Als de eigenaar erachter komt dat Mani de kad vetmest worden zijn hersens ingeslagen genot. Stukje achterstandswijk.quote:
Schmidt is inmiddels vertrokken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik haat niks ouwe reus. Behalve Duitsers.
Ik kwam daar kortgeleden Antony tegen, dus deze onderstreep ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
AH Gelderlandplein beste AH genot
Dat klopt helemaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lief
@:fosive en ik zijn dol op katten (en zij op ons)
Bedankt voor deze positieve reactie, je krijgt een bonusfoto van een bevriende kat die hij laatst meenam.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lief
@:fosive en ik zijn dol op katten (en zij op ons)
Oh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:14 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Aziaat? Een Turk is ook goed, dus? Bijna alle sushirestaurants in Nederland zijn Chinees, dus nep.
Achterhaalde crap, zo lang je maar aan je totale macro's komt op een dagquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na het sporten niet zoveel carbs eten joh.
Hij heeft een bad hairday.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Waarom heeft Ruud een pet op?
Dat zal je verkeerd gelezen hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal
Al las ik vandaag geruchten dat jij je kat inzet als dreigmiddel, maar (omdat ik me daar bij jou weinig bij kan voorstellen) wilde ik dat enkele minuten later nog eens grondig teruglezen, maar toen waren die posts ineens verdwenen.
Heel frappant.
Liefe beest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze positieve reactie, je krijgt een bonusfoto van een bevriende kat die hij laatst meenam.
[ afbeelding ]
Op zich niets mis met een brosplit maar inderdaad een nieuwe prikkel op z'n tijd kan geen kwaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem geen advies aan van mensen die al 10 jaar op een brosplit zitten
Word travels fast.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze positieve reactie, je krijgt een bonusfoto van een bevriende kat die hij laatst meenam.
[ afbeelding ]
Wat een schitterend beestquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijdens Pride Week?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik kwam daar kortgeleden Antony tegen, dus deze onderstreep ik.
Max ookquote:
Omdat het een pauper isquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Waarom heeft Ruud een pet op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |