Als je uit Goingarijp komt is Joure een wereldstadquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
Joure, dat is nou echt een plaats waar je niet dood gevonden wil worden.
Goingarijpquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als je uit Goingarijp komt is Joure een wereldstad
A niffo de meesten mensen zijn van 19:00 tot 21:00 vrij of wil jij dat we dan ook nog werken? Vuile Rutte adept jij wilt werkdagen van minimaal 12 uur? Vuile hond daarom staan we te vlaggen tegen jou!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
De staat is verschrikkelijk en Rutte moet weg, maar wel uit de staatsruif vreten
Zo is het maar net, tegen voetbalhooligangs, protesten tegen COVID en dit soort demonstraties durven ze wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:33 schreef NaarMensje het volgende:
Die achterlijk domme agenten staan er weer mooi op steeds ja, incompetente prutsers die niks kunnen en misbruik gaan maken van hun geweldsmonopolie en bewapening als ze het allemaal niet meer aan kunnen.
Daar durven ze 9 vd 10 keer ook niets tegen hoor. Pas als ze een overduidelijke overmacht hebben, krijgen ze een grote bek en slaan ze er gerust op lost. Vervolgens hebben ze er ook totaal geen problemen mee om het proces-verbaal vol te liegen en te vullen met verzinsels. Incompetente droeftoeters.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Zo is het maar net, tegen voetbalhooligangs, protesten tegen COVID en dit soort demonstraties durven ze wel.
Maar kijk eens hoe ze in d eschilderswijk, kanaleneiland en andere multiculti gebieden optreden, snel wegrennen en wegrijden omdat ze bang zijn,
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Zo is het maar net, tegen voetbalhooligangs, protesten tegen COVID en dit soort demonstraties durven ze wel.
Maar kijk eens hoe ze in d eschilderswijk, kanaleneiland en andere multiculti gebieden optreden, snel wegrennen en wegrijden omdat ze bang zijn,
Zonder politie zouden knaapjes als jullie niet eens op straat kunnen lopen zonder beroofd, vermoord of verkracht te worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:21 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Daar durven ze 9 vd 10 keer ook niets tegen hoor. Pas als ze een overduidelijke overmacht hebben, krijgen ze een grote bek en slaan ze er gerust op lost. Vervolgens hebben ze er ook totaal geen problemen mee om het proces-verbaal vol te liegen en te vullen met verzinsels. Incompetente droeftoeters.
Joure, dat is niet meer dan een knooppunt om naar andere plekken te gaan. Als je daar woont zit er een draadje los.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben ooit 59 seconden lang in Joure geweest en ik moet zeggen, ik heb me geen minuut verveeld.
Goed verhaal man, de politie heeft mij vaker mishandeld dan mensen op "straat", dus ventileer je verkrachtingsfetish maar elders.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Zonder politie zouden knaapjes als jullie niet eens op straat kunnen lopen zonder beroofd, vermoord of verkracht te worden.
Ik denk dat je het punt in mijn post niet begrijpt maar dat begrijp ik dan wel weerquote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:34 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Goed verhaal man, de politie heeft mij vaker mishandeld dan mensen op "straat", dus ventileer je verkrachtingsfetish maar elders.
Ik begrijp dat je geen punt hebt en de naīeve gedachte erop nahoudt dat de politie een afschrikwekkende werking zou hebben oid, maar getuige de schijt die menig Nederlander heeft aan het korps landelijke prutserdiensten, zou ik daar niet teveel op vertrouwen. Wel een leuke poging hoor!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat je het punt in mijn post niet begrijpt maar dat begrijp ik dan wel weer
"maar getuige de schijt die menig Nederlander heeft"quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:40 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je geen punt hebt en de naīeve gedachte erop nahoudt dat de politie een afschrikwekkende werking zou hebben oid, maar getuige de schijt die menig Nederlander heeft aan het korps landelijke prutserdiensten, zou ik daar niet teveel op vertrouwen. Wel een leuke poging hoor!
Ja hoor, dat zal het zijn ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
"maar getuige de schijt die menig Nederlander heeft"
Dat zal jouw cirkel zijn dan?
Ik zie dat volgens mij alleen bij Boeren en Hooligans tegenwoordigquote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:52 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Ja hoor, dat zal het zijn ja!
HAHAHAHA gast doe even normaal, we woden continu beroofd en verkracht. Bel dan maar eens 112, als het geen heterdaad is dan moet je maar via internet aangifte doen. De politie is er voor helemaal niemand behalve de staatskas.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:27 schreef rival het volgende:
Zonder politie zouden knaapjes als jullie niet eens op straat kunnen lopen zonder beroofd, vermoord of verkracht te worden.
Soberso in Friesland wonenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Joure, dat is niet meer dan een knooppunt om naar andere plekken te gaan. Als je daar woont zit er een draadje los.
Over 20 jaar gewoon lekker als the Punisher over straat.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:00 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
HAHAHAHA gast doe even normaal, we woden continu beroofd en verkracht. Bel dan maar eens 112, als het geen heterdaad is dan moet je maar via internet aangifte doen. De politie is er voor helemaal niemand behalve de staatskas.
Sowieso worden er steeds minder zaken opgepakt (https://nos.nl/artikel/24(...)en-en-vanwege-krapte). Meer dan 62.000 zaken worden niet opgepakt(!) omdat er geen mankracht voor is. Dan is het lekker makkelijk om maar te zeggen 'vult u een aangifte in op internet'. Doen we verder niks mee, maar dat zeggen ze er nog net niet achter aan.
Gelukkig is die rotonde weg, ben je er in 5 seconden voorbij.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben ooit 59 seconden lang in Joure geweest en ik moet zeggen, ik heb me geen minuut verveeld.
Nu die idiote rotonde is vervangen door een knooppunt kun je er met grotere snelheid voorbij rijden. Ideaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dacht dat ik in een gat woonde, maar 250 is pas weinigquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als je uit Goingarijp komt is Joure een wereldstad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |