De verdachten lijken me ook gewoon de daders te zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:01 schreef Jester65 het volgende:
Er zijn trouwens nieuwe ontwikkelingen in de zaak van de moord op Daan Mellee, en dus nieuwe afleveringen in de bijbehorende podcast.
Ik moet wel zeggen dat de nieuwe afleveringen (3) wat rommelig zijn, de lijn is wat verdwenen. Wel (opvallend) opnames uit de rechtszaal, met iedereen (inclusief verdachten) aan het woord. Had ik nog niet eerder gehoord.
Thanks. Die serie ga ik checken. Kende die zaak niet eerlijk gezegd, maar klinkt interessant.quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:01 schreef Jester65 het volgende:
Er zijn trouwens nieuwe ontwikkelingen in de zaak van de moord op Daan Mellee, en dus nieuwe afleveringen in de bijbehorende podcast.
Ik moet wel zeggen dat de nieuwe afleveringen (3) wat rommelig zijn, de lijn is wat verdwenen. Wel (opvallend) opnames uit de rechtszaal, met iedereen (inclusief verdachten) aan het woord. Had ik nog niet eerder gehoord.
N.a.v. je post heb ik deze podcast gebinged, beviel goed! Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:01 schreef Jester65 het volgende:
Twee afleveringen geluisterd, interessante podcast. Ik ben benieuwd naar het vervolg.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:13 schreef Blues het volgende:
Krijg net een mailalert voor een nieuwe pc:
De zaak Beckum
https://www.pzc.nl/podcasts/de-zaak-beckum-1301
Heftig he! En eens over de verteller.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb Appie beluisterd, over de roofoverval op een AH dertig jaar terug. Jammer dat de verteller zichzelf een beetje overschreeuwde. Hij sprak slachtoffers en nabestaanden die nooit in de media wilden, dus hij zal best integer zijn. Maar zo kwam hij tussen de gesprekken door niet over. Voor mij hadden er geen cliffhangers in hoeven zitten.
Wel heel aangrijpend overigens. Wat een absolute altijd voortschrijdende nachtmerrie.
Marc Adriani, die ook de podcast over de vermeende tunnel onder Soesterberg maakt. Die podcast ging (uiteindelijk) helemaal nergens over. Deze lijkt inhoudelijk in ieder geval een stuk beter te zijn, maar het is jammer als een podcastmaker teveel op de voorgrond treedt.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb Appie beluisterd, over de roofoverval op een AH dertig jaar terug. Jammer dat de verteller zichzelf een beetje overschreeuwde. Hij sprak slachtoffers en nabestaanden die nooit in de media wilden, dus hij zal best integer zijn. Maar zo kwam hij tussen de gesprekken door niet over. Voor mij hadden er geen cliffhangers in hoeven zitten.
Wel heel aangrijpend overigens. Wat een absolute altijd voortschrijdende nachtmerrie.
Of de anonieme getuige.quote:Op woensdag 14 september 2022 16:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De verdachten lijken me ook gewoon de daders te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Ik ben deze nu ook aan het luisteren, en eens met je kritiek. Ben niet zo'n fan van de aanpak van Adriani, iets teveel op sensatie gericht. Het onderwerp is wel interessant.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:29 schreef _Arual_ het volgende:
Morgen op weg naar huis luisteren.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:14 schreef Jester65 het volgende:
Dit kan geen toeval zijn. Klink interessant! Maandag komen de eerste 2 afleveringen online.
Ga ik ook checken. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:14 schreef Jester65 het volgende:
Dit kan geen toeval zijn. Klink interessant! Maandag komen de eerste 2 afleveringen online.
Eens, hij heeft wel een goede radiostem.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:39 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Ik ben deze nu ook aan het luisteren, en eens met je kritiek. Ben niet zo'n fan van de aanpak van Adriani, iets teveel op sensatie gericht. Het onderwerp is wel interessant.
Ja. Ik hoorde de aankondiging / trailer / reclame / hoe noem je dat... op de NOS gisteren en ben ook erg benieuwd. Gedownload en klaar om te gaan luisteren in de auto deze week..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:12 schreef Blues het volgende:
Ik heb weer een tip voor jullie, ik ben 'm aan het bingen
Boeiend verhaal!
Skip het liedje aan het eind... veeeeeeeeeeel te lang.
En soms al die metaforen en de poëzie van Simon vind ik ook soms té, maar... verder wel boeiend en goed gemaakt
https://www.nporadio1.nl/(...)/76093/1-de-diefstal
Ik ben er ook aan begonnen, klinkt goed!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:12 schreef Blues het volgende:
Boeiend verhaal!
En soms al die metaforen en de poëzie van Simon vind ik ook soms té, maar... verder wel boeiend en goed gemaakt
Interresant verhaal idd. Ik ga zo laatste deel luisteren. Moet wel even mopperen op Simon: Tjezus wat een moeilijkdoener is dat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:12 schreef Blues het volgende:
Boeiend verhaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proberen is de eerste stap naar falen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:57 schreef manny het volgende:
[..]
Interresant verhaal idd. Ik ga zo laatste deel luisteren. Moet wel even mopperen op Simon: Tjezus wat een moeilijkdoener is dat.Aanname in spoiler confirmed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simon hoef ik even niet te horen. Was heel fijn geweest als de rollen omgedraaid waren geweest en die dame het verhaal had gedaan.proberen is de eerste stap naar falen
Amen! Die zal me ook een partij verhalen hebben...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:06 schreef Jester65 het volgende:
Overigens pleit ik voor een eigen podcast voor Arthur Brand! Heel fijn om hem weer te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Blues op 20-10-2022 14:16:38 ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:09 schreef manny het volgende:
Knap stukje onderzoeksjournalistiek Blues
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |