Toch trappen hier heel veel mensen in.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Val dood tegen je baas zeggen, dan heb je lef![]()
Bijna net zoveel lef als wanneer je een bepaalde mod durft mentionen
Dat verwijt kreeg ik ook nog ja, mijn antwoord was dat geld het enige is waar ik de inflatie mee te lijf kon gaan als ik in de winkel kom.quote:
Akkoord met de klacht en akkoord met de actie die je hebt ondernomen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:42 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Moest vandaag op kantoor komen bij de teamleiders en het afdelingshoofd.
Er werd flink glimlachend gedaan dus ik vertrouwde het al niet.
In een notendop, mijn werk was goed. Zo goed dat ze het tijd vonden dat ik verder moest groeien.
Ik moest een team aansturen en controle uitoefenen over een productielijn.
Dure woorden zoals ontwikkeling, zelfstandigheid, eigen baas, respect en waardering.
Tot ik op een gegeven moment vroeg: "Wat schuift dat?"
En toen werd het stil...
Daarna begon het gesputter over lange termijn en geduld en een mooie kans op dit en op dat...
"Geen cash geen interesse"
En liep weg om mijn simpele dagbesteding weer op te pakken.
(Ik plak dozen)
Klacht: Meer gezeik maar niet meer geld.
Val dood. 🖕
In de bijbaantijd had je een (parttime)teamleider die bijvoorbeeld de vulploeg aanstuurde. Maar als de (assistent)supermarktmanager er beiden niet waren dan was de teamleider winkel de eerste die verantwoordelijkheid over de hele winkel had. Je kan begrijpen dat in de vakanties dit natuurlijk vaak voor kwam. Maar ook in reguliere weken kan je de planning nooit dichtgooien dat er altijd een (assistent)supermarktmanager is. Dus dan is ook een teamleider eindverantwoordelijk. En als dat het geval was, wat bij ons vaak zo was, dan werd een 'potentiele teamleider' de teamleider om zich bezig te houden met de vulploeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 00:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Toch trappen hier heel veel mensen in.
Vooral als het met veel mooie woorden en geslijm gebracht wordt.
Ik ga voor dat kutloontje geen extra stress mee naar huis nemen.
Klopt, maar iets weigeren is nog anders dan je een doodverwensing richting je baasquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 00:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Moet je ook gaan solliciteren bij de sociale werkplaats bij jou in de buurt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 07:24 schreef herverwijderd het volgende:
Wie zit sowieso op al dat gezeik te wachten. Lekker beetje dozen plakken, klinkt mij prima in de oren eigenlijk.
Die doen hier volgens mij alleen maar plantsoenendienst en de fietsenstalling bewakenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 07:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Moet je ook gaan solliciteren bij de sociale werkplaats bij jou in de buurt.
Tsja.. je zal er maar blij mee zijn, je kontje verkopen achter het station..quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 06:57 schreef laforest het volgende:
Jemig, wat een gezeur.
Ben blij dat ik geen baas meer heb of mijn inkomsten uit arbeid haal.
Dat is arbeid. Leer lezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Tsja.. je zal er maar blij mee zijn, je kontje verkopen achter het station..
Damn, de afgunst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk verkopen, jij doet het gratis hoorde ik.
Je vriendin van kroeg naar kroeg rijden om zoveel klanten als mogelijk op een avond te scoren is geen manier van leven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 06:57 schreef laforest het volgende:
Jemig, wat een gezeur.
Ben blij dat ik geen baas meer heb of mijn inkomsten uit arbeid haal.
Klopt, zou ik ook niet willen. Gelukkig hoeven alleen maar te wachten tot de maand voorbij is en op de rekening te kijken of alle huren zijn bijgeschreven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je vriendin van kroeg naar kroeg rijden om zoveel klanten als mogelijk op een avond te scoren is geen manier van leven.
Geen idee of dit echt is of een FOK!ker die enkel stoere praathes heeft op het internetquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 00:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |