Jij mag met tettenfoto's betalen hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:02 schreef Senn88 het volgende:
Wheheh zou grof geld betalen voor air in speedo
Smooth.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag met tettenfoto's betalen hoor.
Onlyfansquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag met tettenfoto's betalen hoor.
onlyfans.com/AirwiNSpeedo ?quote:
Gratis membership for life in ruil voor Air in Speedo foto's? Deal.quote:
Nou nou onbeperkt vind ik wel wat veel gevraagdquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gratis membership for life in ruil voor Air in Speedo foto's? Deal.
Voor 10 jaar dan?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou nou onbeperkt vind ik wel wat veel gevraagd
Ik hoor het wel. Of zie de aanpassing wel terug in mijn abo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal overleggen met luctor mijn manager
Ja over alles.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:14 schreef Medusa666 het volgende:
Uffff Ik ben onzeker over de rechterzijaanzicht van mijn gezicht..
Hebben jullie ook dit soort rare onzekerheden :’)
Nog wel? Ik niet meer. Ben toch al afgeschreven en daarbij mensen vinden je toch nooit goed genoeg.quote:
Mensen die ongevraagd menen iets van je te moeten vinden wil je sowieso niet in je leven hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:32 schreef Senn88 het volgende:
Nog wel? Ik niet meer. Ben toch al afgeschreven en daarbij mensen vinden je toch nooit goed genoeg.
neuh, ik weet vrij zeker dat het niks is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:14 schreef Medusa666 het volgende:
Ik vind zelf altijd dat ik heel stom op foto's sta.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:14 schreef Medusa666 het volgende:
Picsquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:14 schreef Medusa666 het volgende:
Ja dat heb ik ook bij een kant van mijn gezicht.. wil daar ook nooit gefotografeerd worden, omdat het mijn minder mooie kant is vind zelf, maarja first world problemsquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind zelf altijd dat ik heel stom op foto's sta.
Misschien is dat ook wel zou, maar...
Je moet gwn zelfvertrouwen hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:55 schreef Faxie het volgende:
Gewoon de lelijkheid omarmen, dat heb ik ook gedaan
Vooral over de rechterkant van m'n gezicht?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:58 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je moet gwn zelfvertrouwen hebben
Een onzekere momentje of dagje mag er wezen tochquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral over de rechterkant van m'n gezicht?
Nee is verbodenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:03 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Een onzekere momentje of dagje mag er wezen toch
Lekker soggenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:23 schreef Medusa666 het volgende:
Ik moet werken aan school. Maar heb geen zin.
Same.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik weet vrij zeker dat het niks is.
Nee ik heb mooie benen en mooie handen en mooi haarquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog wel? Ik niet meer. Ben toch al afgeschreven en daarbij mensen vinden je toch nooit goed genoeg.
Heel goed!quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb mooie benen en mooie handen en mooi haarVind ik zelf.
Met water?quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Vandaag voor het eerst in lange tijd weer in de Noordzee gezwommenen handig, toen ik weer uit het water kwam lag mn handdoek mooi aan de vloedlijn. Verbaasde me wel over de mensen die verrast werden door het stijgende water, maar wel leuk te zien hoe het strandtentje volstroomde
quote:
Heb je toch nog tetten gezien vandaag.quote:
Bahquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je toch nog tetten gezien vandaag.
Het schijnt dat op het naaktstrand vooral oudere mensen zijnquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad! Dippen boven 40 verboden!
Was geen naaktstrandquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het schijnt dat op het naaktstrand vooral oudere mensen zijn
Ik dip skinny zo vaak ik wilquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad! Dippen boven 40 verboden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |