Nee juist niks meer sturen. Kost veel te veel geld allemaal voor de burgers. We hebben hier al problemen zat.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:48 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Kwestie van meer wapens naar Oekraïne sturen vanuit het Westen. Tot nu toe is het Westen veel te terughoudend geweest daarin.
Bron?quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:51 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Nee juist niks meer sturen. Kost veel te veel geld allemaal voor de burgers. We hebben hier al problemen zat.
Bedankt voor je zeeeer kritische post weer.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Waar trek je de grens? Kernwapens?
Nee kost mij ook niks.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bron?
Het kost mij overigens niks hoor.
Ik stel gewoon een vraag, simpele ziel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bedankt voor je zeeeer kritische post weer.
Het cynische is dat Oekraïne kernwapens had, maar opgegeven heeft in ruil voor veiligheidsgarantie van de VS en Rusland.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Onzin. Niks doen kost meerquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:51 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Nee juist niks meer sturen. Kost veel te veel geld allemaal voor de burgers. We hebben hier al problemen zat.
20% inflatie. Noem het maar niks.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bron?
Het kost mij overigens niks hoor.
We kennen dat 'gewoon wat vragen stellen' onderhand wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:55 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag, simpele ziel.
En dat komt door die paar wapens die we aan Oekraïne hebben geleverd. Goed verhaal.quote:
Precies.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:55 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het cynische is dat Oekraïne kernwapens had, maar opgegeven heeft in ruil voor veiligheidsgarantie van de VS en Rusland.
Jeetje. Ruzie met de vrouw?quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We kennen dat 'gewoon wat vragen stellen' onderhand wel ja.
Dat is een goed idee. Als we ze nu kernwapens geven en Oekraïne gebruikt dezelfde code als Rusland. Als ons land wordt bedreigt in haar bestaan kunnen we het gebruiken. Top! Gewoon doen!quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee dat komt door de sancties waarmee we onszelf vol in ons gezicht schieten.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dat komt door die paar wapens die we aan Oekraïne hebben geleverd. Goed verhaal.
Voor 24-2-2022 was de inflatie immers verwaarloosbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat komt door de sancties waarmee we onszelf vol in ons gezicht schieten.
Nee, het komt omdat men al enige tijddruk ongecontroleerd geld aan het bijdrukken is in de EU en de VS. De hoeveelheid handel met Rusland is erg beperkt, Rusland heeft maar een economie ter grootte van de Beneluxquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat komt door de sancties waarmee we onszelf vol in ons gezicht schieten.
Herbewapening tijdens dit conflict lijkt me beter.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Precies.
Zou herbewapenen na het huidige conflict een optie zijn? Eventueel als alternatief voor toetreding tot de NAVO?
Ergens zou het de ultieme middelvinger zijn om ze gewoon nu een paar nukes te doneren, het is alleen een beetje gevaarlijk en onvoorspelbaar.
Noem eens een voorbeeld van waar een blanke Nederlander wel recht op heeft, maar een gekleurde Nederlander niet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:26 schreef quirina het volgende:
Dat is waar Nederland doet veel meer voor blanken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |