Maar goed, zou een Richards het veld echt net zo serieus nemen? Dat is toch meer een soort heel uitgebreid trainingskamp zodat de toppers die dat willen ook in de winter wat te racen hebben terwijl ze richting het echte werk toe werkenquote:Op zondag 14 mei 2023 11:48 schreef Faraday01 het volgende:
Het is elk jaar bijzonder te zien dat de cx deelnemers aan de wedstrijden compleet door elkaar gehusseld worden en de verhoudingen totaal anders liggen. In de winter worden er rondjes om Evie gereden.
Het is een hele andere wereld en het is maar voor een klein groepje weggelegd meerdere disciplines echt te beheersen. Nu denk ik dat Richards dat zou moeten kunnen maar onderschat het technische verschil tussen een crossfiets en mtb niet.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, zou een Richards het veld echt net zo serieus nemen? Dat is toch meer een soort heel uitgebreid trainingskamp zodat de toppers die dat willen ook in de winter wat te racen hebben terwijl ze richting het echte werk toe werken
Zeker niet, maar in het algemeen mag je wel aannemen dat het niveau in MTB natuurlijk beduidend hoger is. Het is immers olympisch, dus ja. Dan kan ik me bij iemand als Richards wel voorstellen dat het veld gewoon een leuke manier is om in de winter lekker te trainen en even de zinnen te verzettenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is een hele andere wereld en het is maar voor een klein groepje weggelegd meerdere disciplines echt te beheersen. Nu denk ik dat Richards dat zou moeten kunnen maar onderschat het technische verschil tussen een crossfiets en mtb niet.
Binnen Nederland en Belgiė wel inderdaadquote:Op zondag 14 mei 2023 12:06 schreef Faraday01 het volgende:
En zeker bij de heren heeft de cross met van Aert versus van der Poel minstens zo veel prestige als het MTB.
Pidcock zou graag een cross winnen waar ze allebei aan de start staanquote:Op zondag 14 mei 2023 12:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Binnen Nederland en Belgiė wel inderdaad
Gelukkig maar, want die strijd is heerlijk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |