Ik heb echt onder een steen geleefd want ik kan me niet herinneren dat ik voor de geboorte van J ooit 1 tel heb nagedacht over borstvoeding. Ook niet tijdens m’n zwangerschap. Ik dacht gewoon dat het vergelijkbaar was met melk uit de koelkast trekken. Pijn? Nooit van gehoordquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk. Maar van de dames in mijn centering groep zijn er geen meer die nog borstvoeding geven. Die hadden allemaal problemen en in mijn omgeving hoor ik ook alleen maar problemen bij het geven van borstvoeding. En omdat ik er op voorhand al tegenop zag, ben ik dus blij met mijn keuze er nooit aan begonnen te zijn
Heeee dat is leuk. Dat zou ik bij een volgende ook wel willen. Is het duur?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:22 schreef Zusje123 het volgende:
Wij hebben ook Philips Avent. H is nu 7 weken, Dus ze krijgt af en toe een flesje om te oefenen. (Bijkomend voordeel is dat ze dat 's avonds laat dan krijgt, dan kan ik langer slapen). Maar met bv (na een lastigere start) en flesje met bv geen problemen. Als ze maar wat in haar maag heeft, is ze tevreden.
Vanochtend draagconsult gehad. Ze ligt nu heerlijk tegen mij aan te slapen. Ideaal!
Vijftig euro! Ja, was echt leuk. Ga ik veel gebruik van maken (dwz: als de temperaturen weer normaal zijn).quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:29 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Heeee dat is leuk. Dat zou ik bij een volgende ook wel willen. Is het duur?
Hier ook avent fles. Puur random keuze, J pakt alle flessen. Bij mijn moeder heeft ie dr. Brown
Yesquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:02 schreef Zusje123 het volgende:
Vraagje: gisteren kwam ons gesprek ineens op wasbare luiers. Tijdens de zwangerschap niet (lang) over nagedacht, maar misschien is het toch wat. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben?
Hoe vaak en hoe veel was je?
Hoeveel heb je er toch (minstens) nodig?
En ik lees iets over dat normale babykleding dan niet aankan?
Ik zou pas na de vakantie met wasbaar beginnen maar na het 2e kakpakjes was ik er wel weer klaar met de wegwerpluiers dus het nieuwe wasbare luieravontuur is begonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik met 2 kinderen slechts 2x een kakjepakje heb gehad? .
Hier net zo.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:33 schreef littledrummergirl het volgende:
de kleinste kaptein vind al twee dagen dat 5u n priiiima tijdstip is on de dag te beginnen na een nacht waarin hij elk uur wakker wordt.
O, fantastisch. Om overdag uren achter elkaar te slapen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:33 schreef littledrummergirl het volgende:
de kleinste kaptein vind al twee dagen dat 5u n priiiima tijdstip is on de dag te beginnen na een nacht waarin hij elk uur wakker wordt.
nope, overdag ook 3x keer momenteelquote:Op maandag 29 augustus 2022 07:51 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
O, fantastisch. Om overdag uren achter elkaar te slapen?
Bij ons start ze nu af en toe met met dan vijf uur achter elkaar te slapen. (Vooral niet blij zijn met een paar dagen achter elkaar en gaan lopen vertellen dat ze bijna doorslaapt, dan doen we het nachten lang niet meer).
En clusteren dat ze van te voren dan doet! Ik kan haar in het vervolg wel twee uur parnament aankoppelen volgens mij 😂
boksquote:
Dat snap ik!quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
boks![]()
ben blij dat ik heelhuids thuis ben gekomen met de auto vandaag
Niet leuk, maar ik moest wel lachen om je laatste zin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 06:15 schreef littledrummergirl het volgende:
en ook vandaag begonnen we de dag om kwart voor vijf![]()
![]()
![]()
![]()
moeder is duidelijk de overtreffende trap van moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |