Ik geniet hier ook wel van jaquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat er ooit zo hard is uitgehaald naar zowel Rochel als haar psychopatenzoon. Geweldig! Dat er nog velen mogen volgen.
Dit woord kan de 'bekende zangeres' wel weglaten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:04 schreef tong80 het volgende:
Rachel Hazes
De eerste reacties op het muziekprogramma ‘Hazes is de Basis’ waren niet meteen enthousiast. Vooral de rol van Rachel Hazes wordt door collega-artiesten onder vuur genomen. “Je zou bijna een hekel krijgen aan de naam Hazes”, klinkt het in Party bij een bekende zangeres.
<knip>
Ik wacht op Jeroen van der Boom.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles wat wij hier al jaren posten wordt nu eens hardop door verschillende media uitgesproken
Het werd eens tijd!
Kan je lang wachten, die zit meters diep in de reet van Raggel en wil natuurlijk zijn vaste schnabbels niet kwijt. Sowieso hoef je van al die 'artiesten' die elk jaar bij Holland Zingt Hazes (en nu ook Hazes Is De Basis) betrokken zijn niets te verwachten. Kost ze vaste inkomsten.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wacht op Jeroen van der Boom.
Eén verkeerd woord en ze worden eruit gekickt door die zeemleren lap...quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, die zit meters diep in de reet van Raggel en wil natuurlijk zijn vaste schnabbels niet kwijt. Sowieso hoef je van al die 'artiesten' die elk jaar bij Holland Zingt Hazes (en nu ook Hazes Is De Basis) betrokken zijn niets te verwachten. Kost ze vaste inkomsten.
Mijn verwachting ook. Toch zit ik er wel op te wachten,quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, die zit meters diep in de reet van Raggel en wil natuurlijk zijn vaste schnabbels niet kwijt. Sowieso hoef je van al die 'artiesten' die elk jaar bij Holland Zingt Hazes (en nu ook Hazes Is De Basis) betrokken zijn niets te verwachten. Kost ze vaste inkomsten.
Die gaat nog wel wat roepen denk ik, iets wat in het straatje van die leren lap past.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn verwachting ook. Toch zit ik er wel op te wachten,.
Hadden ze wel een aantal musicals, boeken, programma’s, films, concerten, tributes, specials, merchandise, wassen beelden en andere projecten eerder mogen doen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles wat wij hier al jaren posten wordt nu eens hardop door verschillende media uitgesproken
Het werd eens tijd!
“Rachel is een fantastisch, lief mens dat alles voor haar kinderen over heeft. De Grote Dré zou trots zijn dat zijn legacy zo wordt uitgemolken veilig gesteld.”quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Die gaat nog wel wat roepen denk ik, iets wat in het straatje van die leren lap past.
Zoiets ja!quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
“Rachel is een fantastisch, lief mens dat alles voor haar kinderen over heeft. De Grote Dré zou trots zijn dat zijn legacy zo wordt uitgemolken veilig gesteld.”
*telt pegels verdiend aan Hazes.
Projectie vanuit Rachels kamp inderdaad,quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Monique zou wat gehad hebben met André senior…
https://www.mediacourant.(...)-monique-westenberg/
Dit komt toch vers van de pers van kamp Rachel? Wie verzint zoiets?
Hazoloogquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Monique zou wat gehad hebben met André senior…
https://www.mediacourant.(...)-monique-westenberg/
Dit komt toch vers van de pers van kamp Rachel? Wie verzint zoiets?
Zou je er verbaasd over zijn??quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat is het volgende? dat de vriend van Rox met kasjewijlen Friedel ergens nog een onechtelijk kind hebben rondlopen? God verhoede!
Lees 'André Hazes en Ik' van Jos van Zoelen (Geen familiequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Anders was er vast al iemand uit het verleden geweest die een boek over haar geschreven zou hebben. Oude kameraden van Andreen bijvoorbeeld.
Het siert dan wel jouw moeder dat ze zelf het maar schreef, want ze wist al dat ze het zo verkloot had dat ze niet die woorden van een ander ging kunnen verwachten. Maar bovenal klinkt dit heel erg ziek. Heel veel kracht gewenst om haar gedrag te boven te komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 00:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
Echt... ECHT... wat voel ik met Roxeanne mee.. Wát een schijnvertoning. Antwee bewijst maar weer eens waarom we Roxeanne geloven. Die heeft juist obsessief de goedkeuring van ma nodig omdat hij ook geen veilige omgeving heeft gehad wat genoeg zegt.
Ik hoop oprecht dat Roxeanne niet een nieuwe klap krijgt en hoop ook dat ze beseft dat er een hoop mensen achter haar staan.
#teamrox
Edit: Mijn moeder deed precies het zelfde en stelde in haar eigen geschreven rouwadvertentie dat ze ons alles was en lieve moeder was van drie schatten van kinderen terwijl ze drie kinderen de vernieling in hielp. Twee gingen in haar wereld mee en ik ben een jaar geleden letterijk weggevlucht van omgeving en familie en er zijn recent 6 (no joke) trauma's zijn vastgesteld door moeders toedoen. Dat wordt nog steeds door alle partijen ontkend. Dat is waarom ik zo met Roxeanne meevoel. Je bent machteloos als je je mond eindeijk opentrekt en iedereen ontkend. Het is zó sneu voor Roxeanne...
Er ligt nog een schandaalboek van Jan van Galen -Rochel's vader- onder het stof ergens op de plank te wachten op publicatie.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lees 'André Hazes en Ik' van Jos van Zoelen (Geen familie) eens. Ik denk dat dit het enige goede boek is dat er over hem geschreven is.
In deze vind ik je username toepasselijk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:53 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ja. En eigenlijk ook weer niet want alles is bespreekbaar bij de Hazes familie.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wil graag dit moment even aangrijpen om voor de zoveelste keer en plein public bekend te krijgen dat de scheiding midden 2004 al klaar lag. Zij wilde bij hem weg, hij wilde niet tekenen. Het is nooit anders geweest.
Dat is ook meteen de reden dat zij nooit met die Italiaan is verdergegaan een paar jaar geleden: als ze was getrouwd, was zij de naam Hazes kwijtgeraakt (en wellicht daarmee ook een paar aanspraak-mogelijkheden, wellicht de merknaam).
'Zij Gelooft in Mij' is altijd voor Ellen geweest, nooit voor Rachel. Daar veranderen een musical, een film en zelfs een fucking stripboek geen reet aan, Rachel. Breng anders nóg een keer die oude platen op kleurig vinyl uit, engnek.
Voor de rest raad ik iedereen én zijn schoonmoeder aan om 'André Hazes en Ik' van Jos van Zoelen erbij te pakken. Leest lekker weg, véél mensen uit de directe omgeving van André aan het woord, veel verschillende kanten belicht, en állemaal hebben ze gemeen dat die hele familie van Galen één grote gore fan-family was.
Zo wordt er in het boek ook compleet ernstig beweerd dat Friedel (jaja, de moeder van Rachel) André een keer heeft lopen afzuigen. Het ergste van dit walgelijke verhaal: ik geloof het nog ook.
Speciaal voor dit topic is de bovengrens flink aangepast, dus je kan nog wel even.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoeveel kots-emojis zijn er toegestaan om in dit topic te plaatsen voor je een kotsban krijgt? Ik vraag dit voor een mede-FOK!ster.
Pfoe, dat scheelt weer.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Speciaal voor dit topic is de bovengrens flink aangepast, dus je kan nog wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |