Wat te verbergen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ze doen niet eens hun best meer om het te verbergen.
Het maakt geen ene donder uit hoe iets genoemd wordt... Het vindt gewoon plaats en we worden vervangen, dat is te onderbouwen met data en veldwerk door gewoon te kijken op winkelcentra en basisscholen in (middel)grote steden/dorpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, maar het iets noemen, DAT is het probleem met onze samenleving .
Wees niet bang, de expert is net binnen om je glashelder uit te leggen dat je ongelijk hebt .quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het maakt geen ene donder uit hoe iets genoemd wordt... Het vindt gewoon plaats en we worden vervangen, dat is te onderbouwen met data en veldwerk door gewoon te kijken op winkelcentra en basisscholen in (middel)grote steden/dorpen.
Daarom is het aantal toegekende verblijfsvergunningen ook zoveel lager dan in 2015-2017 natuurlijk.quote:
Onderbouw het eens dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het maakt geen ene donder uit hoe iets genoemd wordt... Het vindt gewoon plaats en we worden vervangen, dat is te onderbouwen met data en veldwerk door gewoon te kijken op winkelcentra en basisscholen in (middel)grote steden/dorpen.
Nothing to see here people, everything is gonna be fine. Further questions asked makes you a conspiracy theorist and neonazi!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wees niet bang, de expert is net binnen om je glashelder uit te leggen dat je ongelijk hebt .
Het gaat er niet om hoeveel verblijfsvergunningen er toegekend worden tov vorige of toekomstige jaren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:43 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Daarom is het aantal toegekende verblijfsvergunningen ook zoveel lager dan in 2015-2017 natuurlijk.
Asielzoekers en niet westerse allochtonen waarvan er 1200 per week aan de poorten staan te rammelen maken veel kinderen en Nederlanders nauwelijks, hoe verhaald zich dat over 50 jaar?quote:
Waarom niet? Dat geeft toch een mooi beeld van hoe het systeem werkt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoeveel verblijfsvergunningen er toegekend worden tov vorige of toekomstige jaren.
Met de huidige cijfers aan statushouders spelen die echt een bijzonder marginale rol op de woningmarkt en dus ook in de woningnood.quote:Het gaat er om dat er een immense woningnood is, en een instroom van deze mate die woningnood verergert.
Geen idee. Hoeveel mogen er blijven? Wat is veel kinderen? Wat is nauwelijks kinderen? Hoevel verhuizen er in een later stadium naar een ander land? Wat zeggen de demografische prognoses hierover?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Asielzoekers en niet westerse allochtonen waarvan er 1200 per week aan de poorten staan te rammelen maken veel kinderen en Nederlanders nauwelijks, hoe verhaald zich dat over 50 jaar?
Dat ontken ik ook nergens. Het asielproces is inderdaad een methode om de instroom in te dammen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:48 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat geeft toch een mooi beeld van hoe het systeem werkt?
Hier hebben we het al veel vaker over gehad.quote:Met de huidige cijfers aan statushouders spelen die echt een bijzonder marginale rol op de woningmarkt en dus ook in de woningnood.
De demografische prognoses zeggen dat over een aantal decennia NL nog maar voor 60% uit autochtonen bestaat en hierin worden derde-generaties allochtonen ook in mee gerekend, het is dus nog veel erger dan geschetst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Geen idee. Hoeveel mogen er blijven? Wat is veel kinderen? Wat is nauwelijks kinderen? Hoevel verhuizen er in een later stadium naar een ander land? Wat zeggen de demografische prognoses hierover?
Het lijkt anders vrij aardig te werken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook nergens. Het asielproces is inderdaad een methode om de instroom in te dammen.
Betekent echter niet dat het afdoende werkt.
Maar de woningmarkt is meer dan alleen sociale huur net als het woningtekort een veel breder probleem is dan alleen sociale huur. Als je naar het totaal aan woningen kijkt dat jaarlijks van eigenaar/huurder wisselt, dan valt dat percentage van 10% (en dat was de afgelopen jaren bij alleen sociale huur gemiddeld al iets van 8%) nog een stuk verder naar beneden.quote:Hier hebben we het al veel vaker over gehad.
Ga je nou serieus ontkennen dat ~10% van de sociale huurwoningen (waar 30% van Nederland in woont) met urgentie aan statushouders vergeven, een marginale rol op de woningmarkt heeft? Bij 3% denk jij aan irrelevante marges?
vliegveld hilversum is een mooie locatiequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze zouden ook eens kunnen stoppen!
[..]
Ik stel voor in een dure wijk in Wassenaar of het grachtengebied Amsterdam!
1000 (duizend) plekken! Yikes!
En als je naar de 'Nederlanders' van nu kijkt, hoeveel % is dan eigenlijk derdegeneratie allochtoon - dwz, hoeveel mensen hebben een opa/oma(met een? ouder) geboren in het buitenland?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De demografische prognoses zeggen dat over een aantal decennia NL nog maar voor 60% uit autochtonen bestaat en hierin worden derde-generaties allochtonen ook in mee gerekend, het is dus nog veel erger dan geschetst.
men gaat eerst nog jongeren hierheen halen uit de Banlieu van Parijsquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:06 schreef Bocaj het volgende:
En dit alles doen ze om goedkope krachten (VVD en Werkgevers blij) en opvangen van aankomende vergrijzing...
Als het anders is dan hoor ik dat graag natuurlijk!
Staat nog een grote kazerne in Utrecht leegquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:07 schreef Bocaj het volgende:
Het blijkt ook dat het rijk best nog wel een aantal leegstaande (rijks)gebouwen heeft zo hier en daar in Nederland...
Dierenbeul…quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:01 schreef marsan het volgende:
Veiligelanders als marokkanen in een varkensstal neerzetten. Ik zie daar wel wat in.
Dat maakt helemaal niks uit, veel van dat soort migranten waren europees (judeo-christelijk) en dus is er geen sprake van enige cultuurclash of botsing van normen en waarden geweest. Sinds we en masse moslims en ander volk uit de zandbak hierheen importeren is het bepaald niet gezelliger in het land geworden en ik houd mijn hart vast over hoe dat zich gaat uitpakken als die groep nog groter gaat worden en 40-50% van de bevolking gaat omvatten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:58 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
En als je naar de 'Nederlanders' van nu kijkt, hoeveel % is dan eigenlijk derdegeneratie allochtoon - dwz, hoeveel mensen hebben een opa/oma met een ouder geboren in het buitenland?
Geen Nederlanders dus. Dus eigenlijk zijn de meeste Nederlanders al geen Nederlanders, of hoe liggen die cijfers precies?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niks uit, veel van dat soort migranten waren europees
Klopt. Dat zeg ik. 30% is sociale huur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:58 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het lijkt anders vrij aardig te werken.
[..]
Maar de woningmarkt is meer dan alleen sociale huur
Klopt. Echter hebben we het hier over de huisvesting van statushouders, en die worden in sociale huur geplaatst.quote:net als het woningtekort een veel breder probleem is dan alleen sociale huur.
Bron? Volgens mij lul je onzin namelijk. Dus kom maar op met die cijfers die mijn ongelijk aantonen.quote:Als je naar het totaal aan woningen kijkt dat jaarlijks van eigenaar/huurder wisselt, dan valt dat percentage van 10% (en dat was de afgelopen jaren bij alleen sociale huur gemiddeld al iets van 8%) nog een stuk verder naar beneden.
Ik zou het me herinneren als je dat daadwerkelijk ooit eens dmv cijfers mijn ongelijk aangetoond zou hebben. Laat maar zien dan.quote:We hebben het er inderdaad al vaker over gehad en helaas voor je standpunt heb je de cijfers nou eenmaal niet aan je kant staan. Maar het nationale onderbuikgevoel wel, en dat is ook wat waard
Ga op de rest in of stop met reageren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:04 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Geen Nederlanders dus. Dus eigenlijk zijn de meeste Nederlanders al geen Nederlanders, of hoe liggen die cijfers precies?
Told you .quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ga op de rest in of stop met reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |