Ik ga gewoon gezond doen met spinazie.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
Dan ga je toch broodjes smeren
Ook een gekookt eitje erbij?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon gezond doen met spinazie.
Beter iets met vitamine c om goed ijzer op te nemenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook een gekookt eitje erbij?
Even fruitje eten danquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter iets met vitamine c om goed ijzer op te nemen
Ik heb naast mijn studie een aantal jaar (en zelfs een tussenjaar full-time) in keukens gewerkt. Ook met dit weer dus dan is mijn eigen keuken relatief koelquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het grote nadeel van warm eten met dit weer is eigenlijk vooral dat het gemaakt moet worden in een warme keuken
Avond kerel.quote:
Heb jij zin om voor mij te koken? Ik heb zelf geen zin.quote:
Tequote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij zin om voor mij te koken? Ik heb zelf geen zin.
Aanvullen danquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn fles water ook weer bijna leeg
Ik kook vanavond nietquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij zin om voor mij te koken? Ik heb zelf geen zin.
Je kunt ook even de BBQ langsbrengen n onderweg nog wat vlees gaan halen bij de super als je er toch langs komtquote:
Nee, dat nietquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook een gekookt eitje erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |