SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit kan toch niet jongens
In de vorige aflevering was dat alquote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:43 schreef Stepperoller het volgende:
Bij nader inzien vertrok Jos vrij vlot
Je staat nooit stil in een bret ent brekvestquote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:43 schreef Stepperoller het volgende:
Alweer zo'n what you see is what you get
Witlofblaadjes?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:45 schreef DKUp het volgende:
Dit eten ziet er een beetje misselijkmakend uit.
Oh, dat heb ik even gemistquote:
Is dat niet gewoon haar hoofd?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:47 schreef Stepperoller het volgende:
Annemarie heeft een bult op haar hoofd alsof ze zich hard heeft gestoten
Kan ook wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon haar hoofd?
quote:
Hoezo wordt dit opgenomen in een koeienstal met een ontbijtje voor haar neus?quote:
Ik trek Anne Marie sowieso slecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Annemarie, van een jaar of 50, die “what the fuck” zegt.![]()
Ik trek Dat Soort Mensen heel slecht.
Ik hoop haar binnenkort in een dokter pimple popper filmpje te zien, duidelijk een cyste 🙊quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:47 schreef Stepperoller het volgende:
Annemarie heeft een bult op haar hoofd alsof ze zich hard heeft gestoten
Duidelijk niet OSM!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Annemarie, van een jaar of 50, die “what the fuck” zegt.![]()
Ik trek Dat Soort Mensen heel slecht.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:08 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik hoop haar binnenkort in een dokter pimple popper filmpje te zien, duidelijk een cyste 🙊
Simone zei ook iets dat ze nog een keer zou terugkomen, na de hele heisa.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:10 schreef Groepfunder het volgende:
Toch is er hoop voor Martijn. Ik hoorde in de uitzending zijn moeder namelijk tegen Simone zeggen: "We houden contact." Kennelijk is het niemand anders hier opgevallen, of vonden jullie dat allemaal normaal.
Klopt. Maar met je nieuwe vriend de B&B van je ex-date bezoeken (om hem figuurlijk de ogen uit te steken met jouw geluk) vind ik veel normaler dan contact houden met de moeder van je ex-date.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Simone zei ook iets dat ze nog een keer zou terugkomen, na de hele heisa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |