Ook de kopschoppers?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:17 schreef Nober het volgende:
Heel Eindhoven straks geïnterviewd na de reclame.
Maar de echte vraag is: heeft Thomas Acda een mening over jou?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een mening over Thomas Acda.
Tongelreep goden. Stukje vingeren in het kruidenbad genot.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In Tongelre wonen ook veel debielen anders.
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar de echte vraag is: heeft Thomas Acda een mening over jou?
De Tongelreep ligt niet in Tongelre.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tongelreep goden. Stukje vingeren in het kruidenbad genot.
Uhm… waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De Tongelreep ligt niet in Tongelre.
Zelfs minder overtredingen nodig. KAMPIOENEN!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Allebei 1 big chance gemist, gewoon terecht dus.
Ook minder buitenspel gestaan, nu is het helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfs minder overtredingen nodig. KAMPIOENEN!
CL hoeft niet meer gespeeld te worden. Breng die beker gelijk naar Ruud.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook minder buitenspel gestaan, nu is het helemaal duidelijk.
Ik heb de wedstrijd inderdaad gekeken. Andermaal werd duidelijk dat dit PSV zeer lastig te verslaan is. Ze spelen ronduit matig, veel balverlies, slechte passes, maar verdedigend is het ongelofelijk solide, daar kan Ajax echt nog wat van leren. AS Monaco etaleerde fantastisch aanvalsspel, maar kansen kregen ze nauwelijks, het werd volledig geneutraliseerd door de PSV defensie.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
maar verdedigend is het ongelofelijk solide,
Iedere verdediger bij PSV zou een versterking zijn voor Ajax. Teze, Mwene, Obispo, Sangaré wat een klasse spelers zijn dat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |