Gelukkig hebben we Corona nog en die andere crisisesenen. Het is iig niet belangrijk genoeg om terug te komen van reces, dus dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:34 schreef Het_Bokje het volgende:
TT lezende:
Inderdaad
Het is er altijd hommeles. Het is geen 'nieuws' meer. En het is niet zo dat er totaal niet over bericht word. Gejank om gejank.
Inderdaad. Hier hebben we even Komkommertijd. Daar kan het ieder moment Bombommertijd worden, maar dat is al jaren zo. Vergelijkbaar met het vallen van het Kabinet. Vroeger nog incidenteel en belangrijk, maar tegenwoordig...quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:39 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Corona nog en die andere crisisesenen. Het is iig niet belangrijk genoeg om terug te komen van reces, dus dat.
Rusland geeft ook geen Fok om hun mederussen in Oekraine etcquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
De Arabische landen rondom Israël geven ook nauwelijks een fuck om de Palestijnen/Gazanen, dus waarom zou de niet-islamitische westerse wereld zich er nog druk om moeten maken
Het is een burgeroorlog, dat stopt alleen als er eentje uitgeput raakt. Daarom moeten we ook geen vluchtelingen uit een burgeroorlog opnemen. Ze moeten het zelf uitvechten, net zolang de strijders op zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:10 schreef Aiciu het volgende:
Dat Israel daar nooit eens de boel kort en klein slaat zodat het eens klaar is met al die raketten verbaasd mij meer.
Dit dus, Israël wordt al eeuwenlang bedreigt door barbaren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:10 schreef Aiciu het volgende:
Dat Israel daar nooit eens de boel kort en klein slaat zodat het eens klaar is met al die raketten verbaasd mij meer.
Klopt, die onderhouden zelfs goede betrekkingen. Dan zijn we met Rusland beter bezig qua signaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
De Arabische landen rondom Israël geven ook nauwelijks een fuck om de Palestijnen/Gazanen, dus waarom zou de niet-islamitische westerse wereld zich er nog druk om moeten maken
israel bestata pas zowat 70 jaar ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:54 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dit dus, Israël wordt al eeuwenlang bedreigt door barbaren.
En de MSM is altijd nogal uitgesproken pro Palestijnen, dus wat is het probleem ?
Aah religie, jij vind het okee dat mensen oorlog voeren om jouw religie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:18 schreef corehype het volgende:
[..]
israel bestata pas zowat 70 jaar ofzo
jezus was een palestijn
Dat doen ze anders geregeld. Maar daarna begint de ellende weer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:10 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb het over het Israëlische volk. Als je altijd bedreigt wordt ga je om je heen meppen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:18 schreef corehype het volgende:
[..]
israel bestata pas zowat 70 jaar ofzo
jezus was een palestijn
Oekraine is dan ook een shithole dat gewoon bij rusland hoort en wij niet moeten bemoeienquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:27 schreef christmastsunami het volgende:
Dat TS trouwens de oekraine oorlog met de gaza oorlog vergelijkt, zegt mij eigenlijk al genoeg.
Het is om kots maar dan ook kotsmisselijk van te worden.
Wordt tijd dat de joden de russen inschakelen daar in gaza.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:47 schreef corehype het volgende:
[..]
Oekraine is dan ook een shithole dat gewoon bij rusland hoort en wij niet moeten bemoeien
Wist je dat er al een plan was om joden ergens in oost rusland te verkassen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de joden de russen inschakelen daar in gaza.
Ben Stiller immer +1, ook in een oorlogs topic. Boeit me niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:31 schreef Cockwhale het volgende:
Ken alleen Kazaa, jammer dat dat niet meer bestaat. Wilde namelijk wel weer eens met 2kbps de 700mb grote dvd screener Zoolander.avi downloaden.
Dit dus, ik hoop dat de mods meekijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:52 schreef VarkensHart het volgende:
Ts is een jodenhatende antisemiet
ga varken etenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:52 schreef VarkensHart het volgende:
Ts is een jodenhatende antisemiet
Neequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:53 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Achterlijke vergelijking. Met alle rotzooi die de Palestijnen veroorzaken mogen ze al lang blij zijn dat de Gaza nog geen grote parkeerplaats is.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Joodse_Autonome_Oblastquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Wist je dat er al een plan was om joden ergens in oost rusland te verkassen?
Dan hadden we dit gezeik der gaza ook niet
Maar goed nobody cares
Religie is voor mentaal labielen wellicht de waarheid, maar als je 100% in je bovenkamer bent kom je al gauw tot de conclusie dat het allemaal onzin is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 19:26 schreef corehype het volgende:
[..]
Nee
Jezus de Palestijn heeft zowat het gehele westen gevormd
Net als zelfmoord misschien, je gaat toch volgens de Darwinistische ideologie niet je hele genenpad afkraken en van de brug springen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:27 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Religie is voor mentaal labielen wellicht de waarheid, maar als je 100% in je bovenkamer bent kom je al gauw tot de conclusie dat het allemaal onzin is.
Marokko is dichterbij dan Oekrainequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verder mensen van je af staan, hoe minder het je doet.
Als mijn ouders omkomen in een autoongeluk, ben ik kapot. Als er 10 mensen in Fiji omkomen bij een bootongeluk haal ik mijn schouders op.
Daar komt bij dat het al duizenden jaren een teringbende is in Gaza.
Nabijheid is niet louter in kilometers. Dat snap je zelf ook wel hoop ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:08 schreef corehype het volgende:
[..]
Marokko is dichterbij dan Oekraine
Geen varken eten maar wel stinkschapen en stinkgeiten. En alleen om dat allah dat zo nodig vindt. Kweek eens een eigen mening. Een die is gebaseerd op ervaringen, feiten, wetenschap, persoonlijke ontwikkeling en kom dan tot een gewogen besluit.quote:
Oh jawel hoor. De moslimpjes vinden altijd wel een reden om iemand, of anders maar elkaar, af te maken. Soenieten vs Sjiëten. Alevieten. Afvalligen. Christenen. Seculier vs religieus. Etc. In Islam is het altijd 'lijden'. Altijd een staat van oorlog. Altijd de schuld zoeken bij een ander, nooit henzelf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Wist je dat er al een plan was om joden ergens in oost rusland te verkassen?
Dan hadden we dit gezeik der gaza ook niet
Maar goed nobody cares
Sommige mensen kraken hun genenpad af door zichzelf te zijn. Mag je twee keer raden of je zelf ook in die categorie valt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:41 schreef corehype het volgende:
[..]
Net als zelfmoord misschien, je gaat toch volgens de Darwinistische ideologie niet je hele genenpad afkraken en van de brug springen?
Er is altijd meer dan wat mensen kunnen bevatten met hun 5 zintuigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |