Sorry, ben niet zo handig met die dingen, maar is nu weer "gerepareerd"quote:
Ik ken een kerel die een Aziatische vrouw heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:16 schreef LeesFoknl het volgende:
Hoewel ik graag en vaker humoristisch probeer te zijn is dit een heel serieus bedoeld topic. En zelfs misschien belangrijk voor mensen hier. Het geeft misschien sommige mannen een andere blik op zichzelf. Maar misschien ook vrouwen een andere blik op de "gewone" West Europese man. NIET zijnde een Alfa man, of een knap stuk behorend bij de 5% knapste mannen, niet meer echt jong zijn, niet rijk zijn, en het niet echt gemaakt hebben qua werk, carriére of zelfstandige. Die geen 2 meter is, en ook geen 1.80.Geen super vlotte prater of erg goed in de omgang met vrouwen. Enzovoort. Dus gewone man, niets verkeerds aan maar ook niet speciaal. Gewoon doorsnee. Andere mensen, andere culturen kunnen heel anders naar zo een man kijken. Hoe die anderen naar zulke mannen kijken zou zeer verhelderend kunnen zijn. Dat kun je met van alles en nog wat doen. Hier probeer ik te gaan uitleggen hoe de Aziatische vrouw de doorsnee, niet zo spannende en meest knappe Westerling ziet. Om zowel mannen als vrouwen een andere overtuiging te geven over de Westerse man, over zichzelf. En over de Aziatische vrouw.
Dit noemt men soms herkaderen.
Ik wilde dit al langer doen maar kwam er niet toe. Het weten is niet dat je het ook goed over kunt brengen, neer kunt schrijven. Ik was dus erg blij toen ik vanmiddag in Youtube een video vond waar een Filipina dat eens haarscherp uit de doeken doet. Dus voor wie het om welke reden dan ook interesseert ..........
Hangt per situatie af denk ik:quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:16 schreef LeesFoknl het volgende:
Hoewel ik graag en vaker humoristisch probeer te zijn is dit een heel serieus bedoeld topic. En zelfs misschien belangrijk voor mensen hier. Het geeft misschien sommige mannen een andere blik op zichzelf. Maar misschien ook vrouwen een andere blik op de "gewone" West Europese man. NIET zijnde een Alfa man, of een knap stuk behorend bij de 5% knapste mannen, niet meer echt jong zijn, niet rijk zijn, en het niet echt gemaakt hebben qua werk, carriére of zelfstandige. Die geen 2 meter is, en ook geen 1.80.Geen super vlotte prater of erg goed in de omgang met vrouwen. Enzovoort. Dus gewone man, niets verkeerds aan maar ook niet speciaal. Gewoon doorsnee. Andere mensen, andere culturen kunnen heel anders naar zo een man kijken. Hoe die anderen naar zulke mannen kijken zou zeer verhelderend kunnen zijn. Dat kun je met van alles en nog wat doen. Hier probeer ik te gaan uitleggen hoe de Aziatische vrouw de doorsnee, niet zo spannende en meest knappe Westerling ziet. Om zowel mannen als vrouwen een andere overtuiging te geven over de Westerse man, over zichzelf. En over de Aziatische vrouw.
Dit noemt men soms herkaderen.
Ik wilde dit al langer doen maar kwam er niet toe. Het weten is niet dat je het ook goed over kunt brengen, neer kunt schrijven. Ik was dus erg blij toen ik vanmiddag in Youtube een video vond waar een Filipina dat eens haarscherp uit de doeken doet. Dus voor wie het om welke reden dan ook interesseert ..........
Dat was een tijdje ook met de Tandeloze Heks (latina) en de Snijboon (Westerse-Europeaan): op een gegeven moment bleven ze maar voor de kinderen bij elkaar. Totdat de heks ging aanpappen met andere mannen die haar interessanter leken. Feit in dit verhaal is wel dat de heks altijd kijkt naar mogelijkheden om anderen geld afhandig te maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik ken een kerel die een Aziatische vrouw heeft
Niks dan ellende, altijd ruzie maar ze blijven bij elkaar voor de kinderen
Die culturen botsen zo ontzettend hard dat ze altijd spanningen hebben
Beetje Oostblok types dus?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat was een tijdje ook met de Tandeloze Heks (latina) en de Snijboon (Westerse-Europeaan): op een gegeven moment bleven ze maar voor de kinderen bij elkaar. Totdat de heks ging aanpappen met andere mannen die haar interessanter leken. Feit in dit verhaal is wel dat de heks altijd kijkt naar mogelijkheden om anderen geld afhandig te maken.
Zou best kunnen ja.quote:
Hier staan geen links, handig man...quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:17 schreef LeesFoknl het volgende:
De video ....................WHY FILIPINAS LIKE FOREIGNERS / The REAL Reason For A Foreign Affair
Kijk op google, Youtube .... WHY FILIPINAS LIKE FOREIGNERS / The REAL Reason For A Foreign Affair
Zeker, de partner moet geld hebben. Realiseer je 40% van de mensen daar heeft regelmatig honger, waarvan de helft eigenlijk altijd. Die weten 's ochtends niet of ze die dag iets te eten kunnen krijgen, bemachtigen. School is er gratis voor kinderen, MAAR wel verplicht is een schooluniform inclusief schoenen. In een land waarin de armste helft van de inwoners geen schoenen heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:51 schreef qajariaq het volgende:
In dat filmpje is ze in ieder geval duidelijk dat een partner sowieso geld moet hebben en als bonus er minimaal een beetje goed uit moet zien, als westerling ben je vaak lang en dat is een pre. Over een klik hebben of wat dan ook hoor ik haar niet erg.
Ik denk dat je het als grap bedoelt, maar het is oh zo waar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgend mij houden ze van witte scrotums
Negatieve reactiequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 08:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hier staan geen links, handig man...
Positieve reactie, opbouwend. Thanxquote:
Dit is waar. En daarbij komt dat veel mannen vrouwen de hemel beloven en zich betrouwbaar en serieus voordoen en heel veel complimenten en chocolaatjes enz. geven (bola-bola) maar uiterlijk als ze 5 maanden zwanger is spoorloos verdwijnen. Wij Americano's daarentegen staan er om bekend om zowel rijker te zijn maar ook verantwoordingsgevoel te hebben en zelfs als het maar een vakantieliefde was maandelijks geld sturen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:55 schreef JohnDDD het volgende:
Veel lokale mannen op de Filipijnen of in Thailand zijn gewoon min of meer alcoholist, gebruiken hun handjes, behandelen vrouwen niet goed of zijn lui. Daarom zijn die vrouwen al blij met iemand die gewoon lief en rustig is. Gaat echt niet alleen om geld. Ik heb zelf een jonge Aziatische gehad en daar mocht ik echt niets voor betalen. Ze wilde alles netjes delen. (De erfenis ook natuurlijk later)
Ja, dat kan zeker voorkomen. Maar ik vind Pinoy (Filipijnse vrouwen / mannen) erg welwillend en zich goed kunnende aanpassen. In heel veel beroepen kom je ze tegen, over de hele wereld, vaak ik de horeca, cruise schepen, bouwvak, huishouden, verpleging, schoonmaakploegen, Engels leraar enz. enz. Ik vind hen met een Duits woord zeer Anpassungsfähig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik ken een kerel die een Aziatische vrouw heeft
Niks dan ellende, altijd ruzie maar ze blijven bij elkaar voor de kinderen
Die culturen botsen zo ontzettend hard dat ze altijd spanningen hebben
Dat doen ze wel en met name de vrouwen uit de midden- en hogere klasse. De Aziatische vrouwen die met lelijke oude mannetjes gaan zijn vrouwen die voor 99.9% voor een paspoort en geld gaan en proberen uit hun uitzichtloze omgeving weg te komen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:29 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk trouwens ook dat Aziatische vrouwen minder geven om het uiterlijk van mannen. Ik heb het idee dat Nederlandse vrouwen altijd veel meer voorwaarden hebben, ook op het gebied van uiterlijk. Een Aziatische vrouw stelt die voorwaarden gewoon niet zo snel denk ik. Dat vind ik ook wel mooi aan ze.
Graag gedaan!quote:Op zondag 14 augustus 2022 07:37 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Negatieve reactie
[..]
Positieve reactie, opbouwend. Thanx
Al eens ooit gedacht dat die koppels misschien al 25 jaar samen / getrouwd kunnen zijn/ Of meer ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:24 schreef Rogue2.0 het volgende:
Zijn vaak ook dezelfde (uiterlijk)type westerse mannen (ouder, dik) met dezelfde (uiterlijk) type Aziatische vrouwen (lelijk, dik). Deze vrouwen dragen ook het liefst van die strakke kleren waar je de drempels kunt tellen
Heel af en toe zie je wel jonge, goeduitziende westerse mannen met goeduitziende jonge Aziatische vrouwen.
Je weet dat er een 2 miljard Aziatische vrouwen zijn? Die scheer jij voor het gemak allemaal over 1 kam.quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat doen ze wel en met name de vrouwen uit de midden- en hogere klasse. De Aziatische vrouwen die met lelijke oude mannetjes gaan zijn vrouwen die voor 99.9% voor een paspoort en geld gaan en proberen uit hun uitzichtloze omgeving weg te komen.
De Aziatische vrouwen uit de midden- en hogere klassen verdienen zelf wel genoeg geld om prima van te leven. Om een kans te maken zul je een mooi uiterlijk en een goede baan moeten hebben om aan te geven dat jij goed voor jezelf kan zorgen en je best doet om wat van je leven te maken. Bedoel...ook Nederlandse vrouwen zullen niet op een ongemotiveerde, luie en lelijke man vallen.
Waar Aziatische vrouwen trouwens vooral mooi vinden is lang, (donker)blond haar en blauwe ogen maar denk maar niet dat ze gelijk aan je benen hangen. Laat jij maar zien dat jij haar leuk vindt, haar respecteert en echt voor haar wilt gaan.
Stel je niet aan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je weet dat er een 2 miljard Aziatische vrouwen zijn? Die scheer jij voor het gemak allemaal over 1 kam.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:05 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mijn (jongere) vriendin in Vietnam leren kennen. Heb niet het idee dat het cultuurverschil heel groot is, maar ik merk wel dat ze uit Utrecht komt.
Lees je zin nog eens, heb je je niet vergist .... ik denk dat het woordje NIET er nog een keer in moet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:05 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mijn (jongere) vriendin in Vietnam leren kennen. Heb niet het idee dat het cultuurverschil heel groot is, maar ik merk wel dat ze uit Utrecht komt.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:54 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Lees je zin nog eens, heb je je niet vergist .... ik denk dat het woordje NIET er nog een keer in moet.
Shit ja, zie het nu. Was vanochtend nog vóór de koffie. Moet ik niet meer doen, reageren voordat ik koffie heb gehadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |