Ook geen vallende sterren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het dak goed hebt weggehaald wel, dan valt er niets op je
Als er zo 1 op je valt hoef je je echt nergens meer zorgen om te makenquote:
Mooie heldere lucht Kom maar op met de vallende sterren.quote:
Er komt hier op fok toch een versie met mods?quote:
Mods houden ook van softijs hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er komt hier op fok toch een versie met mods?
Of moeten ze dan eerst extra sterk ijs ontwikkelen?
Ze willen nog niet vallen hier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooie heldere lucht Kom maar op met de vallende sterren.
Ik dacht dat ze alleen modder etenquote:
In vroege jeugd mee begonnen, maar dat begon te vervelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen modder eten
Ik zie jou al een scheve schaats rijdenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat hadden ze me wel even kunnen vertellen
Vannacht misschien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze willen nog niet vallen hier.
Ik heb x-benen en slappe enkels, dus dat kan wel kloppenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie jou al een scheve schaats rijden
Zal wel over een andere Tonya gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb x-benen en slappe enkels, dus dat kan wel kloppen
Daar ga ik niet voor opblijven.quote:
die zie ik hier wel veelquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ga ik niet voor opblijven.
Telt een vliegtuig ook?
Bijna goed. Links achter de boom is een bioscoop.quote:
En nu? welke film draait er dan wel ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bijna goed. Links achter de boom is een bioscoop.
Beast, Bon Bini Holland 3, Bullet Train, DC Club van Super-Pets, Minions: Hoe Gru superschurk werd, Minions: The Rise of Gru, Nope, Supereroi, The Black Phone, Thor Love and Thunder, Top Gun: Maverickquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu? welke film draait er dan wel ?
Zo dat zijn er best veelquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Beast, Bon Bini Holland 3, Bullet Train, DC Club van Super-Pets, Minions: Hoe Gru superschurk werd, Minions: The Rise of Gru, Nope, Supereroi, The Black Phone, Thor Love and Thunder, Top Gun: Maverick
Het is geen hele grote bioscoop (3 zalen) maar ze draaien de hele dag door.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ga ik niet voor opblijven.
Telt een vliegtuig ook?
Wat moet er buiten gebeuren?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 00:14 schreef chufi het volgende:
zat ff buiten , maar gebeurt weinig .. kunnen ze er geen geluid bij doen ?
Ah okay....toch even op letten of iets kan zien danquote:
Misschien is het daar donkerder , alhoewel ruhrgebied ..quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 01:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay....toch even op letten of iets kan zien dan
Wel een mooie (bijna) volle maan te zien. Sterren heb ik nog niet op gelet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het daar donkerder , alhoewel ruhrgebied ..
Mijn balkon ligt verkeerd voor de maanquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 01:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wel een mooie (bijna) volle maan te zien. Sterren heb ik nog niet op gelet.
Proost.quote:
Hey ook nog wakkerquote:
Al wakker.quote:
quote:
@FranticDJquote:
Wat een interesse weer...quote:
OK zal wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 03:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had een typo met nul resultaat als gevolg
Eliiiiquote:
Geen kippen ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ☕️ Het is heerlijk buiten nu. Alleen de dieren maken veel herrieGisterenavond vlogen er wat vleermuizen hier. Leuk om te kijken. En volop ganzen die overvlogen. Vanmorgen ook weer wat maken die ganzen een herrie zeg.
De pauw aan de overkant is ook lekker aan het krijsen. En de duiven zitten flink te koeren. En terwijl ik dit type vliegen er weer een hoop ganzen over
Nee die hoor ik niet. Trok net weer een lading ganzen over. Tering wat een herrie kunnen die beestjes maken zegquote:
Afknallenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die hoor ik niet. Trok net weer een lading ganzen over. Tering wat een herrie kunnen die beestjes maken zeg
Zoveel die zijn niet af te knallen. 🤣quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoveel die zijn niet af te knallen. 🤣
Was Niels er ook bij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die hoor ik niet. Trok net weer een lading ganzen over. Tering wat een herrie kunnen die beestjes maken zeg
Dacht er wel aan gisterenavond. 🤣🤣 maar heb hem niet kunnen spottenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |