso harstikke fout
  donderdag 18 augustus 2022 @ 00:04:22 #29
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205671720
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 23:59 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En dat is een reden om iemand te mishandelen, haal je kind dan daar weg en vertrek ermee, het is gewoon duidelijk dat er wat hersencellen ontbreken bij die gast.
Mocht het coke verhaal kloppen dan deugd Jamie Vaes ook niet, het zou me niet verbazen gezien zoals ze er uitziet maar nogmaals het geeft nog niet iemand het recht om dan maar haar te mishandelen hij zit sowieso harstikke fout
Vertel me eens, als jij met je peuter buiten loopt en er komt een dronken kerel langs die 'm omver loopt zodat hij met z'n koppie op de straat valt, pak je 'm dan op en loop je weg?
Of geef je de kleine aan je vrouw en ga je dan even een praatje maken met de dronken vent?
pi_205671843
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 00:04 schreef the-eye het volgende:

[..]
Vertel me eens, als jij met je peuter buiten loopt en er komt een dronken kerel langs die 'm omver loopt zodat hij met z'n koppie op de straat valt, pak je 'm dan op en loop je weg?
Of geef je de kleine aan je vrouw en ga je dan even een praatje maken met de dronken vent?
Hele andere situatie
Punt a: je hebt het hier over een man
Punt b: je hebt het hier over een wildvreemde
Punt c: ik zou er inderdaad niet gelijk als een mongool op los meppen want dat lost niks op
pi_205671869
Hele topicreeks voor zo een kleine opdonder. In nieuws nog wel :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2022 00:59:12 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')