SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Heerlijk als je thuiskomt van een paar uur in de koude sneeuw lopen, de kachel aan en een warme chocomelk lekker voor een vuurtje naar buiten kijken hoe de sneeuwvlokjes naar beneden dwarrelen.
Doe komende winter maar even niet, dat gaat pijnlijk worden voor veel mensen met de absurde gasprijzenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hadden we hier maar net zo vaak een koude winter als een warme zomer.
Echt he..quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zeker jaquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Doe komende winter maar even niet, dat gaat pijnlijk worden voor veel mensen met de absurde gasprijzen
Het is niet benauwd nu nog. Wacht maar even tot maandag. Ik voorspel vies weer dan. Heet en vochtig. Tot nu toe was het wel aardig te doen. Hoewel wmb nog ff te heet zo in de zon als je moet werken.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:12 schreef Resistor het volgende:
Normaal heb ik snel last van de warmte, maar dit jaar nergens last van.
(ik ben meer iemand die nog in t-shirt loopt als het vriest)
Dan zit ik mooi in de Alpenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Jep vanaf maandag dauwpunt naar 18-19 graden
Met 1,5 tot 2,5 euro per m3 gas denk ik dat we dit jaar wel weer even zo`n non-winter kunnen gebruiken. Laatste jaren was het ook niet heel denderend qua winterweer.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ok, dít jaar mag dan wel even een typisch Hollandse winter zijn om de gaskosten wat binnen de perken te houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:11 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Met 1,5 tot 2,5 euro per m3 gas denk ik dat we dit jaar wel weer even zo`n non-winter kunnen gebruiken. Laatste jaren was het ook niet heel denderend qua winterweer.
En dan zul je net dit jaar zien….. -25, sneeuw, recordaantal ijsdagen, alles![]()
Je bent Elfstedentocht nog vergeten.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:11 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Met 1,5 tot 2,5 euro per m3 gas denk ik dat we dit jaar wel weer even zo`n non-winter kunnen gebruiken. Laatste jaren was het ook niet heel denderend qua winterweer.
En dan zul je net dit jaar zien….. -25, sneeuw, recordaantal ijsdagen, alles![]()
Heb nog 1 jaar van m'n vaste contract te gaan. betaal 76 centquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 05:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ok, dít jaar mag dan wel even een typisch Hollandse winter zijn om de gaskosten wat binnen de perken te houden
Ik zou willen dat ik er ook zo van overtuigd was dat het opgelost is met alleen dit jaar evenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 05:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ok, dít jaar mag dan wel even een typisch Hollandse winter zijn om de gaskosten wat binnen de perken te houden
Yay echte winter!! We zijn helemaal van het gas af nu, laat maar komen!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:11 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Over een jaar zien we wel weer waar we dan op mogen hopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik er ook zo van overtuigd was dat het opgelost is met alleen dit jaar even
En dan er achter komen dat je warmte pomp het toch niet trekt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:14 schreef Lokfiets het volgende:
[..]
Yay echte winter!! We zijn helemaal van het gas af nu, laat maar komen!
Zul je net zien…quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Doe komende winter maar even niet, dat gaat pijnlijk worden voor veel mensen met de absurde gasprijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |