SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ik werd wakker van 1 blikseminslag niet al te ver weg. Beetje regen gehad, 3 flitsen, en dat was het welquote:Op maandag 15 augustus 2022 05:20 schreef Resistor het volgende:
Ik hoor wat onweergerommel, en ja hoor, 2 rode pitten die ten oosten van mijn (over Nijkerk) langs trekken
* Resistor klapt balkonparasol in *quote:Vanmiddag zien we een afwisseling van zon en bewolking en verspreid over het land valt er een regen- of onweersbui met kans op windstoten tot 60 km/u. [...] Er staat een zwakke tot matige zuidwestenwind.
Komende nacht slaap ik hoe dan ook bij een airco of het nou tropisch warm is of nietquote:Op maandag 15 augustus 2022 02:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Succes. Hopelijk de laatste nacht van deze zomer dat het zo warm is.
Plaatsgenootquote:Op maandag 15 augustus 2022 05:24 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik werd wakker van 1 blikseminslag niet al te ver weg. Beetje regen gehad, 3 flitsen, en dat was het wel_!
Ede.
Ik heb hem weer onder me vandaan gehaald haha, kreng schuurde aan mijn zweterig lijf.quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:51 schreef heywoodu het volgende:
De paar onweerbuitjes zijn hier precies langsgetrokken dus ik kon gewoon met de boel open blijven slapen
Best prima geslapen op de badhanddoek
Lekker manquote:Op maandag 15 augustus 2022 07:42 schreef LTVDK het volgende:
Flinke bak regen netOf althans zo klonk het wel, het is in ieder geval wel lekker 'koel' nu
Het is nu al weer bijna verdampt heb ik het ideequote:Op maandag 15 augustus 2022 07:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker man
Al dat vocht dat straks lekker gaat dampen als het weer de hele dag 30+ graden is
In de woonkamer hier 28 gradenquote:Op maandag 15 augustus 2022 08:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Hier binnen nog steeds 27 graden, ondanks dat ik de hele nacht alles tegen elkaar heb open gehad en nog steeds. Het koelt gewoon niet af hierStraks maar weer richting de NS, in de trein is het beter uit te houden dan in dit hok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |