quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:14 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom gluur je constant naar die kerel dan, ben je hommo ofzo?
Als je van een afstand kijkt is dit wel een promotie: van PC games naar VR games om het realistischer te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:38 schreef vaarsuvius het volgende:
In het huis tegenover me woont een jongen (ca. 20j) die games als hobby heeft. Vroeger zat ie gewoon braaf achter zijn twee 27 inch monitoren een beetje te first person schieten ofzo en had je er geen last van. Maar nu heeft ie een VR set gekocht met alle toeters en bellen.
Klacht: Gast staat als een spastische John Travolta in zijn lege kamer met zijn armen te zwaaien, het ziet er werkelijk niet uit.
ik wilde een filmpje maken, maar telefoon zat aan de oplader.quote:
Het was avond, begon donker te worden, die kerel heeft fel licht aan, in een verder kompleet lege witte kamer, met ramen wijd open. Het was onmogelijk om het niet te zien.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:14 schreef Cockwhale het volgende:
Die heeft tenminste een leven.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:38 schreef vaarsuvius het volgende:
In het huis tegenover me woont een jongen (ca. 20j) die games als hobby heeft. Vroeger zat ie gewoon braaf achter zijn twee 27 inch monitoren een beetje te first person schieten ofzo en had je er geen last van. Maar nu heeft ie een VR set gekocht met alle toeters en bellen.
Klacht: Gast staat als een spastische John Travolta in zijn lege kamer met zijn armen te zwaaien, het ziet er werkelijk niet uit.
Ik zou dat ook doen, klinkt als goed entertainment.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:14 schreef Cockwhale het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |