Die staat alleen op anoniem inmiddelsquote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:28 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ken ook iemand die heel vaak huilie huilie doet.
Komt wel een hoop arbeidspotentieel vrij die ingezet kan worden voor vitale sectoren.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:33 schreef christmastsunami het volgende:
Met deze horeca prijzen mogen ze van mij allemaal failliet gaan.
Zoals de landbouwquote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Komt wel een hoop arbeidspotentieel vrij die ingezet kan worden voor vitale sectoren.
Nee, eerder de zorg, onderwijs, kinderopvang, openbaar vervoer, GGD, kappers, etc. We hebben een enorm boerenoverschot in Nederland, dat mag wel wat minder.quote:
Gestopt met lezen bij openbaar vervoerquote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee, eerder de zorg, onderwijs, kinderopvang, openbaar vervoer, GGD, kappers, etc. We hebben een enorm boerenoverschot in Nederland, dat mag wel wat minder.
Maar dan kunnen ze wel weer een vakantie betalen of een kop koffie kopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:37 schreef Jahr00n het volgende:
dit is gewoon oneerlijke concurrentie de ggd is overheid en kan betalen wat ze willen en kapen alle mense weg bij de horeca echt oneerlijk
Horeca is een luxe, GGD is noodzaak. Zie het verschil, wat hoge salarissen bij de GGD rechtvaardigt.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:37 schreef Jahr00n het volgende:
dit is gewoon oneerlijke concurrentie de ggd is overheid en kan betalen wat ze willen en kapen alle mense weg bij de horeca echt oneerlijk
zijn gewoon oplichters bij de ggd. vaccinaties werken niet eensquote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Horeca is een luxe, GGD is noodzaak. Zie het verschil, wat hoge salarissen bij de GGD rechtvaardigt.
Vaccinaties werken, zie China waar geen enkel Pfizer- of Moderna-vaccin is toegediend. Die komen nooit meer uit de lockdowns en andere coronamaatregelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zijn gewoon oplichters bij de ggd. vaccinaties werken niet eens
Dat zijn de oeigoeren en die zitten er om hele andere redenenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:45 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Vaccinaties werken, zie China waar geen enkel Pfizer- of Moderna-vaccin is toegediend. Die komen nooit meer uit de lockdowns en andere coronamaatregelen.
IPhone’s maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat zijn de oeigoeren en die zitten er om hele andere redenen
Als je je personeel niet kan betalen zodat ze elke maand rond kunnen komen klopt er iets niet aan je businessplan.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:37 schreef Jahr00n het volgende:
Willen we meer of minder boeren?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee, eerder de zorg, onderwijs, kinderopvang, openbaar vervoer, GGD, kappers, etc. We hebben een enorm boerenoverschot in Nederland, dat mag wel wat minder.
Misschien kunnen die dan ingezet worden in de horecaquote:
de GGD heeft honderden tijdelijke contracten niet verlengd om dat er geen werk meer voor die mensen was.quote:Op zondag 14 augustus 2022 14:17 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoewel het al lang bekend is dat het niet de best betaalde sectoren zijn is het nogal logisch dat de sector leegloopt want je weet immers maar niet of corona en maatregelen weer terugkomen en dan hou je toch liever je baan bij de GGD maar aan.
Ik vraag me wel af of al die mensen die nu bron- en contactonderzoek doen strakjes als de corona ellende helemaalvoorbij is weer teruggaan naar de horeca. Lijkt me dat er heel veel banen gaan vervallen op dat moment.
Waren het er maar een paar, het is een enorme plaag.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:39 schreef Pharkus het volgende:
Hoezo bestaat de reisbranche überhaupt nog? Met fysieke winkels, personeel en gidsen? Voor die paar boomers?
Daarom verplicht vaccineren die oudjes!quote:Op maandag 15 augustus 2022 01:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waren het er maar een paar, het is een enorme plaag.
Dat weet je van te voren dat het tijdelijk is, dus niks mis mee.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:58 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
de GGD heeft honderden tijdelijke contracten niet verlengd om dat er geen werk meer voor die mensen was.
Nu hebben ze ze opnieuw nodig.
Zo zeker zit je dus niet bij de GGD
Ik reageerde op het 'aanhouden acne je baan bij de GGD'quote:Op maandag 15 augustus 2022 04:32 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren dat het tijdelijk is, dus niks mis mee.
Ik heb even in de reisindustrie gewerkt, en dan besef je waarom er zoveel mensen in werken, het is vrij complex.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:39 schreef Pharkus het volgende:
Hoezo bestaat de reisbranche überhaupt nog? Met fysieke winkels, personeel en gidsen? Voor die paar boomers?
Als zij dat doen ga jij weer janken dat de horeca te duur wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:22 schreef Erno-BE het volgende:
Als je je personeel beter betaald dan hoef je niets te vrezen van de GGD
Ik heb genoeg mensen gekend die geen boomers zijn en vertikten om het online te regeren. Die gingen liever naar een fysieke winke.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:39 schreef Pharkus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |