Ik vind het een beetje té strak en smooth, en het legt behoorlijk de focus op z'n dikke lippen, iets waar je veel minder op let als 'ie geen baard heeft.quote:
Part-Time bij Monaco in de EL?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Cillessen wil met NEC ook Europa in.
Jeetjequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje té strak en smooth, en het legt behoorlijk de focus op z'n dikke lippen, iets waar je veel minder op let als 'ie geen baard heeft.
Op welke boot stond jij afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje té strak en smooth, en het legt behoorlijk de focus op z'n dikke lippen, iets waar je veel minder op let als 'ie geen baard heeft.
quote:
Ik ga kapot hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Op welke boot stond jij afgelopen weekend?
Je gaat in ieder geval achteruit qua trainerquote:Op woensdag 10 augustus 2022 00:19 schreef TLC het volgende:
Van PSV naar ManU is tegenwoordig al geen stap meer voor uit
Ik quotte hier iemand die dat pas geleden ergens in VBL posttequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op welke boot stond jij afgelopen weekend?
Naam en rugnummer van deze rugridder aub. Dat we die eens op de vroege morgen heerlijk aan de schandpaal nagelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik quotte hier iemand die dat pas geleden ergens in VBL postte
De quote van Wijffels is:quote:
psv heeft geluk gehad, dat klopte welquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De quote van Wijffels is:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon gelul. PSV werd weggespeeld, had niets met naïef of niet naïef te maken.
Nee, gewoon niet. Was een prima smiley bij een kutanalyse van Wijffels.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
psv heeft geluk gehad, dat klopte welen met onderbouwing. Rare smiley dan alsnog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |