Ik had gister teveel gezopen en opgerookt, dus ik dacht ik ga vandaag maar eens uitkateren aan het strand bij een natuurmeer, waar voorheen niemand kwam maar nu ongeveer de halve gemeente er zijn hardstyle ligt te draaien en te schreeuwen naar hun 5-jarige allesie Delano.
Prima, moet maar, ik vind toch wel een rustige plek. Ik dacht even lekker frisse duik en dan even wat slapen op de kant, en dan kan deze roomvolle meid er weer de hele week tegenaan.
Echter werd mijn zwem en slaapplezier bruut verstoord door een of andere obese huismoeder die van mening was dat zij op 5 i.p.v. in de contreien gebruikelijke 50m afstand van ons moest gaan liggen. Ze had haar kinderen mee en ook haar dementerende moeder, beiden zakten ze met hun containerreet door de strandstoelen die ze mee hadden. Mag allemaal, leef en laat leven. Maar hou je afstand.
Probeerde de innerlijk opborrelende woede wat af te laten koelen door een stukje te gaan lopen. Mijn zusje bleef liggen. Toen ik terugliep dacht ik dat ik aan het hallucineren was van het % alcohol wat nog door mijn door Marlboro Gold dichtgekalkte aderen stroomde. Die vette Sau had bedacht om au naturel het water in te gaan, in het zicht van een stuk of 10 lui in totaal.
Ik dacht die mot heeft een bikini aan met een hele rare vorm maar toen ik dichterbij kwam bleek het dat ze haar harige flamoes, kwarktassen en tepels als sigarenpeuken gewoon tentoonstelde aan de hele goegemeente. Ik wist niet wat ik meemaakte. Die kinderen sprongen op haar alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat hun moeder de Gans even compleet naakt het water in ging.
Vervolgens ging die zak reuzel ook nog wijdbeens liggen zonnebaden.
Klacht: weer een trauma erbij.
Klacht2: niemand, maar dan ook NIEMAND zat hierop te wachten.
NB. Heb niks tegen naturisten. Zelf vaak genoeg gedaan. Maar niet met toeschouwers, en ook niet in zulke grote getalen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2022 14:37:08 ]