Hier is het ook niet lekker hoor. De zon is wel weg maar het is benauwdquote:
Voor Noors perspectief is het niet zo ver bij me vandaan, ca 300km richting het zuiden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:39 schreef Dotteke het volgende:
@:Fogel bij jou in de buurt?
https://www.telegraaf.nl/(...)-voertuigen-te-water
Wel een eindje als je het moet lopenquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor Noors perspectief is het niet zo ver bij me vandaan, ca 300km richting het zuiden.
Te laat, gezienquote:
5 uurtjes maarquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor Noors perspectief is het niet zo ver bij me vandaan, ca 300km richting het zuiden.
Dan is het vast een paar km extra omdat je niet in tunnels mag wandelen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een eindje als je het moet lopen
26 graden, maar waait ook helemaal nietquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het ook niet lekker hoor. De zon is wel weg maar het is benauwd
Hier een heel klein briesje, is lekker heb de ramen tegen elkaar openstaan dus je voelt het af en toequote:Op maandag 15 augustus 2022 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
26 graden, maar waait ook helemaal niet
Vochtig weer welquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
26 graden, maar waait ook helemaal niet
Dat is wel lekker ja, ach misschien komt de wind/briesje hier ook wel vanmiddagquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een heel klein briesje, is lekker heb de ramen tegen elkaar openstaan dus je voelt het af en toe
Ik hoop het hier wordt het niet zo fijn, code oranjequote:Op maandag 15 augustus 2022 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja, ach misschien komt de wind/briesje hier ook wel vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |