SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cindy De Vuyst
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:08 schreef einzeinz het volgende:
Gadverdamme. Mijn vriendin vindt het blijkbaar op één of andere manier leuk om mijn boxers te dragen. Dus heb ik haar een koekje van eigen deeg gegeven en die van haar aangetrokken.
Klacht: Ze spannen te hard (ze heeft een small, terwijl ik een large heb)Niet 24/7 in latex lopen net zoals @SfanctaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door SnodeSnuiter op 09-08-2022 18:17:31 ]
Chicks with dicks? Hoe dan ook, welkom in de archieflade getiteld 'apart'.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:08 schreef einzeinz het volgende:
Klacht: Ze spannen te hard (ze heeft een small, terwijl ik een large heb)
Nog zieliger is de lengte van die stijve. 10 cm ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:19 schreef bleiblei het volgende:
En dan een stijve krijgen omdat je de boxer van je zusje aangetrokken hebt. Hoe zielig is dat
Uhh... dit zíjn pics van de 'vriendin' van TS.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:25 schreef Pharkus het volgende:
Hmmm had liever pics van je vriendin gezien. Ik zit net te eten.
Dit is net zoals die TS die seks met zijn moeder wou dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Uhh... dit zíjn pics van de 'vriendin' van TS.
Gadverdamme. Mijn vriendin vindt het blijkbaar op één of andere manier leuk om mijn boxers te dragen. Dus heb ik haar een koekje van eigen deeg gegeven en die van haar aangetrokken.
Klacht: Ze spannen te hard (ze heeft een small, terwijl ik een large heb)Je date een shemale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
Het is nog erger. Die shemale date TS.quote:
En stiekem wel genieten eh? Viesterd!quote:
HAHA ssssssstquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En stiekem wel genieten eh? Viesterd!
Val jij ff lelijk door de mand.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:13 schreef Speedfight het volgende:
[..]
HAHA ssssssst
ik probeer onschuldig te lijken met mijn Charmander
Niet 4 strings tegelijk dragenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:14 schreef Jahr00n het volgende:
mijn wijf draagt gelukkig alleen tan2 gijle strings
Klacht: Ze spannen te hard (ze heeft een small, terwijl ik een large heb)Draai er ook gelijk in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |