Lowlandsquote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:57 schreef Solotovski het volgende:
Mag wmb wel iets kouder voor lowlands
Terecht klacht #VRIESFOREVERquote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:47 schreef Dries4Ever het volgende:
klacht: hoerenweer, kan niet eens normaal barbecueën zonder weg te fikken
Jij hebt liever myst tochquote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:29 schreef LanaMyst het volgende:
Hoewel het beter is dan de standaard Nederlandse nep zomers met elke dag regen mag het van mij ook wel wat minder.
Ja het is niet heel prettig. Ik sport in de ochtend, smiddags met ramen dicht thuis werken en verder niet zo veel doenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:29 schreef LanaMyst het volgende:
Hoewel het beter is dan de standaard Nederlandse nep zomers met elke dag regen mag het van mij ook wel wat minder.
Kan weinig doen op dit moment, voor buitenactiviteiten is het te warm, behalve dan aan het water liggen en zwemmen maar ook dat gaat vervelen.
Deze man!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Mike![]()
Dries![]()
Wolfheze![]()
Woongroepgenot
+1quote:
Een dag van 33 graden met een 10 beoordelen, alsof het perfect is. Wat een walgelijke kut website.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:47 schreef Dries4Ever het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit is toch geen doen mensen, nog een volle week bijna iedere dag 30 graden, en er zijn zelfs sites die aankomend weekend 35 graden voorspellen
[ link | afbeelding ]
klacht: hoerenweer, kan niet eens normaal barbecueën zonder weg te fikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |