Ja wist ik veel dat er posts verwijderd warenquote:
Dat had natuurlijk gewoon Highway To Hell moeten zijn.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wist ik veel dat er posts verwijderd waren
ik ben nog steeds @:onlogisch en @:skysherrif gewend
Praat als een groep 3 docent. Vind hem helemaal niets.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat vinden jullie van Marciano Vink?
Belt iemand even 112 voor die vrouw?quote:
Nutteloze analist.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik erger me dood aan die vent. Enorme kwal met een irritant stemgeluid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ruud lijkt mij wel een winnaar. Alles geven genotquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde Ruud een paar keer team roepen
Nu gaat het goed komen
Dikke kopquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best aardig. Zegt meestal wel de logische dingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Type Prof. Dr. Sedoc?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Praat als een groep 3 docent. Vind hem helemaal niets.
Die ziet het al gebeuren dat PSV toch CL haalt en hij moet blijven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat hield Gakpo zich afzijdig bij die bespreking.
Doe eens niet zo onaardig man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Belt iemand even 112 voor die vrouw?
Wat zien we precies?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Belt iemand even 112 voor die vrouw?
3rr0r en ik maken ons oprecht zorgen.quote:
Luuk 120+3’quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:31 schreef RipCity het volgende:
Geen energie meer over. Bidden voor pingels
Waar zou dat aan liggen denk je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een belachelijk slechte wedstrijd.
Galatasaray*quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:32 schreef Mr.N het volgende:
Toch wel andere koek dan Midtjylland in de 3e CL voorronde vorig jaar
Gakpo probeert het mat de hak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:31 schreef RipCity het volgende:
Geen energie meer over. Bidden voor pingels en daarna 12 maanden frustratie over gemiste panenka van Bakayoko.
ZINDER DIE NIEUWE UITGOAL REGEL HADDEN ZE ER AL UITGEKNIKKERD!1! LUCKY PSV!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
PSV heeft zo verschrikkelijk veel mazzel in dit tweeluik dat het haast raar zou zijn als ze niet doorgaan.
Hoe kan het nou dat al die Monaco spelers nog prima conditie over hebben, en die van ons lopen op het tandvlees. Dat is toch te trainen lijkt mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:31 schreef RipCity het volgende:
Geen energie meer over. Bidden voor pingels en daarna 12 maanden frustratie over gemiste panenka van Bakayoko.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
ZINDER DIE NIEUWE UITGOAL REGEL HADDEN ZE ER AL UITGEKNIKKERD!1! LUCKY PSV!
Yup, dat is te trainen. Daarom is iedere Nederlandse speler in het buitenland zo verbaasd over hoe hard er getraind wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat al die Monaco spelers nog prima conditie over hebben, en die van ons lopen op het tandvlees. Dat is toch te trainen lijkt mij
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
WORD WAKKER! DOE JE EIGEN ONDERZOEK!1!
Onderzoek jij eerst de Nederlandse taal maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
WORD WAKKER! DOE JE EIGEN ONDERZOEK!1!
7 dagen per week bosloop in Duitslandquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Yup, dat is te trainen. Daarom is iedere Nederlandse speler in het buitenland zo verbaasd over hoe hard er getraind wordt.
Gebiedende wijs vriend, is gewoon word.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Onderzoek jij eerst de Nederlandse taal maar
Ik had het over je eerdere postquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gebiedende wijs vriend, is gewoon word.
Lang en zwaar seizoen geweest. Neem het ze eens kwalijk.quote:
oefenwedstrijdje tegen ajax iets te serieus genomenquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:33 schreef Zipportal het volgende:
In de rust bij PSV werden er oliebollen met mayo geserveerd. Ter info. @:van_poppel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |