Jij mag met tettenfoto's betalen hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:02 schreef Senn88 het volgende:
Wheheh zou grof geld betalen voor air in speedo
Smooth.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag met tettenfoto's betalen hoor.
Onlyfansquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag met tettenfoto's betalen hoor.
onlyfans.com/AirwiNSpeedo ?quote:
Gratis membership for life in ruil voor Air in Speedo foto's? Deal.quote:
Nou nou onbeperkt vind ik wel wat veel gevraagdquote:Op zondag 14 augustus 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gratis membership for life in ruil voor Air in Speedo foto's? Deal.
Voor 10 jaar dan?quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou nou onbeperkt vind ik wel wat veel gevraagd
Ik hoor het wel. Of zie de aanpassing wel terug in mijn abo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal overleggen met luctor mijn manager
Ja over alles.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:14 schreef Medusa666 het volgende:
Uffff Ik ben onzeker over de rechterzijaanzicht van mijn gezicht..
Hebben jullie ook dit soort rare onzekerheden :’)
Nog wel? Ik niet meer. Ben toch al afgeschreven en daarbij mensen vinden je toch nooit goed genoeg.quote:
Mensen die ongevraagd menen iets van je te moeten vinden wil je sowieso niet in je leven hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:32 schreef Senn88 het volgende:
Nog wel? Ik niet meer. Ben toch al afgeschreven en daarbij mensen vinden je toch nooit goed genoeg.
neuh, ik weet vrij zeker dat het niks is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:14 schreef Medusa666 het volgende:
Ik vind zelf altijd dat ik heel stom op foto's sta.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:14 schreef Medusa666 het volgende:
Picsquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:14 schreef Medusa666 het volgende:
Ja dat heb ik ook bij een kant van mijn gezicht.. wil daar ook nooit gefotografeerd worden, omdat het mijn minder mooie kant is vind zelf, maarja first world problemsquote:Op zondag 14 augustus 2022 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind zelf altijd dat ik heel stom op foto's sta.
Misschien is dat ook wel zou, maar...
Je moet gwn zelfvertrouwen hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2022 15:55 schreef Faxie het volgende:
Gewoon de lelijkheid omarmen, dat heb ik ook gedaan
Vooral over de rechterkant van m'n gezicht?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:58 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je moet gwn zelfvertrouwen hebben
Een onzekere momentje of dagje mag er wezen tochquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral over de rechterkant van m'n gezicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |