abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205974426
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 15:01 schreef Jester65 het volgende:
Er zijn trouwens nieuwe ontwikkelingen in de zaak van de moord op Daan Mellee, en dus nieuwe afleveringen in de bijbehorende podcast.

Ik moet wel zeggen dat de nieuwe afleveringen (3) wat rommelig zijn, de lijn is wat verdwenen. Wel (opvallend) opnames uit de rechtszaal, met iedereen (inclusief verdachten) aan het woord. Had ik nog niet eerder gehoord.
De verdachten lijken me ook gewoon de daders te zijn.
  donderdag 15 september 2022 @ 08:33:12 #52
80382 manny
30 is best veel
pi_205981310
quote:
Er zijn trouwens nieuwe ontwikkelingen in de zaak van de moord op Daan Mellee, en dus nieuwe afleveringen in de bijbehorende podcast.

Ik moet wel zeggen dat de nieuwe afleveringen (3) wat rommelig zijn, de lijn is wat verdwenen. Wel (opvallend) opnames uit de rechtszaal, met iedereen (inclusief verdachten) aan het woord. Had ik nog niet eerder gehoord.
Thanks. Die serie ga ik checken. Kende die zaak niet eerlijk gezegd, maar klinkt interessant.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_205996872
quote:

N.a.v. je post heb ik deze podcast gebinged, beviel goed! Dank voor de tip!

Ik hou sowieso wel van het true crime genre (komende zondag weer een nieuwe aflevering van Moordzaken De Podcast *O*)
pi_206039947
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:13 schreef Blues het volgende:
Krijg net een mailalert voor een nieuwe pc:
De zaak Beckum

https://www.pzc.nl/podcasts/de-zaak-beckum-1301
Twee afleveringen geluisterd, interessante podcast. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Ik krijg de laatste dagen op de zender die ik luister veel reclame voor de podcast Verborgen verhalen van de anwb. Ik heb er een paar van geluisterd, maar er is inmiddels ook een seizoen 2 las ik. Ik vond de eerste afleveringen niet bijzonder, hoe is dat inmiddels? De moeite waard?
pi_206051138
Ik heb Appie beluisterd, over de roofoverval op een AH dertig jaar terug. Jammer dat de verteller zichzelf een beetje overschreeuwde. Hij sprak slachtoffers en nabestaanden die nooit in de media wilden, dus hij zal best integer zijn. Maar zo kwam hij tussen de gesprekken door niet over. Voor mij hadden er geen cliffhangers in hoeven zitten.

Wel heel aangrijpend overigens. Wat een absolute altijd voortschrijdende nachtmerrie.
pi_206051634
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb Appie beluisterd, over de roofoverval op een AH dertig jaar terug. Jammer dat de verteller zichzelf een beetje overschreeuwde. Hij sprak slachtoffers en nabestaanden die nooit in de media wilden, dus hij zal best integer zijn. Maar zo kwam hij tussen de gesprekken door niet over. Voor mij hadden er geen cliffhangers in hoeven zitten.

Wel heel aangrijpend overigens. Wat een absolute altijd voortschrijdende nachtmerrie.
Heftig he! En eens over de verteller.
Ik luister nu moord in de spirituele winkel en daar kan het ook wel een tikkie minder.

https://www.omroepzeeland(...)aak-mij-geintrigeerd
pi_206073397
quote:

Marc Adriani, die ook de podcast over de vermeende tunnel onder Soesterberg maakt. Die podcast ging (uiteindelijk) helemaal nergens over. Deze lijkt inhoudelijk in ieder geval een stuk beter te zijn, maar het is jammer als een podcastmaker teveel op de voorgrond treedt.
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:22:44 #58
80382 manny
30 is best veel
pi_206073487
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
De verdachten lijken me ook gewoon de daders te zijn.
Of de anonieme getuige.

Aardige podcast idd en ik ga zeker luisteren als een nieuwe aflevering komt. Ook wel eens aardig om die opnames uit de rechtzaal te horen, ik wist eigenlijk niet hoe zo een rechter, advocaat en aanklager met elkaar communiceren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206138923
Dit kan geen toeval zijn. Klink interessant! Maandag komen de eerste 2 afleveringen online.
pi_206224579
quote:

Ik ben deze nu ook aan het luisteren, en eens met je kritiek. Ben niet zo'n fan van de aanpak van Adriani, iets teveel op sensatie gericht. Het onderwerp is wel interessant.

Ook begonnen aan 'Dit kan geen toeval zijn', toe nu toe erg interessant, en een aanrader.
pi_206224897
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 11:14 schreef Jester65 het volgende:
Dit kan geen toeval zijn. Klink interessant! Maandag komen de eerste 2 afleveringen online.
Morgen op weg naar huis luisteren.

Dit is ook wel weer een bizar verhaal en triest voor de fam.
https://podcasts.google.c(...)2VzcGl0L2ZlZWQ?ep=14
  donderdag 6 oktober 2022 @ 16:59:03 #62
80382 manny
30 is best veel
pi_206226120
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 11:14 schreef Jester65 het volgende:
Ga ik ook checken. Ben benieuwd.
pi_206246796
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:39 schreef Jester65 het volgende:

[..]
Ik ben deze nu ook aan het luisteren, en eens met je kritiek. Ben niet zo'n fan van de aanpak van Adriani, iets teveel op sensatie gericht. Het onderwerp is wel interessant.
Eens, hij heeft wel een goede radiostem.
pi_206332988
Ik heb weer een tip voor jullie, ik ben 'm aan het bingen :D
Boeiend verhaal!
Skip het liedje aan het eind... veeeeeeeeeeel te lang.
En soms al die metaforen en de poëzie van Simon vind ik ook soms té, maar... verder wel boeiend en goed gemaakt :Y
https://www.nporadio1.nl/(...)/76093/1-de-diefstal

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 15-10-2022 20:40:54 ]
  zondag 16 oktober 2022 @ 08:52:01 #65
80382 manny
30 is best veel
pi_206337154
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 20:12 schreef Blues het volgende:
Boeiend verhaal!
En soms al die metaforen en de poëzie van Simon vind ik ook soms té, maar... verder wel boeiend en goed gemaakt :Y
Ja. Ik hoorde de aankondiging / trailer / reclame / hoe noem je dat... op de NOS gisteren en ben ook erg benieuwd. Gedownload en klaar om te gaan luisteren in de auto deze week..
pi_206350125
quote:
Boeiend verhaal!
Ik ben er ook aan begonnen, klinkt goed!

Daarnaast heb ik de afgelopen week de podcast over Project X Haren beluisterd, dit jaar 10 jaar geleden. Interessant, ik wist niet meer dat de impact toen zo groot was.
https://www.oogtv.nl/2022(...)hte-rellen-in-haren/
  woensdag 19 oktober 2022 @ 17:57:02 #67
80382 manny
30 is best veel
pi_206377311
quote:
Boeiend verhaal!
Interresant verhaal idd. Ik ga zo laatste deel luisteren. Moet wel even mopperen op Simon: Tjezus wat een moeilijkdoener is dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206378101
Afgelopen dagen wat afleveringen van Weer een Dag beluisterd. Het zijn vermakelijke gesprekken tussen Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman maar ook wel eentonig, inhoudsloos en voor een podcast die elke dag een nieuwe aflevering heeft best lang.

[ Bericht 0% gewijzigd door TargaFlorio op 19-10-2022 19:08:23 ]
  donderdag 20 oktober 2022 @ 08:49:03 #69
80382 manny
30 is best veel
pi_206383577
quote:
19s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 17:57 schreef manny het volgende:

[..]
Interresant verhaal idd. Ik ga zo laatste deel luisteren. Moet wel even mopperen op Simon: Tjezus wat een moeilijkdoener is dat.

SPOILER
Aanname in spoiler confirmed.
SPOILER
Simon hoef ik even niet te horen. Was heel fijn geweest als de rollen omgedraaid waren geweest en die dame het verhaal had gedaan.
pi_206383675
Mwah, de stem van Marion Oskamp vind ik niet heel plezierig, niet plezierig genoeg om een podcast te dragen in ieder geval. Probleem bij sommige podcasts is inderdaad wel dat de vorm belangrijker lijkt dan de inhoud, of dat de vorm zo belangrijk wordt dat die gaat irriteren. Ik heb daar bij de dames van audiocollectief Schik ook wel wat last van.

Overigens pleit ik voor een eigen podcast voor Arthur Brand! Heel fijn om hem weer te horen.

Ik zie trouwens dat er een TV serie over/met hem gemaakt is, De Kunstdetective, eens kijken of die nog ergens te vinden is.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 09:09:39 #71
80382 manny
30 is best veel
pi_206383697
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:06 schreef Jester65 het volgende:

Overigens pleit ik voor een eigen podcast voor Arthur Brand! Heel fijn om hem weer te horen.

Amen! Die zal me ook een partij verhalen hebben...
pi_206385457
Ik zal hem even op twitter vragen of ie een podcast wil maken O+ :D ^O^
pi_206386602
*O*
SPOILER

[ Bericht 30% gewijzigd door Blues op 20-10-2022 14:16:38 ]
  donderdag 20 oktober 2022 @ 14:09:31 #74
80382 manny
30 is best veel
pi_206386829
Knap stukje onderzoeksjournalistiek Blues
pi_206386911
quote:
19s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 14:09 schreef manny het volgende:
Knap stukje onderzoeksjournalistiek Blues