Kunnen je darmen dat wel aanquote:
jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kunnen je darmen dat wel aan
BOE!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
Als je bijna in slaap valt achter je laptop....
www.onlyfrans.comquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
Als je bijna in slaap valt achter je laptop....
quote:
niet gekliktquote:
quote:
Daar gaan zijn inkomstenquote:
Nu zie ik een gore keuken voor mequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik ruik nog steeds de macaroni van gisteren in de keuken
Meteen even goed duidelijk maken wat de rang orde op kantoor isquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor om een nieuw collega te verwelkomen, doe ik uiteraard op mijn manier
Netjes opgeruimdquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu zie ik een gore keuken voor me
Als het een taart is die in je gezicht wordt gesmeten is missen wel een goede zaakquote:
ja, er zitten inderdaad wat haken en ogen aan "ik wil graag taart" zonder te weten welke.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het een taart is die in je gezicht wordt gesmeten is missen wel een goede zaak
@Haags geeft graag golden showers, dus ik zou zeggen grijp je kans en slide in zijn DM's!quote:
Hij lijkt me eerder iemand die het graag ontvangtquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:haags geeft graag golden showers, dus ik zou zeggen grijp je kans en slide in zijn DM's!
Even @Haags roepen, want hij kan goed zuigenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netjes opgeruimd
Maar de ventilatie gaf de geest vlak nadat ik klaar was met het klaarmaken, dus die geur is heerlijk blijven hangen.
Oosten waar precies ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga eerlijk zijn... Het was lekkerder om met 30+ in de volle zon buiten te wandelen dan met de huidige benauwde bende... Ik kijk vol jaloezie naar het oosten ☀️
Mensen die denken dat het door de oorlog komt zijn bijzonder goedgelovig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:33 schreef Haags het volgende:
De gasprijs is vandaag al 12% gestegen jongens.
Nog even volhouden, Poetin is bijna verslagen.
Heel erg richting Duitsland. Gewoon 29-30 graden met 30% luchtvochtigheid.quote:
En we schuiven nog wat kruiwagens geld richting Surinamequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:33 schreef Haags het volgende:
De gasprijs is vandaag al 12% gestegen jongens.
Nog even volhouden, Poetin is bijna verslagen.
Het is hier heel erg 30 graden en stik benauwdquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel erg richting Duitsland. Gewoon 29-30 graden met 30% luchtvochtigheid.
Het gaat topquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
En we schuiven nog wat kruiwagens geld richting Suriname
Voor ons slavernij verleden
Water gaat op de bon
Wie kan ons nog wat maken
En oh ja 30 % van de aangeboden wapens is aangekomen in Oekraïne waar de resterende 70 % is gebleven weet niemand
Ik woon een uur van de Duitse grens, dus dat zegt mij dat je in het midden woontquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is hier heel erg 30 graden en stik benauwd
Woon een half uur van de Duitse grens
We gaan totaal niet naar de klotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |