Edit:quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:24 schreef myShizzle het volgende:
Bijna 35 jaar gelden fatwa over hem uitgesproken.
Geertje zal zich nu niet zo fijn voelen denk ik...
Ja, verschrikkelijk dat ze is verkracht MAAR ze liep er wel heel uitdagend bij!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:31 schreef Qarrad het volgende:
En aftellen maar tot de apologeten zich melden. "Ja het is heel verschrikkelijk MAAR hij heeft ook echt hele kwetsende dingen gezegd!"
Hopelijk overleeft hij het
Was ook mijn eerste idee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar dat heeft nog lang geduurd
Ik was geschokt hoe weinig erop geageerd werd. Tegenwoordig worden IS-vlaggen zelfs gedownplayed en antisemitische spreekkoren. Dat is hoe het langzaam maar zeker afglijdt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:31 schreef Idisrom het volgende:
Ik was destijds vooral geschokt om de grote hoeveelheid protesterende Turken in Utrecht en Deventer, die achter de doodstraf voor Salmon Rushdie stonden..
Gaat levenslang de bak in maar heeft in zijn domme hoofd het ticket naar naar het paradijs al geregeld. Het ergste is dat een hoop mensen hem als een held zullen zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:37 schreef maan_man het volgende:
Daar is hij stoere soldaat:
[ twitter ]
De W van Willemquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:38 schreef kaputwiehund het volgende:
De dag waarvan je wist dat hij zou komen.
In Iran ligt een paar miljoen voor hem (zijn familie) klaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gaat levenslang de bak in maar heeft in zijn domme hoofd het ticket naar naar het paradijs al geregeld. Het ergste is dat een hoop mensen hem als een held zullen zien.
Voor mij was dat meer het moment dat mij wakker schudde over het sluimerende islamgevaar, dan die sommige feestvierende moslimjongeren vlak na 9/11. Dat laatste kon ik nog zien als jeugdig bandeloosheid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik was geschokt hoe weinig erop geageerd werd. Tegenwoordig worden IS-vlaggen zelfs gedownplayed en antisemitische spreekkoren. Dat is hoe het langzaam maar zeker afglijdt.
Bedankt voor jouw medeleven uit België.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:43 schreef EinarBoe het volgende:
Bizar. Hopelijk zonder al te veel erg voor Salman.
Lijkt me niet. Rushdie leeft (gelukkig) nog.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:43 schreef myShizzle het volgende:
[..]
In Iran ligt een paar miljoen voor hem (zijn familie) klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |