Mijn SIM is buiten de EU (Australie), dus dat gaat niet op.quote:Op zondag 14 augustus 2022 07:54 schreef JF_ het volgende:
Waarom gebruik je die buitenlandse sim niet gewoon? Voor roaming worden geen extra kosten gerekend zolang je maar binnen je bundel blijft.
Ik betaal toch voor het kaartje, of ben jij zoeen arme zwartrijderquote:Op zondag 14 augustus 2022 07:54 schreef Twiitch het volgende:
Het is gratis. Als ik jou voor niets in je mond spuug mag je ook niet klagen over de kwaliteit of smaakprofiel van mijn rochel.
Is dat niet alleen van toepassing op de EU? Dus als je een simkaart van buiten de EU hebt (ik gok Australië in dit geval) dat je wel gewoon lapt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 07:54 schreef JF_ het volgende:
Waarom gebruik je die buitenlandse sim niet gewoon? Voor roaming worden geen extra kosten gerekend zolang je maar binnen je bundel blijft.
Jep. Sinds het Verenigd Koninkrijk uit de EU is, betalen die gasten ook weer roamingkosten als ze hier gebruik maken van hun databundel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 07:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is dat niet alleen van toepassing op de EU? Dus als je een simkaart van buiten de EU hebt (ik gok Australië in dit geval) dat je wel gewoon lapt?
Klopt. Mijn provider (Telstra) heeft een $10 per dag roaming day pass, maar daar zit niet veel data op en als je daar boven gaat ben je de lul, dus dat kun je beter alleen voor noodgevallen bewaren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 07:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is dat niet alleen van toepassing op de EU? Dus als je een simkaart van buiten de EU hebt (ik gok Australië in dit geval) dat je wel gewoon lapt?
Ze zouden een datalimiet per persoon moeten instellen. Eerst registratie via mobiele telefoon. (met bevestiging.) En iedereen die boven x aantal Gigabytes zit eruit gooien (per uur ofzo)quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:05 schreef Jahr00n het volgende:
Hier zit die hele trein vol onrendabelen waarschijnlijk torrents te downloaden waardoor het traag is.
Precies. Dit is wat ze dus in Zwitserland doen, en de trein WiFi daar werkt dus uitstekend.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zouden een datalimiet per persoon moeten instellen. Eerst registratie via mobiele telefoon. (met bevestiging.) En iedereen die boven x aantal Gigabytes zit eruit gooien (per uur ofzo)
Goed idee man, een vieze stink auto huren om van Rotterdam naar Maastricht te gaan voor 2 dagenquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:24 schreef gers het volgende:
TS is een proleet omdat hij niet de auto pakt
Daar schiet TS toch helemaal niks mee op? (Huur)auto’s hebben over het algemeen helemaal geen WiFi.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:24 schreef gers het volgende:
TS is een proleet omdat hij niet de auto pakt
crimineel gespotquote:Op zondag 14 augustus 2022 07:47 schreef star_gazer het volgende:
TS zat op een lange treinrit en omdat hij normaal een buitenlandse SIM heeft en dus een wegwerp SIM metprepaid beltegoed
gebruikt,
Is jouw sim van buiten Europa?quote:Op zondag 14 augustus 2022 07:47 schreef star_gazer het volgende:
Dat dus.
TS zat op een lange treinrit en omdat hij normaal een buitenlandse SIM heeft en dus een wegwerp SIM metprepaid beltegoed
gebruikt, moest er verbinding gemaakt worden met WiFi in de trein om even op de laptop te kunnen werken.
Nou, vergeet het maar. Tjonge jonge wat is die WiFi hopeloos zegt. Dikke stront door een trechter is er snel bij, en dat heb ik uiteraard vele malen geprobeerd en gemeten.
In Zwitserland bijvoorbeeld kunnen ze het wel, daar is de trein WiFi wel gewoon normaal bruikbaar. Maar de NS kan er uiteraard gewoon weer geen klote van.
Klacht: de NS
thalys heeft dat gehad (max van 250mb gratis ofzo, jaren terug)quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zouden een datalimiet per persoon moeten instellen. Eerst registratie via mobiele telefoon. (met bevestiging.) En iedereen die boven x aantal Gigabytes zit eruit gooien (per uur ofzo)
Neef gewoon een AMG huren en de hele dag die bak blazenquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Goed idee man, een vieze stink auto huren om van Rotterdam naar Maastricht te gaan voor 2 dagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |