Moet je je voorstellen als zijn kleine geweer er ineens mee ophoudquote:
Die natte kitten van hem?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen als zijn kleine geweer er ineens mee ophoud
Dat kan ook, ik weet niet precies wat hij er heeftquote:
Ook goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar wil wel wat voor je maken![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb er vandaag helemaal geen zin in
MrsLquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alstublieft hier is je koffie
Ben ook totaal niet vooruit te brandenquote:
Heb vanmorgen vroeg meteen gedaan wat ik wilde doen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben ook totaal niet vooruit te branden
Daarna 10 uurtjes fiestaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb vanmorgen vroeg meteen gedaan wat ik wilde doen..
Straks maar ff een uurtje siësta
mag nu administratie doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben ook totaal niet vooruit te branden
Een slimme meid is op alles voorbereidquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb vanmorgen vroeg meteen gedaan wat ik wilde doen..
Straks maar ff een uurtje siësta
Ik ben nu werk en huishouden met elkaar aan het afwisselen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon in etappes schoonmaken en opruimen
Belgiëquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Gasprijs omhoog wegens droogte.
Droogte
Ja..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah dat kan ook..quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nu werk en huishouden met elkaar aan het afwisselen.
En over een paar weken is de regenval de oorzaak van de hogere gasprijzen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze verwachten zeker strenge winter, dus hup gasprijs omhoog
Als ze niet snel gaan ingrijpen dan breekt dit najaar de pleuris uit hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
België
De belangrijkste vraag die hij het kabinet stelt is: hoe kan het in vredesnaam dat onze zuiderburen maar 1,60 euro voor een kuub gas betalen, terwijl wij daar maar liefst 3,00 voor moeten neerleggen. Dat is bijna twee keer zoveel.
Op zich is dat al geschift, maar wacht, het wordt nog belachelijker als je op de hoogte bent van het feit dat de Belgen ons gas importeren. Ons gas wordt dus gekocht door de Belgen, wordt daar naartoe geleid, en vervolgens betalen Belgische burgers er minder voor dan wij. Dat kan natuurlijk niet; dat slaat werkelijk nergens op.
Sterker nog, zegt Omtzigt, de Nederlandse gasprijzen lijken het hoogst te zijn in heel Europa. Hoe kan dat in vredesnaam?
https://www.dagelijksesta(...)300-euro-hoe-kan-dat
Om precies te zijn het moment dat mijn jaarcontract aflooptquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ze niet snel gaan ingrijpen dan breekt dit najaar de pleuris uit hier.
Het gaat uiteindelijk ook wel weer goedkomen. Dat moet gewoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om precies te zijn het moment dat mijn jaarcontract afloopt
Ik had godverdomme niet zo naief moeten zijn om te denken dat het wel weer goed zou komen nadat het vorig jaar al flink gestegen was
Hetzelfde geldt voor de benzineprijzen, die in de landen om ons heen veel goedkoper is dan hier. Het lijkt wel of ze zoveel mogelijk mensen de afgrond in willen helpen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
België
De belangrijkste vraag die hij het kabinet stelt is: hoe kan het in vredesnaam dat onze zuiderburen maar 1,60 euro voor een kuub gas betalen, terwijl wij daar maar liefst 3,00 voor moeten neerleggen. Dat is bijna twee keer zoveel.
Op zich is dat al geschift, maar wacht, het wordt nog belachelijker als je op de hoogte bent van het feit dat de Belgen ons gas importeren. Ons gas wordt dus gekocht door de Belgen, wordt daar naartoe geleid, en vervolgens betalen Belgische burgers er minder voor dan wij. Dat kan natuurlijk niet; dat slaat werkelijk nergens op.
Sterker nog, zegt Omtzigt, de Nederlandse gasprijzen lijken het hoogst te zijn in heel Europa. Hoe kan dat in vredesnaam?
https://www.dagelijksesta(...)300-euro-hoe-kan-dat
wordt wel eens tijd dat dit gebeurtquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:41 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de benzineprijzen, die in de landen om ons heen veel goedkoper is dan hier. Het lijkt wel of ze zoveel mogelijk mensen de afgrond in willen helpen.
Ik kan het hoe dan ook vergeten dat ik ooit nog de prijs ga betalen die ik nu nog betaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk ook wel weer goedkomen. Dat moet gewoon.
Of je moet willen dat 1/3e van de Nederlandse huishoudens in februari failliet is en op straat staat...
Ja maar die tijden zijn voor iedereen wel definitief voorbij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan het hoe dan ook vergeten dat ik ooit nog de prijs ga betalen die ik nu nog betaal.
Ik ben geen voorstander van pleuris, maar begin steeds meer te denken dat dat keihard nodig is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |