Mooi om in huis te hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb een glas in lood raampje gekregen die ooit aan de bovenkant van mijn opa's winkel zat. Super blij mee
[ link | afbeelding ]
Ook nog maar net maar we moeten het ook niet hebben dat vrouwen over tijd zijn.quote:
Mag best hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook nog maar net maar we moeten het ook niet hebben dat vrouwen over tijd zijn.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook nog maar net maar we moeten het ook niet hebben dat vrouwen over tijd zijn.
Zou zijn vieslollie niet verkeerd hebben gezetenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Man3 Pas een beetje op jezelf met drinken ... vodka-redbull is niet goed voor je
Neeh, ik geef je even de tijd. Lapo jagers en kaperts zijn o zo sneu.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag best hoor![]()
Maar ik had het nu toevallig door dat ik lapo had
quote:
Ik deed dat wel eensquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, ik geef je even de tijd. Lapo jagers en kaperts zijn o zo sneu.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dat is tof om te krijgen.
quote:
Ja ik wist wel dat er een aantal waren maar die zijn in de jaren bij familie beland en iemand heeft nog lampjes ervan gemaakt. Maar moeders had er nog één. Tofquote:
Toch nog aan jou gedachtquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik wist wel dat er een aantal waren maar die zijn in de jaren bij familie beland en iemand heeft nog lampjes ervan gemaakt. Maar moeders had er nog één. Tof
Toen konden mensen ook meer hebben.quote:
Ook minder weet ik uit eigen ervaring ... maar met de jaren ben ik milder geworden en maak ik me niet gauw meer druk om ietsquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen konden mensen ook meer hebben.
quote:
Ja mooi toch, kan je dat voorstellen dat dat dat in een juwelierszaak zat aan de bovenkant en verder normaal glas. Mijn vader moest gepanserd glas en rolluiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |