Spaanse TVE stream.. maar tis bijna 9 uur dan op de Duitsequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niemand live met ochtendsessie?
Zeker, met een beetje geluk was top 5 mogelijk en dan heb je toch wat exposure.quote:
Dat moet toch veel en veel beter kunnen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Ehammer nog wat kan op discus om het spannend te maken. Hij heeft natuurlijk wel een laatste afstand van Vetter-achtige proporties.
4.42 in 2020, maar er zit niet echt een stijgende lijn in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat moet toch veel en veel beter kunnen?
En door met 2/1000 verschil.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:46 schreef chufi het volgende:
Wtf die Portugees valt niet maar duikt met opzet
Genoeg ervaring met duiken die Portugezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:46 schreef chufi het volgende:
Zou ook geen probleem moeten zijn. Gaat om over de finish komen en de horden legaal passeren, dat doet hijquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:46 schreef chufi het volgende:
In Duitsland ook nog eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genoeg ervaring met duiken die Portugezen
Die uit Kosovo dus. 4,38.10quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft er eentje de start gemist ofzo
Latere heats zijn sowieso een voordeel aangezien je de tijd weet lijkt mequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:35 schreef EinarBoe het volgende:
Wat is de statistiek op zo'n onderdeel als de 1500 qua plaatsing vanuit de eerste/tweede heat. Is de tweede heat gemiddeld sneller dan de eerste (en geeft de loting dus een voordeel)?
Ja lijkt mij dus ook. Het is in ieder geval moeilijk voor te stellen dat het een nadeel is, die latere heat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Latere heats zijn sowieso een voordeel aangezien je de tijd weet lijkt me
Erg irritant idd. Maar ja Duitsland. Daar kwam ook de rennende duivel bij het wielrennen vandaan.quote:
Kaul heeft wel een betere 3e worp nodig nu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ehammer kan zo ook weer zomaar met niets eindigen. Kaul lijkt me, behoudens 3x fout/blessures, wel zeker van het goud nu.
Ehammer blijft favoriet voor P2, maar als Uibo of Oiglane nog ergens uithaalt kan dat nog zomaar. Nilsson is wel definitief weg voor top 3, en ook Skotheim zal met iets bijzonders moeten komen.
Het ligt dus redelijk in de plooi, al is P2 nog altijd wel spannend.
40.6 is wel heel mager jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kaul heeft wel een betere 3e worp nodig nu.
quote:
We spreken elkaar vanavondquote:
Die gooit even een dikke 150 punten weg op de forecast, en dat belooft ook niet heel veel goeds voor speer. Misschien gaat het toch nog spannend worden voor goudquote:
Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We spreken elkaar vanavondIk moet zeggen dat ik niet had zien aankomen dat Kaul ineens zo slecht zou zijn op discus, dus wat dat voor speer betekent..
Ik mis wel de Kazmirek die vroeger na dag 1 altijd tweede stond achter figuren als Eaton en Warner op de eerste dag en daarna totaal terugvielquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd.
Kazmirek had net 6666 punten\M/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |