quote:
Ja 1 keer is meestal wel zat voor dat soort smaakjes.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:29 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Die satesaus heb ik geprobeerd. Wel okay voor een keertje.
Vorig weekend had ik pizza pepperoni chips. Ook okay voor een keertje.
Gaat echt lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:32 schreef chufi het volgende:
Maar we pakken goud en brons op kogelstoten zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondergetekende aan de klimwand
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondergetekende aan de klimwand
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:42 schreef tonja het volgende:
Ik had een insluiper in mijn huis gisteren.En vandaag een bbq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Oh nee die stomme team-medailles van de marathon gooien roet in de stand ... En Israel hoort nog steeds niet bij Europa, dus die tellen niet met import Ethiopiersquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .. we zijn de beste van dag 1 op de atletiek in Europa
Ik had een insluiper in mijn huis gisteren.Een aanlooppoes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas een zeldzame verschijning als je 7-hoog woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik had een insluiper in mijn huis gisteren.Eerst een haai, en nu een zeehondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Zo noemen ze bij de luchtmacht mariniers, hoorde ik onlangs.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerst een haai, en nu een zeehond
Zeker! Leuke dag gehad.quote:
Vanaf nu welquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald iets dat in me op zou komen
Wij hebben lekker gamba's op de bbq gegooid.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald iets dat in me op zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |